![]() |
je lief terugkrijgen
ik ben zo stom geweest. zo ongelofelijk f*cking stom...:(
het ging heel slecht tussen mij en mn vriend. de eerste 4 weken waren perfect, ik wist zeker dat ik oud met hem zou worden. daarna ging het heel snel bergaf. verschrikkelijk was het, het is zelfs zo ver gekomen dat we afgelopen weekend 2 dagen helemaal niks tegen elkaar gezegd hebben terwijl we wel de hele dag op dezelfde plek waren met vrienden. we zijn allebei echt vreselijk koppig, en dat werkt natuurlijk alleen maar averechts. hierdoor is het gistermiddag uitgegaan. ze zeggen altijd wel dat je pas weet wat je mist als je het kwijt bent, ik voel me echt zwaar klote nu! hij wil zo graag als vrienden uit elkaar gaan, maar ik wil helemaal niet uit elkaar gaan! ik wil overnieuw beginnen, gewoon weer toegeven aan die gevoelens en shit... ik wil morgen met hem gaan praten, maar ik heb geen idee hoe ik moet beginnen en wat ik kan zeggen om hem te overtuigen dat ik hem terug wil. ik heb ook geen idee of hij er zo zeker van is als hij zich voordoet... in ieder geval, hebben jullie adviezen wat ik kan zeggen, hoe ik moet beginnen en wat ik het beste kan doen? thanx anyway |
Ligt er natuurlijk aan hoe het is uitgegeaan.. ik bedoel waarom? wat heb je gedaan dat jullie allebij niet willem toegeven? ( want dat is wat ik er uit opmaak)
|
Zeg gewoon wat je nu tegen ons zegt. Dat is het duidelijks, je hoeft er niet omheen te draaien.
Mark |
Gewoon zeggen wat je voelt en denkt. En laat hem ook praten.
|
Citaat:
|
ik heb hem btw niet gezien vandaag, hij stond niet voor school zoals hij had gezegd, en vanavond blijf ik thuis dus dan zie ik hem ook niet...:\
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |