![]() |
7 juli green day in ahoy
wederom siked!
|
:)
Prijzen? |
v.v.k. hiervoor begint a.s. zaterdag voor €27.00, €29.00, €31.00 en €33.00.
|
prijzen zijn nog niet eens zo heel duur.
misschien. |
die waren hier pas ook al
|
Citaat:
'de prijzen zijn niet eens zo heel hoog' of 'het is niet eens zo heel duur' (y) |
Wow dat is best goedkoop opzich... als ik iemand kan vinden die met me meewil ga ik erheen :)
|
Citaat:
|
ik ga
|
Alweer? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oeh, dit word mijn eerste berichtje.
Ik ga zeker weten naar Green day, als ik een kaartje kan bemachtigen, wat denk ik niet zo heel moeilijk gaat worden. Ik was er in januari ook bij en dat was zeker voor herhaling vatbaar! Ik ben heel benieuwd wat de support act zal zijn. |
green day is best leuk, maar ahoy begin ik niet aan. en verder vind ik t ook veels teveel geld voor n bandje met 2 leuke cds
|
Gaaf. Ik was er in de hmh ook al. Ik ga zeker!
Op de site van GD staat er trouwens niets over. |
Was niet in de HMH, kon geen kaartje krijgen..
ben blij dat ik ze na al die jaren eindelijk eens een keer kan zien. :) Zou het heel hard gaan? Om 10.00 bij het postkantoor zijn zou toch wel vroeg genoeg zijn? |
Deze band hoef ik voor geen goud nogmaals te zien na die wanvertoning in de hmh
|
Citaat:
|
veel te duur voor punk rock :(
|
Citaat:
|
heb ze al in de hmh gezien en beetje bluttig dus nee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben nog nooit in ahoy geweest. Is het geluid een beetje goed daar? |
Citaat:
m'n broertje is slimmer... maar ik ben beter in nederlands! |
|
sorry hoor maar dit is gewoon duur PUNT... en ahoy is heel erg kut
|
Te duur, en ik zie ze wel op een festival.
|
Ik was bij het koRnconcert 2002 in ahoy en daar zoog het geluid zwaar je kon jon amper horen zingen ..Maar ik zat helemaal in de hoek dus naja ALS ik ga wil ik wel vooraanstaan en dan maar hopen dat het geluid daar beter is
|
Citaat:
o ja en ahoy is idd gewoon kut |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou en !!!!!!! ik zou er echt wel meer voor betalen hoor> waar en hoe koop ik die kaartjes!!!!!!!!!!!! :eek: :eek: :eek: :D
IK MOET ERHEEN!!!! |
Citaat:
Je bent vast nog nooit naar een concert geweest als je niet weet waar en hoe je kaartjes moet kopen. Niet dat dat erg is. Eens moet de eerste keer zijn. psst. ticketservice.nl proberen misschien? |
Citaat:
niet !! ...verder heeft de post van jetje mij doen besluiten er definitief niet heen te willen |
Citaat:
www.cu2.nl/GroeneDag. Daar kwam ik dus per ongeluk op terecht. What a shame. OmGgG! BiLLiE JoE Is ZooO0 LekkAh!11!1EEN! /imitatie. |
Citaat:
gelukkig |
fucking duur, en ze spelen waarschijnlijk toch niks van dookie omdat al die fansvan nu toen nog niet geboren waren :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nu krijg je bij Green Day dus hetzelfde als bij Good Charlotte :D |
Ik zal er weer present zijn, net als in het hmh
|
Citaat:
|
Wat een prijzen, wat een kuthal.
Ik kijk ze misschien wel op rockin' park als ik daar tegen die tijd nog besluit heen te gaan. & ik kan me amper voorstellen dat ze Ahoy vol gaan krijgen tbh. |
Citaat:
Ahoy Sportpaleis. Anyway, ik vind het niet onder een stadion vallen als zodanig dat het echt een megaconcert is met +20.000 mensen. |
Citaat:
|
oh ach
:D dan zie ik ze dus helemaal niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |