![]() |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel X
|
Kalm, rustig, alleen. Misschien iets té alleen, nu met dat leuke weer kriebelt 't toch wel wat... :s
|
vrijgezel, ook niet echt opzoek.
|
(y)(y)(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ontzettend veel behoefte om tegen mn vriendje aan te hangen :o
|
goed joh.
|
Top!
|
goed :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
yes het gaat nu wel
|
wat gaat de tijd toch langzaam als ik moet wachten tot ik m weer zie :D
Heet dat soms verliefd zijn? :o |
Citaat:
nja bij mij gaat het prima, alleen mis m soms echt super erg:( |
zoals altijd (y)
|
Ik zie hem donderdag pas weer en dan gaan we zijn nieuwe kamer schilderen. (Y)
|
Blij. (y)
|
Citaat:
|
wel goed, maar ik heb zelf toch wel een raar gevoel. alsof alles nu minder goed lijkt te gaan. en dat wil ik natuurlijk niet.
|
S-U-P-E-R!!!!!! :D
alleen wat minder dat die hemelse vlinders nu net zo in de toetsweek heel erg hyper worden... :s |
Citaat:
|
Al 7 maand hetzelfde (y)
|
Enorm goed en rustig. Ik ben onzettend gek op hem, nog steeds verliefd als ik hem zie en ik wordt nog steeds overladen met lieve sms'jes, kusjes, woordjes, kado's en fantastische momenten met hem.... * zwijmelt *
|
ontzettend verliefd ook al ken ik hem pas net
maar het verloopt erg goed (Y) |
Twijfelachtig. Elke keer een kwetsende opmerking, ik ben het eigenlijk wel zat. Maar ik zeg er niets van en doe er niets aan.
|
Ik weet het niet... Waarheid vertellen of niet?
Dan is wss de vriendschap kapot. Voor zover die er is. Mjuh, vrijdag, dar gaan we nog steeds voor. Moet alleen nog iemand mee krijgen naar de stad! :o |
'k voel mij btje alleen nu. :(
|
Gezien de snelheid waarmee deze topics volgepropt worden vraag ik me af of mensen eigenlijk wel de tijd hebben hun gevoelens te veranderen in die tussentijd.
|
ongewild,eenzaam...anderzijds oppertunistisch tegenover de toekomst.
|
Al jaren kut....
|
heerlijk single...
allen sommige mensen maken het een beetje ingewikkeld... |
Citaat:
OT: Lekker word verliefd op iemand buiten bereik......net iets voor mij, eerst onmogelijke puber ;) nu iemand met een vriend lekker single blijven dus, sjansen en stuff bevalt me wel eigenlijk :cool: |
volgens mij ben ik n beetje verliefd :bloos: ik kon er gisteren zelfs niet van slapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Top (Y). Morgen lekker shoppen met z'n 2tjes :D.
Over een paar weekjes hebben we allebei weer tijd, dus dat wordt lekker vaak bij mekaar zijn :D |
Na ons dipje van ruim 2 maanden geleden gaat het weer beter dan ooit. Ik ben heel blij met hem, en hij met mij, en we hebben het ontzettend naar onze zin samen.
|
Citaat:
|
Terwijl het schip zinkt, verdrinkt de zon in een zwarte zee en dobber ik verder in de koude nacht.
|
Citaat:
ik voel me wel gaaf :) ik probeer te bedenken hoelang vriend en ik al bij elkaar zijn maar we weten het niet zo goed. houd het maar op 'sinds vandezomer' . |
Citaat:
|
Jaja, het gaat weer lekker (y) :cool:
|
Weinig zin in relaties. Al ben ik benieuwd hoe ik zelf en zij gaat reageren zaterdag.
|
Citaat:
Alleen dat ene stapje meer niet dus:p;) |
Nu voel ik me alweer zekerder. Alleen is het zeker dat ik de verkeerde beslissingen ga nemen ook al voelen ze nu goed aan.
|
Citaat:
Achja, Prozac houdt me overeind. :D |
eindelijk wat beter....
|
Gaat wel. Ik moet weer even wat meer arrogantie richting een bepaald iemand uitstralen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |