![]() |
Eindgala?
ik had een vraag,
ik heb geen zin om een heel lang verhaal te lullen. maar het komt er dus zo op neer: ik zit in het eindexamen jaar, we hebben binnenkort een eindgala met allemaal auto's enzo. Ik zou met 2 andere meisjes gaan, maar eigenlijk vind ik dat ze dat niet echt verdient hebben, want ze zijn echt flut vriendinnen. staat het dan stom ofzo om alleen te gaan? |
Ontzettend stom.
|
belachelijk
|
als jij je er maar goed bij voelt. Het gaat toch alleen om de entree dat je alleen binnenkomt?
|
Als jij het zo leuker vindt dan moet je het doen :)
En er zullen vast mensen zijn die daaruit afleiden dat je geen vrienden hebt of niet leuk bent, daar moet je je wel op voorbereiden. Maar andere mensen vinden het misschien juist wel goed van je. Je weet het niet ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ik weet niet, vind dat ze er toch maar niet voor me zijn. en dan moet ik het maar weer regelen.
en 1 zo'n wijf die wil liever thuis om kleden ( die woont 8 km verder, de plaats waar het is) en dan verwacht ze dat wij haar komme op halen, terwijl we maar 2 uur hebben. (ze wou zo graag thuis zijn dan kon d'r moeder er zien ( wat toch al kon op dat gala), en ze is gewoon liever thuis zei ze. En ze denkt dat ze dan meer tijd heeft. toen zei ik ja dag, dan hebben we al helemaal weinig tijd als we jou eerst gaan ophalen. Toen zei ze dan kom ik wel langs de weg staan waar jullie langs komen:S. |
Meisje, doe niet zo moeilijk. Zeg tegen ze dat je niet met ze meegaat. Neem vantevoren lekker de tijd voor een douche, evt. een masktertje en om aan te kleden en op te maken en zo. En dan zie je ze daar wel. Big deal.
|
Citaat:
|
ok.
|
Stél je voor wat de andere mensen, die je na je middelbare school niet meer ziet, wel niet van je denken...
|
er zitten toch kut mensen op school.
|
Als je in je eentje uit een vette limo stapt val je meer op (Y). en daarna is iedereen het weer vergeten.
|
kga denk gewoon in de oude corvette van m'n broer.
|
Dan kun je waarschijnlijk beter op de fiets gaan.
|
omdat?
|
Niemand ziet je binnenkomen want iedereen die er al is is binnen en niemand boeit het met wie en hoe je daar aankomt zoals het jou ook van anderen niet boeit.
|
|
Ga gewoon met mensen die wel leuk zijn, probleem opgelost :).
|
Weet niet op wat voor school ofzow je zit, Maar denk echt niet dat er een rode loper klaarstaat met de hele pers erbij. En tja ik zou persoonlijk altijd met je vrienden gaan, maar als je die niet hebt :rolleyes: maakt het ook weinig uit.
|
ja 1tje is wel een vriendin ofzo, mja ik weet niet zie wel:D
|
waarom ga je niet gewoon met je vriend dan?
|
oude corvette :eek:
te wreed! (y) (y) :bloos: :p |
Citaat:
|
Ga hoe jij je het fijnst voelt
|
Citaat:
Als het toch kut mensen zijn maakt het toch geen reet uit, gewoon met een dikke air naar binnen lopen en vriendelijk glimlachen naar de camera's :D. Zo van 'screw u, ik ben stoer' :P. |
ik wil ook wel mee anders... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar mag toch nie anders hak me vriendje wel meegenomen hihi. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |