![]() |
M'n vriendje belt me op om te vragen..
waarover ik praat met een jongen op msn:S
ik chat wel eens met een jongen uit m'n dorp, gewoon over muziek etc. Hij gaat me helemaal op bellen om te vragen wat ik dan zoal bespreek. ik vind dit best triest, net of die me niet vertrouwt. zoals jullie weten is die erg jaloers.(sommige die mijn posts hebben gelezen) wat vinden jullie ervan? |
Ik zie niet in wat er fout is aan zijn vraag... Geef hem gewoon eerlijk antwoord en klaar.
|
Citaat:
|
heb ik toch gedaan, maar vind het zo wantrouwend klinken,
vraagt ie ook doe je ook kusjes als je weg gaat van msn. |
Citaat:
maak hem duidelijk dat hij de enigste is, ik ruik onzekerheid bij hem, maak hem superduidelijk. als ie je niet vertrouwt dan zit er toch iets mis lijkt mij |
Citaat:
Hij kan het haar terloops eens vragen. Ik vind ook dat ie onzeker overkomt, zeker dat van die kusjes enzo... |
Hm opzich kan hij het beter aan je vragen dan dattie er mee rond blijft lopen lijkt me.
En je komt noggal geirriteerd over zeg hem gewoon dat je dit irritant vind en dattie je gewoon moet vertrouwen. Je kan wel tegen ons gaan zeiken dat je het triest vind maar vertel dat lekker aan je vriendje ofzo. |
ja, hij is heel onzeker over zich zelf.
maar ik vind dit wel een beetje te ver gaan hoor! |
ik vind het nogal overdreven..
zou dr zelf niet tegenkunnen iig als m'n vriendje zó jaloers zou zijn (tenzij er een duidelijke reden zou zijn dat ie jou niet kan vertrouwen..) maar daar niet vanuit gaande vind ik het erg overdreven, beetje bezittelijk ook (je moet elkaar gewoon vertrouwen, en niet moeilijk gaan doen over een msn-gesprekje) |
Citaat:
ik vroeg me gewoon af wat jullie er van vonden. |
Citaat:
|
'kzal em is smsen voor de zekerheid:d:P
|
Ach, het is overdreven van zijn kant maar 't lijkt me niet echt een probleem. Als je over muziek praat met die jongen, dan zeg je dat toch gewoon. :)
|
hek gedaan.
|
hij smste terug, hihi dat weet ik lief dat je dat smst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gelukkig heb ik dat nog nooit gehoort.
lijkt me echt kut. |
en ook kut als je denk dat je niets meer voor de ander voelt, het uitmaken en dan later erachter komen dat hij toch wel veel meer voor je betekende dan je had gedacht... mja, dat vind ie dan toch niet meer zo leuk om te horen na een maand :s
|
mja....
ik zat er ook over te twijfelen,een tijd geleden. maar ik besef toch wel dat ik hem niet kan missen. hij is ondanks dat ie zo jaloers is echt wel een schatje, en hij heeft heel veel voor me over. |
Citaat:
|
Hmm ik denk dat ik spontaan in de lach zou schieten als mijn vriend me hiervoor opbelde :o
|
Wat een stakker, meteen dumpen (y)
|
In je eerdere topics heb je aangegeven dat je vriend heel jaloers aangelegd is. Hij probeert je nu zelfs met bellen te controleren wat je doet en hoe je doet tegen anderen jongens op msn.
Zeg hem dat je niets doet wat niet kan en dat het verder jouw zaak is, iets waar hij helemaal geen zak mee te maken heeft. Hoe jij met andere mensen praat is jouw zaak en zolang je niet gaan camseksen of elkaar op gaat geilen via msn moet hij niet zeiken. Hij bemoeit zich veel te veel met jouw privédingen. |
Citaat:
|
Scheelt opzich wel dat hij duidelijk aan jou laat weten dat hij hier onzeker over is. Hij had ook je hele computer en telefoon kunnen uitpluizen natuurlijk... Hij laat het je nu weten, dus kan jij er iets mee doen. Blijven vertellen wat je bespreekt, blijven benadrukken dat je voor hem gekozen enz. En als zoiets kleins als kusjes weglaten aan het eind hem een stuk zekerder maakt, zou ik dat gewoon doen. Maar tegelijkertijd ook wel blijven remmen en hem een spiegel voorhouden....
|
Hij is net zo jaloers als jij. Ik zal hetzelfde zeggen als wat ik toen heb gezegd: ik vind het overdreven en zelfs ziekelijk jaloers gedrag. Zoek hulp en werk eraan. En dit bedoel ik goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |