![]() |
Perfectie?
Sorry, maar dit wordt een vaag verhaal.
Ik had tijdje geleden al weer een vriendin. En bij haar had ik een gevoel, een gevoel wat ik daarvoor nooit bij iemand heb gehad. En sindsdien ook niet neer heb gehad. Ik schrik van mijn verwoording, maar het enige hoe ik het kan omschrijven is.... perfectie. En dan net niet letterlijk. Maar wel dicht er tegenaan. Natuurlijk, iedereen heeft minnetjes. Maar ik had bij haar toch wel gevoel tegen een soort perfectie aan te zitten. We vonden alles leuk aan elkaar. Dat gevoel, gaf een soort..... rust. Heerlijk, vandaar... perfectie. Het was goed zo. Hebben jullie ooit zo'n rustgevend gevoel bij iemand mogen ervaren? |
Duh, dat heeft iedereen die verliefd is.
|
Citaat:
|
misplaatste euforie noem ik dat.
als je verliefd ben denk je niet zo heel helder na, laten we het daar op houden. :) |
He, zij was nou niet bepaald mijn eerste liefde. Maar ik kan het niet uitleggen. Ik had het gevoel van het perfect passende puzzelstukje!
Ik bedoel echt wat anders dan verliefd zijn! |
Ja, dat gevoel heb ik weleens bij iemand gehad, dat is alleen nooit m'n vriendin geworden en nu heb ik dat gevoel ook minder sterk dan eerst.
|
Wel,
idd om te zegge 'perfectie' is het zeker niet. Maar het gevoel van alles zit hier gewoon juist.... Ja dat wel. Met mijn huidige vriend heb ik dat gewoon. We zijn bijna 6 maand samen en het is gewoon een zalige tijd. Het idee dat hij en ik samen zijn vind ik nog steeds onvoorstelbaar, ongelooflijk,... 2 gewone mensen die zo'n gevoelens hebben voor elkaar. We voelen elkaar zeer goed aan, delen de meeste interesses,... maar zeker niet allemaal. Dit voelt gewoon bijna perfect aan. En met hem wil ik best wel oud worden. Daar heb ik geen problemen mee. |
dat heb ik wel gehad ja...terwijl ik t bij anderen niet had.
vreemd is dat he :) |
nobody is perfect
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bloedpropje, we zijn het een keertje eens! :) |
Dat gevoel duurde bij mij nooit langer dan een paar weken/maanden. Ik denk niet dat ik met mijn karakter iemand zal vinden, waar ik wederzijdse perfectie mee beleef.
:o |
ik heb het bij mn huidige vriendje :)
|
Liefde maakt blind zeggen ze weleens :o
|
Citaat:
|
Waarom is het dan uit gegaan als ze echt het passende puzzelstukje was?
|
Citaat:
|
Jep, met huidig vriendje
En na meer dan anderhalf jaar gaat dit niet alleen over blinde verliefdheid. |
bij mijn huidige vriendje, zie ook wel zijn foutjes na 6 maandjes... maar t past gewoon!
|
Hm nou ja, ik heb niet echt veel ervaringen met verschillende relaties. Ik heb nu mijn tweede relatie, en het voelt wel heel anders dat de eerste keer dat ik 'verliefd' was. Ik denk dat ik in mijn eerste relatie meer verliefd op het verliefdzijn was. Nu is dat heel anders. Ik ben helemaal gek om mijn vriend. En nee, hij is niet perfect, maar niemand is perfect, maar volgens mij passen we wel perfect bijelkaar. Na 2.5 jaar is het nog steeds geweldig om bijelkaar te zijn, en hebben we nog nooit echt een vreselijke ruzie gehad. En dat gevoel is wel heel fijn ja, maar dat is volgens mij gewoon écht verliefd zijn op je vriend(in)! :)
|
Citaat:
|
Ik heb nu voor het eerst het gevoel van rust.. :) ik kan toch zeggen dat ik vrij veel relaties heb gehad, niet dat ik daar helemaal trots op ben.. aangezien iedereen wel eens domme dingen doet..
Maar nu kan ik echt oprecht zeggen dat ik bij esther gewoon kan genieten, zonder dat er allerlei kleine dingetjes zijn.. zoals al gezegt.. perfectie :) |
jawel, dat gevoel heb ik vaak genoeg bij m'n vriend
|
ja dat heb ik op het moment, heel gek, want ja niemand is perfect.
maar wat als er iemand toch wel érg dicht in de buurt zit? ik geniet er gewoon van, het is heerlijk als alles goed lijkt te gaan |
Perfectie lijkt mij maar saai (n)
Ik zou direct in slaap vallen :| Ik heb wel een vriend en die moet niets tegen me zeggen! Ik weet gewoon wat die denkt constant en altijd! Dat is dan wel weer leuk. Oh en dan heb ik nog een vriend en die is bijna perfect, maar het gedeelte dat die niet perfect is maakt hem juist zo leuk (y) |
Ik ken wel iemand die ik perfect vind, maar dat leidt niet tot rust, eerder tot neiging haar vaak te bellen en met haar af te spreken enzo :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat heb ik niet. Gelukkig niet. Mijn vriendje is heel leuk en hardstikke lief. Maar perfect? Ik denk dat niemand dat is.
En het zou mij juist alleen benauwen denk ik, omdat ik zelf ook niet perfect ben. |
Precies, mensen die niet perfect zijn, kunnen heel erg perfect voor elkaar zijn.
Iemand die heel belangrijk voor me is heeft dat ooit gezegd, en nog steeds ben ik ervan overtuigd dat het klopt, en houd ik me eraan vast. . |
Ik heb dat ook gevoeld bij mijn ex-vriendje.
En ondanks dat het nu het al een hele tijd uit is en ik weet dat het nooit meer iets zal kunnen worden, blijft hij de jongen van mijn dromen helaas. Niemand kan aan hem tippen. |
Ik denk dat het nogal slecht is voor het zelfvertrouwen...
En ik denk ook dat niemand perfect kan zijn. Ze zal ook wel slechte kantjes hebben, die je gewoon nog niet kent. Maarr; ik geloof wel zeker en vast dat iemand perfect kan zijn voor jou , dat die persoon perfect bij je past. |
Hij is misschien dan niet perfect, aangezien niemand dat is, maar hij is wél perfect voor míj!
Inderdaad, dat gevoel van complete rust vs passie |
Na zo´n 10 maanden is hij nog steeds perfect voor mij.:o
|
ik ken het gevoel. Mijn vriend vind ik echt perfect bij mij passen. Hij weet dat ik een druktemakertje ben en maakt mij weer rustig met zijn lekker relaxedheid. Ik voel dan ook weer eens lekker veel rust in deze relatie waarbij ik op en top mezelf kan zijn, verliefd ben , heel veel van hem hou, en ook nog veel lol hebben.
Ik heb dat in eerder "relaties" nog nooit gehad, deed altijd mijn best en voelde me nooit echt op me gemak laat staan mezelf. Daar heb ik nu geen last meer van. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:41. |