![]() |
adidas
:( Heej peepz please help......weten jullie waar je van die adidas jackjes/vestjes kan kopen? Ik denk dat het wel in Amsterdam kan (daar heb ik ze wel eens ooit gezien) maar het moet dichterbij kunnen, liefst omgeving Eindhoven. En beetje leuke kleurtjes, hoef geen paars ofzo maar iets van blauw met witte strepen of met groen of oranje ofiets. Anybody?
Xje Evi ;) |
bijenkorf op de chillout afdeling
|
kijk gewoon goed in de winkels
|
Citaat:
|
kheb zoiets van puma, zo'n oldschool trainingsjack met nummer 9 erop... gekocht bij men at work btw
|
volgens mij betaal je je rot als je zoiets nieuw koopt in de winkel
je kan beter kijken op 2ehands markten...zijn ook nog originelen en geen moderne namaak Rat |
Citaat:
ik was zeker een jaar of 2 ŕ 3 op zoek naar zo'n ding. Maar ik ben nog nooit een mooie 2ehands tegen gekomen. De kleuren waren allemaal vaal en die jackjes zijn meestal helemaal versleten... |
Op de Haagse markt (weenie hoe het daar heet, vlakbij Hobbemaplein, Lijn 6) , 9 euro, laatst.
Ehm ok dat was dus niet echt omgeving Eindhoven maja... :o .. |
Eindhoven: vergeet het maar
Amsterdam: waterlooplein -> genoeg |
Citaat:
|
heyz, ik ben ook weken opzoek geweest...in rotterdam zijn niet te vinden igg...niet in chill out en ook niet in 2de hands winkeltiez...nergens gewoon...argh!!!
maar kheb nu ander vest...van fred perry die ruleert ook...kijk ff op fred perry als intro ensow voorbij klik je rechtsonder op E:store *klik* dan klik je op sport authentic - male...*klik* kies rechts onder Retro Track Jacket...kies maatje en dan kies de kleur blood... woeiwoei die hebt ik :D *trost te zijn* deze kan je vinden bij britain (hoopt daar binnenkort werkzaam te zijn) in rotterdam...die zit naast Funkyhouse... |
Nijmegen: *Charleston (adidas, 2e hands)
*Powerhouse (fred perry, nieuw) |
Den Bosch (oftewel 's-Hertogenbosch)...
Due by Azzurrö = Adidas Men At Work = Puma |
Citaat:
Ten tweede; als je bij de Episode, of verder op de Nieuwe Binnenweg gaat shoppen, kom je echt wel adidasvestjes tegen hoor, in R'dam. :) |
Citaat:
|
Citaat:
.. Ik heb ECHT te lang niet gewinkeld... |
Ik vind ze eigenlijk ook wel cool, met een spijkerbroek en Allstars ofzo. Argh, ik wil winkelen :s
|
adidas is out. ik heb nu een echte true gold flag met 5 streepjes. dblauwe streepjes op rood jasjes. ubertrue
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tjeez bedankt voor jullie meningen en tips, maar ff: I don't care of het uit is of niet , ik vind het mooi en daarom draag ik het. (naja nu dus nog ff niet dan) maarja, toch bedankt peepz. Evi
|
mischien staat ie ergens op internet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind die Fred Perry vesten voor mannen wel leuk, maar dat dames model is toch minder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
logisch toch :P |
Citaat:
|
bijenkorf
|
goed zoeken dus
|