![]() |
Waldrock topic [al dan niet officieel]
Ik zag m niet staan dus ik dacht...
wie gaat er heen en voor wat? Room nr13(friese opener 1) Alec empire Destroyer 666 Agnostic Front Within temptation :rolleyes: overkill Ackercocke Arch enemy Immortal Kreator Autumn(friese opener 2) Motorhead Dirty rotten imbeciles en er komt nog 1 band bij. ik ga voor: Motorhead, agnostic front, Immortal en Room nr13 |
Ik ga voor de sfeer en de drank en de mensen.......niet voor de bands :D
|
Citaat:
|
Citaat:
maar verwacht niet dat er veel mensen van dit forum gaan :D daar ist te friesland voor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ey dude, ik ga ook. Ik ga voor agnostic front, room no.13 en dri. En natuurlijk voor jou :D
|
DRI :) feesju
|
helaas heb ik 't geld en de tijd niet, maar anders was ik voor Room no.13 en Autumn gegaan en voor Alec Empire.
|
Citaat:
|
Ik vraag me af of DRI nog steeds hun Ren & Stimpy intro gebruiken :D
|
dynamo uber waldrock
t enige fatsoenlijke is overkill en motorhead |
o sorry
en kreator natuurlijk |
Ruud, je bent een domme sgoft :)
Waldrock uber dynamo! |
ook in dit topic praat je poep ruud,
laat je na kijken.. waldrock über dynamo en je hebt trouwens geen recht van spreken want je bent er nog nooit geweest........ |
Waldrock is gwoon het uberfestival, waldrock uber alles, alleen maar uberbands en ubermenschen. en uberbier. en iedereen is er uiteraard true.
|
Agnostic Front en Autumn zijn kewl!! :) maar ik denk niet dat ik ga.... :(
|
wâldrock camping, dat lijkt me overtuigend genoeg dunkt me... :D
|
wie gaat er btw camperen aldaar?
|
ik vraag me eigenlijks af, van hoelaat tot hoelaat is het? ik bedoel, kheb ook nog een dorpsfeest op die dag.. :/
|
en trouwens, tristania zou toch ook komen?? :confused:
|
waldrock camping is van de vrijdag ervoor 18.00 tot de zondag erna ergens op de middag... (kosten: twee euro ofzo)
het festival duurt denk ik van 12.00 tot 24.00 (vorig jaar iig), maar als je het echt zeker wilt weten moet je ff op http://www.waldrock.nl kijken |
Ik ga voor Motorhead en kreator...en natuurlijk voor de gezelligheid.
|
ik ga kamperen daar, en stinkhippies hun tassen controleren(officiele onderdeel wat mij ook gratis toegang en bier verschaft) en over de camping lopen en dronken duitser afzeiken dat hun tent scheef staat en dat ze niet zo moeten zuipen(on-officiele deel)
en tristania komt.......en wat ik me afvroeg.... wat doet alec empire op waldrock, wat ik gehoord heb van AE is muziek dat bestaat uit vage computergeluidjes enzo. Arch enemy is wel relekst trouwens. |
ik ga voor de 3e keer naar waldrock, ook voor de 3e keer gratis... ik sta achter de bar (heb dreads, dus herkent mij allen hahaha).
ik vind cool: agnostic front dri en lijkt me wel leuk om within temptation eens gezien te hebben. voor de rest: ach ik houd niet van dat metalgebeuren. |
Ik sta ook op de camping, ga vrijdags om 6 uur richting burzum :D kheb d'r nog nooit op de camping gestaan ~schaam~ maar wordt me 3de jaar dus wordt lekker standaard al :D
|
Citaat:
|
Atari Teenage Riot... :)
nix niet soia, ben wel benieuwd hoe alec empire live klinkt eigenlijk, lekkere klere-herrie :) |
Citaat:
|
Tristania!
|
Hypocrisy dus ipv Immortal
en After Forever is erbij gekomen ik ga voor Hypocrisy dus nu |
ik nog steeds agnostic front
"gotta gotta gotta gooo!" oke niet echt geweldig lied, maar tis een nummer "van mij een een vriendin" zeg maar |
Citaat:
|
agnostic front is een band dat ik zekerrrrr wel live wil zien
jammergenoeg ken ik merendeel van de namen daar niet maarjah ik vind alles wel goed dus dat zal vast wel goed komen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou, wat mijn Waldrock plannen zijn: --> Jeroen nu dus als stille wraakactie gaan ontwijken en negeren bij eventuele ongewenste confrontaties ;) -->De vrijwilliger uithangen (dit zal zo ongeveer neerkomen op wat Anton zo mooi omschrijft als "stinkhippies hun tassen controleren, officiele onderdeel wat mij ook gratis toegang en bier verschaft" -->Proberen deze keer WEL alle leuke bandjes te kijken (vorig jaar heb ik om de een oft andere onverklaarbare reden Suicidal Tendencies gemist?) Alhoewel, er komen niet echt bandjes die me kunnen boeien :) Agnostic Front lijkt me wel kewl en verder zie ik wel? --> Gezellie met Punk-Metal-Lo kamperen aldaar --> En vooral gewoon verstand op nul en niet denken maar doen :D |
Citaat:
maar toch lees ik dat 2 mensen zeggen dat ze oa voor immortal gaan......nouja laat maar dromen |
Ik wou erheen, maar van m'n mamse mag ik 1 festival per jaar doen (lowlands nu dus) en anders had ik agnostic front wel wille zien :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
|
Jaaaaaaaaaaah
ik ga ook!!!!!!!!! Het meest (behalve de sfeer en de mensen enzo) voor AFTER FOREVER!!!!!!!!!!!! |
tja tja tja
ik heb er zin in! ik moet bardienst draaien dus mensen: zien jullie een bardienstmensje met dreads --> ikke!!! |
"Upt even stiekem", want tis tenslotte al bijna zover ;)
|
Ja, nog 1 weekje.
dezeweek ff shoppen. Bier, vodka, jus, water en bifi worstjes! Godenvoedsel :) |
4 weken? veel plezier daar
|
~trapt het zo hard omhoog dat het gewoon pijn doet~ :p
zegguh built to last hoe ziet u eruit dan? |
shit ik weet niet mee of ik kan :( Ik heb nl EN een meeting (maar ja die valt dan af) en een verjaardag zaterdag die ik waarschijnlijk niet af kan zeggen omdat ze hem speciaal voor mij (???) al hadden uitgesteld :S
ik zie wel wil wel, waldrock = :cool: |
Citaat:
|
W â l d r o c k 2 0 0 2 - S P E E L S C H E M A
Openluchtpodium ('Iepen') MOTÖRHEAD 22:45 - 00:00 WITHIN TEMPTATION 20:55 - 21:55 KREATOR 19:20 - 20:10 ARCH ENEMY 17:50 - 18:35 HYPOCRISY 16:20 - 17:05 AGNOSTIC FRONT 14:50 - 15:35 AKERCOCKE 13:35 - 14:10 ROOM no:13 12:30 - 13:00 ----------------------------------------- Tentpodium ('Ticht') TRISTANIA 21:55 - 22:45 ALEC EMPIRE 20:10 - 20:55 AFTER FOREVER 18:35 - 19:20 D.R.I 17:05 - 17:50 OVERKILL 15:35 - 16:20 DESTRÖYER 666 14:10 - 14:50 AUTUMN 13:00 - 13:35 Dus je kan ongeveer van alle bands alles zien min 5 minuten. wel relaxed dacht ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:43. |