![]() |
Zomerhit 2005
Goed.
Ik weet dat het nog wat vroeg is, maar bien. Ik heb de zomer in mn kop. Dus, net als vorig jaar; Ik moet een zomer-verzamel-cd produceren, met wat laidback-zomer nummers aan elkaar gemixt. Nou moet daar ook DE zomerhit van komende zomer op komen te staan. Een beetje zoals O-Zone afgelopen jaar, wat natuurlijk een fucking geniaal nummer was. :o Ik weet dat over het algemeen de mensen die vorig jaar in Turkije of Spanje zijn geweest daar de muziek hebben gehoord die hier pas een jaar later hip wordt. Ik ben er 3 jaar geleden al mee gestopt om naar Turkije of Spanje op vakantie te gaan en heb ook niet zo'n kijk op nieuwe releases die een potentiële zomerhit zijn. Dus verlicht me. |
Lostprophets - Last summer (y)
Wel erg 2004 maar who cares (n) |
Géén idee :o
|
haha, jij bent hetzelfde als ik (y)
ik ben ook al bezig met een zomer cd. alleen komen daar heleboel liedjes van vorige jaren op omdat ik daar JUIST een zomergevoel van krijg. zoals: the ataris - in this diary the ataris - boys of summer sugarcult - memory lostprophets - last summer yellowcard - ocean avenue all american rejects - swing swing all american rejects - the last song something corporate - i woke up in a car enzo :) |
ik maak nooit zomer cd's,
ik heb wel vaak dat ik bepaalde cd's die vlak voor de zomer uitkomen ik in de zomer constant draai, afgewisseld met andere zonnige muziek bij uitstek zoals weezer of the shins. en de zomerhit van 2005, geen idee ik hou dat niet bij. |
Ik gok erop dat Daan met een nieuw heerlijk nummer komt als Housewife.
|
die ene van everybody's gone surfiiiinnnn surfin USA.. lekker oud wel rlxd
|
Het moderne zomernummer voor mij is toch echt wel 'Elize - Automatic'.
|
Mijn zomerhit is denk ik wel Tarken met Dudu!
Ik was in februari in Turkije, en daar werd hij vaak gedraait... Helemaal zomer gevoel... |
ik gok toch op een house versie van "Popie Jopie"
|
Citaat:
|
Geen twijfel mogelijk:
D.J. Norman Versus Darkraver - Komt Tie Dan Hé Lijkt me hartstikke duidelijk! :) |
die wel vet ja :p
|
Citaat:
Vind ik dan. :) |
Kim Holland gaat het helemaal maken!
|
Zoals Blof vorig jaar samen met de Counting Crows de zomerhit van 2004 hadden, hebben ze nu de lentehit van 2005;
Dat Wij Dat Zijn |
prima
|
Citaat:
|
iets van slipknot:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:s
|
System of a Down - Bring Your Own Bombs zou geschikt zijn (y)
|
hm
lastig.. zou t zo niet weten ik zou bij mezelf er iig Don Henley - Boys of Summer Qotsa - little sister op zetten.. voor de rest wordt het weer creperen tussen de badgasten met muziek op de oren.. |
ja die is vet :cool: :D
|
* Stay Sick*/I'm to 666 for jou!/Maggots stay sick!!!!*
kerel pas je sig aan echt te irritant gwoon.. enne o-zone zal wel weer een zomerhit scoren.. :P weer lekker heel de zomer mahijahiiiiii aanhoren |
Citaat:
The Global Deejays - The sound of San Fransisco eerder iets in deze trant, hoewel dit wel slecht uitgewerkt is. |
vorig jaar in spanje was t zelfde hip als hier hoor..
Maar dan wel met de spaanse nrs als Dale don dale en die ene kweetniet meer hoe die heette maar hij ging zo van kekekeekkeke En chocolate.. mja dat zal deze zomer toch niet de zomerhit worden ? ? die zomerhit zal pas over n maandje uitkomen ofzo, anders is iedereen m al beu voor de eerste hittegolf bereikt is |
Citaat:
|
Citaat:
|
het kan bter
|
Amerie - 1 thing
|
mensen, slipknot - pulse of the maggots is de bom:p
|
Citaat:
|
Victim - Consequences
voor het ultieme Ibiza gevoel(y). |
Dieleipemocroflaver, ikweet.
|
Citaat:
|
cornershop- brim full of asha fatboy slim remix :cool:
of random daft punk nummer :cool: de nieuwe cd gaat ook echt we de zomerhit produceren waarschijnlijk :P |
Citaat:
maar toch is mijn mening slipknot (N) |
Citaat:
En ik zal die van GDJs ff uitchecken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Daft Punk komt dus met een nieuw schijfje? |
argh zag vandaag het nieuwe nummer van gordon..
als dat em wordt verhang ik mezelf :| |
Fuckmachine - Sessie EEN
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Whiejiejjjjj, altows en biewr! (y)
|
ik hoop in ieder geval op een goede eendagsvlieg, waarvan de artiest(en) met nieuwe nummers totaal niet aan de bak komen. pas dan is het een echte zomerhit.
en daarmee is volgens mij ongeveer alles hiervoor al afgeschreven ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:56. |