![]() |
Zakken...
vertel eens wanneer je zakt, en wat je kunt doen als je zakt.
|
Staat allemaal in het examenkrantje, die hoor je te krijgen op school:
je zakt als je: - je meer onvoldoendes dan 2 vijven of meer dan een 4 en een 5 hebt - als je meer dan 1 onvoldoende heb in je profieldeel als je gezakt ben kan je - het jaar opnieuw doen op je eigen school, waarbij je vakken die je voldoende heb afgesloten niet meer hoeft te doen - naar het volwassenenonderwijs gaan, ook weer alleen voor de vakken waar je onvoldoende voor stond - staatsexamen doen: zelf door de stof van je onvoldoende vakken werken en opnieuw examen doen - mbo-opleiding gaan volgen - gaan werken maar ik zou er maar niet vanuit gaan dat je zakt en je examen gewoon gaan halen |
Gewoon hard gaan leren voor je examen dan haal je het misschien nog wel. En als je het nu al niet meer kan halen ivm onvoldoendes voor vakken waarin je geen examen doet toch leren, krijg je certificaten voor de vakken die je gehaald hebt, hoef je ze volgend jaar niet overnieuw te doen of kan je er gewoon voor zakken..
|
Dit vind ik nu niet typisch wat voor vwo, centrale gedeelte dus.
VWO ---> Eindexamens 2005 |
Citaat:
ik moest dit jaar gewoon alle vakken overnieuw doen, dus ik ben benieuwd of dit klopt.. |
Citaat:
|
ik zou staatsexamen doen, ik schat niet in dat ik op heel veel vakken zou zakken, en dat t prima te doen is
wat ik me afvraag en wat mss iemand weet is: is er een bepaalde leeftijdsgrens (zoals bij WO of HBO als je niet t juistebpapiertje hebt en je een test wil) om je diploma alsnog door een staatsexamen te halen??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is staatsexamen het zelfde als herexamen?
Zo niet, wat is het dan wel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: