Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   adidas (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=114581)

anoukfanEvi 02-06-2002 19:38

adidas

:( Heej peepz please help......weten jullie waar je van die adidas jackjes/vestjes kan kopen? Ik denk dat het wel in Amsterdam kan (daar heb ik ze wel eens ooit gezien) maar het moet dichterbij kunnen, liefst omgeving Eindhoven. En beetje leuke kleurtjes, hoef geen paars ofzo maar iets van blauw met witte strepen of met groen of oranje ofiets. Anybody?
Xje Evi ;)

de 02-06-2002 19:39

bijenkorf op de chillout afdeling

AnTaRTiCa 02-06-2002 19:41

kijk gewoon goed in de winkels

DaaF 02-06-2002 19:47

Citaat:

de schreef:
bijenkorf op de chillout afdeling
maar die puma's zijn cooler.. :D Check ook Men at Work

konflict 02-06-2002 20:18

kheb zoiets van puma, zo'n oldschool trainingsjack met nummer 9 erop... gekocht bij men at work btw

LeRatLuciano 02-06-2002 21:52

volgens mij betaal je je rot als je zoiets nieuw koopt in de winkel

je kan beter kijken op 2ehands markten...zijn ook nog originelen en geen moderne namaak

Rat

bertbart 02-06-2002 22:38

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

je kan beter kijken op 2ehands markten...zijn ook nog originelen en geen moderne namaak

mmm...
ik was zeker een jaar of 2 ŕ 3 op zoek naar zo'n ding. Maar ik ben nog nooit een mooie 2ehands tegen gekomen. De kleuren waren allemaal vaal en die jackjes zijn meestal helemaal versleten...

kandyrat 02-06-2002 23:32

Op de Haagse markt (weenie hoe het daar heet, vlakbij Hobbemaplein, Lijn 6) , 9 euro, laatst.

Ehm ok dat was dus niet echt omgeving Eindhoven maja... :o ..

Triloxigen 03-06-2002 08:49

Eindhoven: vergeet het maar
Amsterdam: waterlooplein -> genoeg

S 03-06-2002 08:51

Citaat:

LeRatLuciano schreef:

Rat

Nee, dan heb ik liever zo'n orginele Puma.....

Chilli Dude 03-06-2002 09:01

heyz, ik ben ook weken opzoek geweest...in rotterdam zijn niet te vinden igg...niet in chill out en ook niet in 2de hands winkeltiez...nergens gewoon...argh!!!

maar kheb nu ander vest...van fred perry die ruleert ook...kijk ff op fred perry

als intro ensow voorbij klik je rechtsonder op E:store *klik* dan klik je op sport authentic - male...*klik*
kies rechts onder Retro Track Jacket...kies maatje en dan kies de kleur blood...

woeiwoei die hebt ik :D *trost te zijn*

deze kan je vinden bij britain (hoopt daar binnenkort werkzaam te zijn) in rotterdam...die zit naast Funkyhouse...

crazylou 03-06-2002 11:09

Nijmegen: *Charleston (adidas, 2e hands)
*Powerhouse (fred perry, nieuw)

S 03-06-2002 14:59

Den Bosch (oftewel 's-Hertogenbosch)...

Due by Azzurrö = Adidas
Men At Work = Puma

Scarlett 03-06-2002 16:08

Citaat:

Chilli Dude schreef:
heyz, ik ben ook weken opzoek geweest...in rotterdam zijn niet te vinden igg...niet in chill out en ook niet in 2de hands winkeltiez...nergens gewoon...argh!!!

maar kheb nu ander vest...van fred perry die ruleert ook...kijk ff op fred perry

als intro ensow voorbij klik je rechtsonder op E:store *klik* dan klik je op sport authentic - male...*klik*
kies rechts onder Retro Track Jacket...kies maatje en dan kies de kleur blood...

woeiwoei die hebt ik :D *trost te zijn*

deze kan je vinden bij britain (hoopt daar binnenkort werkzaam te zijn) in rotterdam...die zit naast Funkyhouse...

