![]() |
Hoeveel is er nodig om jouw vertrouwen weg te nemen?
Wat moet iemand doen om het bij jou definitief te verknallen?
Wanneer ik me verraden voel is het voor eens en altijd over. |
Vrij veel. Maar het hangt per onderwerp af hoe hard dat gaat. Op sommige punten heb je het meteen verknald als je er een fout op maakt... en op sommige punten duurt het iets langer. En datzelfde geldt voor vertrouwen terugwinnen.. hangt er vanaf. :)
|
Citaat:
|
Ik vertrouw niemand behalve mijn ouders en familie.
|
Liegen!
|
Citaat:
|
Ik vertrouw iedereen totdat ze het ontrouw hebben bewezen.
|
ik vertrouw iedereen altijd, maar zodra ze me iets flikken dan niet meer :o
|
Heel veel. Ik krijg regelmatig naar mn hoofd geslingerd dat ik veel pik van anderen etc..
Can't help it.. Ook al neem ik me voor het anders te doen, dat lukt niet :D |
Citaat:
|
Ik vertrouw mensen pas als ze bewezen hebben trouw te zijn.
|
^
wat een dominee zegt. |
Ik vertrouw mensen niet vlug, en ik vertrouw niet veel mensen. Het is dus ook heel gemakkelijk om mijn vertrouwen kwijt te raken.Bv als ze liegen of als ik mij verraden voel.
|
Ik vertrouw mensen wel vrij makkelijk. Eigenlijk heeft nog nooit echt iemand dat vertrouwen beschaamd, blijkbaar heb ik wel mensenkennis, of gewoon geluk ;)
|
Mensen hebben mijn vertrouwen gewoon niet, dat moeten ze eerst verdienen. Geloof me, als je dat kan, dan is de kans dat je 't verspeelt eigenlijk niet aanwezig, want dan moet je wel ongelófelijk bijzonder zijn.
|
Ik vertrouwde mensen te snel, en ik ben een paar keer best bedonderd dus dat heb ik moeten leren, mijn vertrouwen krijg je nu heel moeilijk. Echt heel moeilijk
|
Vrij veel. Ik vertrouw niet iedereen blindelings, maar er moet wel veel gebeuren voor ik iemand echt wántrouw. Ik ga er altijd van uit dat mensen niet gemeen zijn maar dom, en ik ben redelijk vergevingsgezind.
|
Mijn vertrouwen moet beschaamd zijn. Wat dat is, kan ik niet zo zeggen. Dat zal afhangen van welke situatie (liefde, gewone afspraak, iets in de professionele sfeer etc.etc.)
In elk geval vind ik bewust voor het lapje houden op een onderwerp dat bij mij gevoelig ligt wel een reden om iemand daarna flink te wantrouwen. |
Wazige vraag, wazige antwoorden, je kan er gewoon helemaal niets mee. :)
Citaat:
|
Maar ik vertrouw sowieso niet veel mensen irl. Een stuk of 3 vriendinnen, de rest niet.
|
Citaat:
Niet elke soort vertrouwen is even moeilijk te verdienen. Voor mij tenminste :) |
Ik vertrouw mensen niet gauw, dus het duurt wel even eer ik ze vertrouw en als ze het dan wegnemen... krijgen ze het heel moeilijk terug
|
Blind vertrouwen is een zwakte. Tenzij je mensen zover kunt krijgen tot ze jou blind vertrouwen.
|
:confused: :cool: (y)
|
Citaat:
|
ik ben vrij goed van vertrouwen tot op zekere hoogte, en er is niet veel voor nodig om mijn vertrouwen kwijt te raken.
|
Ik vertrouw niemand
|
Hetzelfde als de TS.
|
Als ik eenmaal iemand vertrouw, dan gaat dat niet snel weg, omdat ik alleen mensen vertrouw, die, over het algemeen, te vertrouwen zijn. Maar als ik me echt verraden voel dan heb je het verkloot.
|
Citaat:
|
zn haar zomaar knippen :jet:
|
Ik weet altijd uit mezelf wel ongeveer wie ik wel en wie ik niet kan vertrouwen. :o
|
Ligt aan de persoon, maar uit ervaring blijkt dat ik veel kan hebben.
|
Ik vergeef, maar vergeet niet. :)
Maar ik vertrouw mensen heel snel, ben vaak nogal open, dus ik vertel vriendinnen die het eens hebben verbruid toch al wel weer vrij snel geheimen, al pas ik wel meer op. Echt mijn vertrouwen totaal wegnemen, gebeurt bijna nooit. |
Dat hangt van de persoon af.
|
Citaat:
|
hangt volledig van de persoon in kwestie af, goede vrienden kunnen heeeeeeeeel veel bij mij flikken, maar als ik iets in vertrouwen aan iemand vertel, en ik hoor dat ze t gaan doorlullen zijn t dus geen echte vrienden en vertrouw ik ze niet meer, maar dan ook nooit meer!
|
Dan moet er best iets ergs gebeuren, maar ik ben al vrij wantrouwend.
|
Sowieso vertrouw ik mensen niet snel, juist niet de mensen die erg dicht bij me staan. De lastigste gevallen vind ik mensen die je vanaf heel oppervlakkig na verloop van tijd erg goed kent, maar dan heb je zelf grotendeels ook wel in de hand wat je die persoon vertelt.
Wat je nodig hebt om zoiets te verknallen kan heel veel zijn, hangt helemaal van de situatie af en de reden waarom ik iemand vertrouw. |
Heel weinig. Eén opmerking kan al genoeg zijn. Maar natuurlijk hangt dat van heel de situatie af.
|
Citaat:
|
"Vroeger" kon ik altijd iedereen met het grootste gemak vertrouwen. Dat is me niet ten goede gekomen dus dat doe ik nu niet meer. Mensen moet me eerst ontzettend voor zich winnen voor ik ze echt vertrouw. En als ze dan iets flikken, wat er wel aan ligt hoe erg het is, ben ik daar meestal moeilijk daarin. Ik vertrouw niet zo gauw de laatste tijd.
En sommige mensen heb ik gewoon helemaal nooit vertrouwd. |
Ik vertrouw iedereen tot op zekere hoogte. Maar als mijn vertrouwen beschaamt word, is het lastig terug te winnen.
|
Ligt er aan hoe lang ik die persoon al ken en wie het is enzo.
|
een ruzie waar geen reden voor was bijvoorbeeld, eerst m'n beste vriend toen ging hij zonder reden dom doen, nu weer normaal maar ik vertel hem niks meer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:39. |