![]() |
Kopspijkers
Hey mensen!
ik had ff een vraagje.. ik heb nu al 2 afleveringen gezien van kopspijkers over zo'n boekje met allemaal van die gevaarlijke proeven.. ik zoek me al een week de pleures maar ik kom er maar niet achter hoe dat boekje nu heet... heeft iemand van jullie een idee??? Alvast bedankt! |
Mail Kopspijkers? :confused:
|
k weet t ook niet, op de kopspijkersite kun je wel afleveringen bekijken. als je weet welke aflevering het was, dan kun je die nog eens kijken en opletten hoe het heet.
|
Hij speelt die afleveringen bij niet.. echt megavaag... en ook bij de kleine stukjes stond het er niet bij.. naja ik zal dat mailen maar es proberen :)
|
Ok succes! (y)
Zet je even hier neer als je het weet? Want nu ben ik nieuwsgierig hihi |
Ik zal mn best doen!
|
is het mailadres trouwens gewoon kopspijkers@vara.nl?
|
Citaat:
|
maarr even iets terzijde
Ik was zaterdag een beetje teleurgesteld omdat er nu al een compilatie-aflevering kwam, terwijl ze nog maar net weer zijn begonnen. Blijkt dat Jack Spijkerman in het ziekenhuis ligt met een klaplong :confused: Dat hadden ze ook wel even mogen zeggen. |
Het was vorige week maandag of dinsdag al bekend dat er geen normale aflevering zou komen hoor...
|
Citaat:
|
whehee hoe kan dat nou?
ik kijk nieuws en ik lees kranten :eek: |
Citaat:
Dat was allang bekend ja. |
ik moest wel weer lachen om die ene opmerking van de "burgermeester van rotterdam".
over dat het altijd mis gaat in het buitenland Waar is er oorlog? ... in het buitenland Waar wonen alle buitenlanders? (Burgermeester).... in Rotterdam!!! --- alleen is het vaak wel saai aan het worden aan die bar ... |
Het is niet meer zo geniaal als het was.
|
Citaat:
Of die uit de vorige, reguliere uitzending, met aan de bar Ferry Mingelen, koningin Beatrix en Peter Heerschop's troetelallochtoon. Krom heb ik daarom gelegen, vooral om Thomas van Luyn's imitatie van Ferry. (y) En de muzikale parodie uit de eerste aflevering, Van Luyn als George W. Bush. :cool: |
Of die uit de vorige, reguliere uitzending, met aan de bar Ferry Mingelen, koningin Beatrix en Peter Heerschop's troetelallochtoon. Krom heb ik daarom gelegen, vooral om Thomas van Luyn's imitatie van Ferry.
die opmerking over dat geld wat voor beatrix wel heel persoonlijk was is wel grappig En de muzikale parodie uit de eerste aflevering, Van Luyn als George W. Bush. die was ook wel knetter :) maar toch in vergelijking met oudere afleveringen ....iets minder maar dat komt denk ik ook door die irritante peter heerschop en die Bert vischer |
nou, bert visscher vink leuker dan peter heerschop. Bij hem zie je dat het zó gespeeld is, bij visscher zie je dat veel minder. En, bij Peter heerschop hoor je soms grappen die hij de dag ervoor maakt bij 538....beetje jammer. Maarja, vroeger met Viggo Waas en Lebbis was het wel leuker, het cabaret.
|
Gewoon naar de website van Kopspijkers gaan en de uitzendingen opnieuw bekijken (A)
|
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...BOL_OWNER_ID=1
Wetenschappelijke experimenten voor huis, tuin en keuken (y) |
Citaat:
|
Duurt zo'n long lang?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"Ah, Meneer Wilders-"
"Zeg maar Lijst" "?" "Lijst Wilders" :D (y) |
Citaat:
"Ik vind dat een geweldig gedicht. Ik vind dat iedere allochtoon die zich hier wil vestigen, dat gedicht moet kennen. Net als het Wilhelmus, en dat prachtige gedicht 'Daar komt Swiebertje.' Daar komt Swiebertje, rare Swiebertje. Daar komt Swieber met z'n uitgestreken snoet. Daar komt Swiebertje, rare Swiebertje. Daar komt Swiebertje, die malle dingen doet." :D (y) Of die grap met 'Plato' (Thomas van Luyn) en 'Geert Wilders' (Mike Boddé). Aan het einde doet Thomas als 'Plato' Paul Rosemüller na en Mike doet als 'Wilders' Pim Fortuyn na. Plato: Weet je wat ik bij jou merk, Geert Wilders? Dat, zodra jij wordt aangevallen op je zwakken punten, je een hoop theater maakt maar niet inhoudelijk reageert! Wilders *doet oordopjes uit en loopt weg*: Je gaat je feestelijke gang maar! Verdonk: Nou ja, zeg. Overal waar ik kom, worden opeens geen handen meer geschud. Wilders: Ga toch koken, mens! Geniaal! :cool: |
Ik vond dat hele Platogedoe maar wat vreemd. Hij heeft de democratie helemaal niet uitgevonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Visscher sowieso irritant in Kopspijkers. Dat hypergedrag werkt op een podium prima, maar in een programma waar hij ook nog eens met een andere presentator samenwerkt wekt het bij mij kotsneigingen op.
|
Citaat:
|
Ik ook. Ik las trouwens ergens (Sp!ts?) dat Spijkerman uit het ziekenhuis ontslagen is, maar dat ze misschien komende zaterdag weer geen echte nieuwe aflevering uitzenden :(
|
Hij is weer thuis
dit staat op zijn site: Vreugdevol bericht van mij. Ik ben weer thuis en revalideer hier verder. Het gaat goed, het was erg schrikken en verschrikkelijk pijnlijk, maar het ergste is achter de rug. Nu weer op krachten komen. Wat me ongelooflijk heeft geraakt is de enorme warme belangstelling van jullie. Mijn redactie heeft de reacties op het gastenboek gebundeld en het mij in het ziekenhuis gegeven: waanzinnig!! Daarnaast kwamen er honderden en honderden kaarten binnen. En dat alles heeft me echt geraakt in mijn hart. We maken iedere week met plezier Kopspijkers. We horen en lezen de reacties natuurlijk, applaus en kritiek is dan ons deel en terecht, maar als je iets vervelends overkomt en je krijgt zulke warme reacties, geloof me, ik ben er nog steeds van onder de indruk. Het heeft me ontzettend goed gedaan. Dank dank dank, duizendmaal dank. Ik hou van jullie. Zaterdag nog geen normale Kopspijkers, dat red ik nog niet maar wel iets bijzonders. In de eerste jaren van Kopspijkers (1995-1999) maakte ik nogal vaak een filmpje: soms hilarisch, bijvoorbeeld over het Belgische zwijgcafé, of over die Franse stuntman, soms ontroerend, bijv. over het Antwerpse bloemenvrouwtje. Zaterdag een aantal van die leukste dan wel meest bijzondere filmpjes uit de geschiedenis van Kopspijkers. Filmpjes die een groot deel van de huidige kijkers waarschijnlijk nog nooit heeft gezien. Veel plezier, Jack |
:) leuke vent die jack
|
Ja he?
Fijn dat ie weer beter is... ik ben benieuwd naar zaterdag! |
Ik vind hem een vreselijke vent, vooral als interviewer en als presentator ook best wel. Maar dat geslijm bij de fans is wel leuk. :)
|
ksnap niet dt ze zaterdag niet ewoon reguliere uitzending doen. Zet je Paul de Leeuw neer, Bert visscher en/of Peter Heerschop dernaast, moet jij ns opletten
|
Citaat:
|
Citaat:
Paul de Leeuw... wat een irritante vent. Iedere keer als ik die kop zie, krijg ik de neiging m'n afstandsbediening door het scherm te keilen. |
Citaat:
|
Andries Knevel bestaat niet in mijn wereld.
|
paul de leeuw vink ckr wel kick,die kerel is zo gek als een deur :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een oud filmpje over Pater Poels (ja, uit Tilburg) was net bij Kopspijkers. Ik vind dat de meest bijzondere man van Tilburg.
Ofzo. |
Ik kon me alleen dat filmpje van de UFO-groepering niet herinneren. Geniaal die kleding.
Pater Poels blijft bijzonder. (y) |
Die UFO luitjes, het deed me zo sterk denken aan Jiskefet of zo :D
|
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik deze uitzending met al die oude filmpjes een stuk leuker vond dan de recente afleveringen. Zelfs beter dan het cabaret. Dus misschien een goed idee om na dit seizoen te kappen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:37. |