Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   wanner komt de "problem solve" pacth uit voor GTA3??? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=114572)

mad operator 02-06-2002 19:34

wanner komt de "problem solve" pacth uit voor GTA3???

Kan iemand me daarmee helpe.. en ja ik heb de gewone originele GTA3 maar hij hapert nog steeds veel

p4 1.5 GHZ
ATI RAGE FURY PRO 32MB kaart
WINDOWS XP

PIE 02-06-2002 20:05

Je hebt hier al eens een topic over geopend.....

EN NOGSTEEDS GEEN NIEUWE VIDEOKAART GEKOCHT!!!

That's why.

mad operator 03-06-2002 10:49

Citaat:

PIE schreef:
Je hebt hier al eens een topic over geopend.....

EN NOGSTEEDS GEEN NIEUWE VIDEOKAART GEKOCHT!!!

That's why.

Is het zo gek dat ik eerst het probleem gewoon wil oplossen voordat ik 200 euro uitgeef aan een nieuwe videokaart???

:rolleyes:
Enne dat heb ik heus niet zomaar even liggen hoor.. ik heb deze pc net nieuw gekocht.

the 6th gate 03-06-2002 13:25

32mb kaart is gewoon te weinig,
ik heb gister n nieuw kaartje gekocht, strax ff proberen hoe t werkt.
Maar met 32mb....forget it :p

Chip Zero 03-06-2002 14:32

GTA 3 gebruik Miles Sound System, en een ander spel ook, en daar heeft iemand de drivers uitgehaald. Die zijn iets nieuwer dan die van GTA 3, en dus ook iets sneller(?). Het heet "Cheff's patch" en je kan 't downloaden bij GTA3.net: http://gta3.mm2.gamigo.de/heyho/inde...loads&cat_id=3

Ik heb er zelf eigenlijk niet zoveel van gemerkt, maar elk beetje zal wel helpen... Let er trouwens wel op dat je je oude GTA3.exe laat staan als je een gekraakte versie ofzo hebt.

Vaag mannetje 03-06-2002 16:06

Citaat:

the 6th gate schreef:

wat lul jij?

Mijn GF 2 mx is ook 32mb...
draait als een zonnetje...

je hebt niet aan snelle hardware als je het niet goed kan CONFIGUREREN...

om gta3 werkend te krijgen stel ik jullie voor naar www.tweakers.net te gaan.. daar het forum op te zoeken...

daar zijn tenminste mensen die WEL kennis hebben over allerlei zaken..

UnknoWn EntiTy 03-06-2002 17:10

Citaat:

the 6th gate schreef:

da's dikke onzin, op een 16mb kaart zou het nog (zuigend) moeten kunnen draaien. 32 MB is -mits een niet al te hoge resolutie- zat om GTA3 te draaien.

Waarschijnlijk zijn je drivers te oud, of moet je ff zoveel mogelijk uitzetten bij de video opties van GTA3 om te kijken of het ddan wel goed draait. Maar het spel zuigt ook gewoon: ontzettend veel gebruikers hebben er problemen mee (waaronder ik :( )

mad operator 03-06-2002 17:15

jah daarom ook deze topic want ze zouden een patch uitbrenge
bij Rockstar Games..

the 6th gate 03-06-2002 17:20

ok, foutje dan....je m'éxcuse(nou heb ik dus frans gehad en weet ik nog niet hoe je dat schrijft :D )

Henri 03-06-2002 18:03

Ben ik benieuwd wanneer de multiplayer patch uitkomt... :)

PIE 03-06-2002 19:37

Citaat:

mad operator schreef:

Is het zo gek dat ik eerst het probleem gewoon wil oplossen voordat ik 200 euro uitgeef aan een nieuwe videokaart???

:rolleyes:
Enne dat heb ik heus niet zomaar even liggen hoor.. ik heb deze pc net nieuw gekocht.

Je kunt het probleem domweg niet oplossen zonder een nieuwe videokaart aan te schaffen. Dat is wat ik bedoel. Die ATI Rage Fury Pro van jou is behoorlijk achterhaald. Dit kaartje komt uit 1999 en ondertussen zijn we al over de helft van 2002. Ik begrijp echt niet dat je een nieuwe PC koopt met dit kaartje erin.

Jouw videokaart is ongeveer even snel als een TNT2.

mad operator 03-06-2002 20:59

ow jah... ik hoor ook alles te wete dat was ik even vergeten... :rolleyes:

Ik wil best een nieuwe kaart, maar even tussendoor alle nieuwe spellen draaien goed... freedom force, MOHAA, SOF2
alleen deze niet...

Chip Zero 03-06-2002 21:11

Het is trouwens maar de vraag of er echt een patch uitkomt hoor... Rockstar heeft daar geen mededelingen over gedaan. Een "problem solve" patch in de zin van displayfouten en crashes zal er zeker wel uitkomen, maar een optimalisatiepatch of helemaal een multiplayerpatch is minder waarschijnlijk... :(

Laten we hopen dat Rockstar in de toekomst met GTA 4 wat meer vertrouwen heeft in hun kopiëerbeveiliging, en dat het dan (eerst) voor de pc gemaakt wordt, in plaats van dat je op de pc zo'n brakke port krijgt :mad:

UnknoWn EntiTy 04-06-2002 07:54

Citaat:

PIE schreef:

Je kunt het probleem domweg niet oplossen zonder een nieuwe videokaart aan te schaffen. Dat is wat ik bedoel. Die ATI Rage Fury Pro van jou is behoorlijk achterhaald. Dit kaartje komt uit 1999 en ondertussen zijn we al over de helft van 2002. Ik begrijp echt niet dat je een nieuwe PC koopt met dit kaartje erin.

Jouw videokaart is ongeveer even snel als een TNT2.

Lul nou niet, die videokaart moet gewoon snel zat zijn om het spel op, zeg, 800x600 goed te draaien. Dat het spel er problemen mee heeft is wat anders: zoals hij al zegt, andere spellen draaien er wel gewoon goed op.

mad operator 04-06-2002 08:19

Citaat:

UnknoWn EntiTy schreef:

Lul nou niet, die videokaart moet gewoon snel zat zijn om het spel op, zeg, 800x600 goed te draaien. Dat het spel er problemen mee heeft is wat anders: zoals hij al zegt, andere spellen draaien er wel gewoon goed op.

dank je... i rest my case :D

TAFKAB 04-06-2002 11:32

Je zou ook het forum op www.isonews.com is moeten lezen.
Ik heb een athlon 1400, geforce 2 64 en 256 DDR en het spel loopt , relatief voor wat ie zou moeten kunnen, KUT.
Ik heb nou al zoveel mensen horen klagen, dat ik ten zeerste ga betwijfelen of het niet een software fout is :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

TAFKAB 04-06-2002 16:16

Citaat:

Verwijderd schreef:
Lees allemaal ook ff de README van het spel.
Daar staat onder andere dit: (Het zal maar net op je van toepassing zijn :S)

AMD K6/2 and K6/III processors:
These AMD processors both play Grand Theft Auto III at too low a speed to be acceptable.

Misschien verheldert dit één en ander voor sommige AMD bezitters onder ons??

Wat een tering lijers zijn t.
Complot met Intel.
Las dat ze deze week gaat beginnen met hun grootste reclame campagne ooit. (cnn ticker)

Chip Zero 04-06-2002 16:21

Het ligt gewoon aan de videokaart als het niet snel gaat, dat is bij dit spel vrijwel altijd de bottleneck. Het is gewoon gemaakt voor de gaystation en daardoor presteert het nu heel slecht op de pc... :mad:

CABAL 04-06-2002 17:23

misschien een beetje off-topic, maar hebben jullie ooit deze melding eens gehad?

Unhandled exception: c0000005
At Adress: 004b1b25

want die krijg ik als de game bij mij vast slaat (iets van 4x gebeurd tot nu toe... )

Vaag mannetje 04-06-2002 19:16

Citaat:

Verwijderd schreef:
Lees allemaal ook ff de README van het spel.
Daar staat onder andere dit: (Het zal maar net op je van toepassing zijn :S)

AMD K6/2 and K6/III processors:
These AMD processors both play Grand Theft Auto III at too low a speed to be acceptable.

Misschien verheldert dit één en ander voor sommige AMD bezitters onder ons??

Er waren veel athlon bezitters die klaagden...

UnknoWn EntiTy 04-06-2002 20:01

Citaat:

Vaag mannetje schreef:

Er waren veel athlon bezitters die klaagden...

leuk, ik ga over 3 weken een athlon XP kopen :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.