![]() |
Gore tandarts.
Hallo,
ja ik ga binnenkort weer naar de tandarts. alleen vind ik het een beetje goor, want bij controles kijkt ie gewoon in je smuil zonder handschoenen!!!! mag dat zomaar? |
ik weet niet of het mág, maar het hóort iig niet. Vraag gewoon aan hem of hij alsjeblieft handschoenen aan wil trekken, of op z'n minst eerst heel goed z'n handen wassen.
|
gatsie, vraag gewoon: meneer ik zou het op prijs stellen als u uw handschoenen zou aantrekken :) of sowiets :p
|
Ik zou dan naar een andere tandarts gaan. Als ie daarmee niet hygiënisch is dan is hij dat misschien met meer dingen niet.
Het schijnt dat er een hoop tandartsen rondlopen die de hygiëne-regels niet goed in acht nemen.. |
Het is zelfs verplicht dat tandartsen handschoenen aan doen:)
|
Misschien is het zelfs een "illegale" tandarts...oftewel...een faker die zo maar wat aanprutst, want die schieten ook als paddestoelen uit de grond :eek: :)
|
Citaat:
Nee lijkt me niet zo prettig |
Ik zou ook naar een andere tandarts gaan :nono:
|
Ik ben van de week nog naar de tandarts geweest, en bij ons dragen ze zelfs mondkapjes!
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaat echt van 'goedemiddag' dan moet m'n broertje, moeder of ik, gaat ie kijken, is ie klaar "alles goed". Iedereen geweest, "tot ziens" Heel gezellige man ;) |
Citaat:
Edit: haha, ik bedoel dus 'maar ik ga ook naar een andere tandarts' |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30. |