Ten eerste; sinds wanneer zit er een Britain in Rotterdam?! *confused*

Ten tweede; als je bij de Episode, of verder op de Nieuwe Binnenweg gaat shoppen, kom je echt wel adidasvestjes tegen hoor, in R'dam. :)

Gwen. 04-06-2002 09:34

Citaat:

Jewel schreef:

Ten eerste; sinds wanneer zit er een Britain in Rotterdam?! *confused*

Sinds een week of 2, 3? Hij zit naast de Funkie House. Foei, dat jij dat nog niet heb opgemerkt :p

Scarlett 04-06-2002 13:14

Citaat:

Miss Quasy schreef:

Sinds een week of 2, 3? Hij zit naast de Funkie House. Foei, dat jij dat nog niet heb opgemerkt :p

OH MIJN GOD! DAT MEEN JE NIET! *geshockt*

.. Ik heb ECHT te lang niet gewinkeld...

Roos 04-06-2002 13:58

Ik vind ze eigenlijk ook wel cool, met een spijkerbroek en Allstars ofzo. Argh, ik wil winkelen :s

Built to last 04-06-2002 15:09

adidas is out. ik heb nu een echte true gold flag met 5 streepjes. dblauwe streepjes op rood jasjes. ubertrue

Chilli Dude 04-06-2002 15:47

Citaat:

Jewel schreef:

OH MIJN GOD! DAT MEEN JE NIET! *geshockt*

.. Ik heb ECHT te lang niet gewinkeld...

haha ja joh...ja en ik ben in episode geweest....daar hing er 1 en die was helemaal neit mooi meer...:s en op nieuwe binennweg hadden ze nix...en ckers britain is cool...*werkt daar stiekum :D*

Roos 04-06-2002 16:49

Citaat:

Built to last schreef:
adidas is out. ik heb nu een echte true gold flag met 5 streepjes. dblauwe streepjes op rood jasjes. ubertrue
Ik dacht dat alto's de begrippen "in" en "uit" niet kende? :p

anoukfanEvi 04-06-2002 18:43

Tjeez bedankt voor jullie meningen en tips, maar ff: I don't care of het uit is of niet , ik vind het mooi en daarom draag ik het. (naja nu dus nog ff niet dan) maarja, toch bedankt peepz. Evi

piep de muis 04-06-2002 18:52

mischien staat ie ergens op internet

Gwen. 04-06-2002 18:56

Citaat:

rosi schreef:
Ik vind ze eigenlijk ook wel cool, met een spijkerbroek en Allstars ofzo. Argh, ik wil winkelen :s
Kijk maar uit dat je niet alto wordt.. of ben ik trendy? *hihihi*

S 04-06-2002 18:59

Citaat:

Miss Quasy schreef:

Nou... Mooie broek, allstarsjes of pumaatjes en zo'n vest. :cool:

Roos 05-06-2002 13:22

Citaat:

Miss Quasy schreef:

Doe de Fancy Lifestyle test ;)
Ik vind die Fred Perry vesten voor mannen wel leuk, maar dat dames model is toch minder

Built to last 06-06-2002 09:51

Citaat:

rosi schreef:

:p

Chilli Dude 06-06-2002 16:57

Citaat:

rosi schreef:

Doe de Fancy Lifestyle test ;)
Ik vind die Fred Perry vesten voor mannen wel leuk, maar dat dames model is toch minder

die vesten zijn zekers wel cool...kheb ze nog nooit bij andere gezien...die dragen allemaal die rooie puma vest....ik ben enige igg bij mij op school met fred perry...en meisju's al helemaal niet...

Jones 08-06-2002 15:53

Citaat:

rosi schreef:

Als het "in" is voor de "normale" mensen is het "uit" voor de alto's en andersom..

logisch toch :P

shanli 08-06-2002 15:55

Citaat:

AnTaRTiCa schreef:
kijk gewoon goed in de winkels

Pink panter 10-06-2002 19:50

bijenkorf

Ninnoc 10-06-2002 19:56

goed zoeken dus

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:21.