![]() |
Herwaardering: Neil Young
Wat een geweldige muziek heeft deze man gemaakt!
Zowel zoete folk als ruige gitaarsongs. Hey Hey My My Like a Hurricane Heart of Gold Down by the River Alabama Cowgirl in the sand etc. :cool: |
Ja.
|
zeker (y)
|
Keep on rockin' in the free world :cool: (y)
Erg goede podiumperformance ook. Ookal is het niet helemaal je ding qua muziek, toch wist die vent me live te boeien (y). |
:cool: (y)
|
Neil young is goeie muziek, ik heb die Silver and Gold dvd, een lust om naar te kijken!
ik waardeer! |
Ik heb enkel Mirrorball, en die kan ik wel waarderen.
|
Goeie muziek inderdaad, me vader is fan van em en ik vind zelf ook wel dat ie goeie muziek maakt.
Heb laatst nog Mirrorbal geluisterd en dat vind ik toch wel 1 van zijn beste albums. Ik heb trouwens ook gehoort dat ie in het ziekenhuis lag omdat ie hersentumor had, maar waarschijnlijk komt ie er gewoon weer bovenop hebben ze gezegt. |
Citaat:
|
duidelijk (y)
hoe cool is horse with no name ofzo |
Neil Young _o_
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat dat een grapje was. |
Ja, Neil Young (Y)
Vond 'm bij CSNY het leukste trouwens... De dvd rust never sleeps is leuk.. |
Ik heb stiekem wat gedownload voor mijn moeder laatst, en zodanig komt het in winamp nog wel eens voorbij, en soms klik ik t dan niet eens verder.
|
Neil Young, geweldig. Lekker langdradige gitaarsolo's (y) Wil ik nog live zien.
|
respect voor deze gast.
|
Neil Young is zo op z'n tijd zekers ok :)
|
waarom zie ik niemand after the gold rush noemen?
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: en ik heb een neil young cd ja :( |
Typisch dat een Oasis fan 'Hey Hey My My' weer bovenaan z'n lijstje zet. ;)
|
jaaaaa.
On the Beach is prachtig, vooral Ambulance Blues. After the Goldrush en Harvest zijn ook mooie platen. |
Citaat:
|
neil young (L)
|
Harvest, after the gold rush (Y)
|
Ohio
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwen als ik neil young zou willen zien dan moet dat wel een akoestisch concert zijn.... |
Ik ken alleen de cd Harvest, een erg mooi, melancholiek plaatje.
|
*herwaardeerd mee*
|
Citaat:
|
Ik vind dat ie niet kan zingen en z'n country nummers vind ik verschrikkelijk om naar te luisteren, maar die gitaarsolo's mogen er zijn. Ik heb 't eerlijk gezegd meer op Dylan.
|
Hij is echt wel leuk om weer eens te horen (y)
Zijn gitaarsolo's zijn goed Mijn ouders hebben al zijn platen op vinyl, das wel cool |
neil young... zo jong is hij niet meer ..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |