![]() |
Vrouwen & Masturberen
Van mannen weten we we dat ze allemaal masturberen (toch?).
Maar wie van de vrouwen masturbeert er? |
"Neen, want daar heb ik m'n vriend voor" :rolleyes:. Ja fijn, ik masturbeer:).
|
Niet alle mannen masturberen, niet alle vrouwen masturberen.
Vanwaar uberhaupt de vraag? |
Citaat:
|
op dit moment bedoel je????
...eh....ja en verder dus ook ja, maar niet zo veel |
Citaat:
|
Paar keer in de week
|
Citaat:
|
iedere dag minstens 3x :o
|
Citaat:
Meisjes doen daar op een bepaalde manier geheimzinnig over, terwijl ik me niet kan voorstellen dat echt weinig meisjes zich masturberen. Ja ik masturbeer dus ook wel eens |
Ja, vrouwen zijn altijd o zo open met hun gevoelens, maar als het over masturberen gaat dan zijn ze opeens een stuk minder open :)
|
Citaat:
|
Er is hier ooit een poll geweest, en uit die cijfers bleek dat minder meisjes dan jongens aan masturbatie doen, en een poll is anoniem.
Er zijn ook meer meisjes dan jongens die nog nooit een orgasme hebben gehad. |
Zeggen en doen zijn ook twee dingen he, juno.
|
Citaat:
Ik denk dat meisjes die moeilijk klaarkomen het op een gegeven moment opgeven. Zo leuk lijkt het me niet om elke keer maar weer te liggen werken aan een orgasme wat nooit komt. |
Er zijn gewoon een pak minder meisjes die masturberen, en er zijn er ook nog heel veel die niet kunnen klaarkomen.
|
doe t af en toe... veel minder iig nu ik een seksleven heb :p
|
80 % van de jongens van 12-19 en 45 % van de meisjes in die leeftijd masturbeert geregeld, de mensen die het heel soms doen zijn dan dus niet meegerekend.
En ik denk eigenlijk dat veel meisjes gewoon niet kunnen vingeren. Dan proberen ze het 1 keer en vinden ze het niet leuk, nee duh, een jongen kan 't ook niet meteen de eerste keer. |
Citaat:
|
ik masturbeer
en verder zijn meiskes er toch niet zo geheimzinnig over? alleen misschien tegen jongens :p |
:rolleyes:
ha-ha. |
Citaat:
|
nooit
|
Bijna elke dag :bloos:
|
Citaat:
|
nooit. maar ik kan et gewoon niet zelf :s
|
Citaat:
Maar goed, ja, er zijn genoeg meisjes die het wel doen, en ook een aantal die het niet doen. |
Bijna elke dag... :bloos:
|
nooit eigenlijk
|
ja
|
ja, waarom zouden meisjes moeten onderdoen
|
ja maar zelden
|
Gemiddeld een paar keer per week maar nu heb ik er echt helemaal geen behoefte aan. Het hangt namelijk heel erg af van mijn stemming.
|
Eerst deed ik het wel heel vaak.. Toen ik een jaar of 14 was. Maar nu gebeurd het nog maar heel af en toe. Niet zo heel vaak meer.
|
|
zo af en toe. moet zeggen dat het minder is geworden dan een paar jaar geleden toen ik het in iedergeval iedere dag deed en zelf nog vaak meerdere keren per dag. ik denk dat het toch komt omdat ik nu een vrij actief seksleven heb met zijn tweeën en ik daardoor al veel bevrediging krijg.
of meisjes daar zo geheimzinnig in zijn weet ik niet. het komt bij mij en mijn vriendinnen wel eens ter sprake, maar om nou te zeggen dat het 't gesprek van de dag is...zou belangrijk is het nou ook weer niet. bij jongens wel dan? |
Mijn sekstekort moet wel enorm zijn eer ik aan mezelf ga friemelen. :p
Ik vind het niet echt spannend eigenlijk, het is zoveel leuker met een vent erbij. Heb er dus ook geen behoefte aan eigenlijk. Zolang ik een seksleven heb dan, of gewoon geen last van sekstekort krijg zodra dat seksleven verdwijnt. :p |
om het half uur :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos:
|
Citaat:
hoe doe je het dan als je : - Op school zit.. ik zie het al voor me bij wiskunde :rolleyes: - Bij je opa en oma op bezoek bent, en je zit langer als een halfuur bij ze.. LOL -Tijdens het sporten conclusie : Onzin |
Citaat:
|
Ja, wel eens, maar er is niet zo veel aan als je niet komt..
|
Citaat:
Ja, zonde van je tijd dan, he |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |