Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Not Another Teen Movie (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=114721)

Darkmadness 02-06-2002 21:07

Not Another Teen Movie

Ik heb net een stukje gezien (via Kazaa)

Lijkt me echt een geinige film :D

Wat vinden jullie?

Pebbles 02-06-2002 21:24

Ik heb voorfilmpjes gezien en het lijkt me een erg stomme film..

Anonymous John 02-06-2002 21:52

Ik heb hem op divx...moet hem maar gaan kijken hoewel ik geen hoge verwachtigingen van heb

mcsun 03-06-2002 10:50

Van wat ik ervan heb gezien lijkt mij Yet Another Not Another Teen Movie een betere titel :rolleyes:

Rollo Tomasi 03-06-2002 12:55

Titel lijkt me een goedkope truuk om meer kaartjes te verkopen.... (n)

Uice 03-06-2002 14:37

Tja, is het nou een parodie op tienerfilms of een tienerfilm... volgens mij het laatste... Maar het kan ook de slimme Simpsons-weg inslaan.

Stff 03-06-2002 20:16

die film is echt vet lachuh, k heb hem al 2 keer gezien :D :cool: :D

MissKiss1985 04-06-2002 10:27

Kwil em ook zien hij lijkt me vet leuk ff divxje ervan zoeken

Breg 04-06-2002 16:12

Citaat:

Juice schreef:
Tja, is het nou een parodie op tienerfilms of een tienerfilm... volgens mij het laatste...
allebei denk ik.
ik ga er niet naartoe in de bios, wacht wel tot ie op video/dvd

cup a soup 04-06-2002 20:03

k vond em zekers wel vet, kep em een paar weken geleden gezien. er zitten echt van die stukjes tussen dat je denkt... gast... wat is dit en dan gaan ze weer verder. ik zeg voor de liefhebber

Cinamon 04-06-2002 20:37

lijkt me op zich ook wel geinig
ga er zekers heen!
ff lekkah lachen

hell-ena 05-06-2002 08:15

ik heb em al gezien....het begin is leuk,maar daarna wordt ie stom

M@TRIX 05-06-2002 08:39

heb m in de sneak gezien, de humor op t einde is minder dan t begin... in t begin is de film gewoon melig....

Arwyn 06-06-2002 19:33

Lijkt me wel lachuh...
Paar leuke vrienden erbij en je hebt een leuk avondje uit dacht ik zo...

Dutchian 07-06-2002 18:02

Ik heb hem een tijd geleden gezien, en TRIESTER kan een film niet. Duidelijk gewoon nageaapt na al die andere films, na Shriek If You Know What I Did Last Summer was het al MEER dan genoeg geweest van deze films.
Acteer werk is gewoon slecht, ik weet niet of dat de bedoeling was, maar het was gewoon slecht! Op de reclame zag het er nog wel grappig uit, maar verspeel je biosgeld maar ergens anders aan vind ik

MissBi@tch 07-06-2002 21:29

te melige film man 2x gezien nu en t blijft LOL
dat ene stukje met die cheerleaders is vet...

BrunetJuh 08-06-2002 07:50

:p die moet ik echt zien!!!!!!?????

Arwyn 10-06-2002 14:11

Als het goed is gaat ik er zaterdag heen met een stuk of 6 vrienden.
Wordt wel lechuh denk ik :D

DarkRaven 10-06-2002 15:11

Citaat:

Dutchian schreef:
Ik heb hem een tijd geleden gezien, en TRIESTER kan een film niet. Duidelijk gewoon nageaapt na al die andere films, na Shriek If You Know What I Did Last Summer was het al MEER dan genoeg geweest van deze films.
Acteer werk is gewoon slecht, ik weet niet of dat de bedoeling was, maar het was gewoon slecht! Op de reclame zag het er nog wel grappig uit, maar verspeel je biosgeld maar ergens anders aan vind ik

:p

Chimera 11-06-2002 08:46

Citaat:

Dutchian schreef:

Je zou het woord 'parodie' eens op moeten zoeken in je woordenboek.

Siyabonga 11-06-2002 20:07

hoe gaat ut verhaal?

want ik lees hier nu wel of t wel of geen leuke film is, maar, tjah, dan weet ik nog nix over het verhaal...

Kupu 11-06-2002 20:42

Citaat:

vleermuissie schreef:
hoe gaat ut verhaal?
Het draait dus eigenlijk om een miesje. Dit meisje is zo ongeveer het meest onpopulaire meisje op school. Ze heeft oude kleren aan, verft vaag, gedraagt zich raar en zo. En de meest populaire jongen gaat een weddenschap met een stel van zijn vrienden aan, dat ie haar tot Prom Queen, koningin van het Bal kan omtoveren. En daar komt dan van alles omheen. En het komt erop neer dat zij erachter komt dat er een weddenschap over haar gaande is, en dan wordt ze boos en gaat ze weg en zo. En daar zitten allerlei dignen omheen, feesten, wedstrijden enz...

En om eerlijk te zijn vind ik het een gigantisch zwakke film. Hele stukken zijn zowat gekopieerd van American Pie. Sommige acteurs lijken zelfs op de acteurs uit American Pie. En er zitten ook delen uit andere films in. En dat geheel moet dan een parodie zijn. Maar als dit een parodie voor moet stellen, is ie zwaar mislukt. Zonde van je geld...

Siyabonga 11-06-2002 21:08

Citaat:

Kupu schreef:

-verhaal-

En om eerlijk te zijn vind ik het een gigantisch zwakke film. Hele stukken zijn zowat gekopieerd van American Pie. Sommige acteurs lijken zelfs op de acteurs uit American Pie. En er zitten ook delen uit andere films in. En dat geheel moet dan een parodie zijn. Maar als dit een parodie voor moet stellen, is ie zwaar mislukt. Zonde van je geld...

k vond um eigenlijk wel grappig klinken...
en ach, america pie vond ik ook wel leuk

Dutchian 12-06-2002 17:53

Citaat:

Chimera schreef:

Je zou het woord 'parodie' eens op moeten zoeken in je woordenboek.

Spaceballs is een Parodie, Scary Movie is een Parodie. En van die films kan ik genieten en keihard lachen. NATM is gewoon bagger.

tortelduif 13-06-2002 02:36

voor de gene die t een goeie film vonden moeten jullie eerst maar eens kijken naar :

american pie
ten things i hate aboutyou
she's al that
porky's

t zijn gewoon ripp-offs , scary movie begon ermee deden het leuk van horror naar humor , maar van humor kan je niet naar humor gaan zoals ze in "not another teen movie " proberen , duidelijk succesover de rug van eerdere succesvolle films ....

Pinkeltje 13-06-2002 07:40

Citaat:

tortelduif schreef:
voor de gene die t een goeie film vonden moeten jullie eerst maar eens kijken naar :

american pie
ten things i hate aboutyou
she's al that
porky's

t zijn gewoon ripp-offs , scary movie begon ermee deden het leuk van horror naar humor , maar van humor kan je niet naar humor gaan zoals ze in "not another teen movie " proberen , duidelijk succesover de rug van eerdere succesvolle films ....

ik heb meerdere van die films gezien, en nogsteeds lach ik me tepletter bij NATM, waarom? gewoon geweldige humor, het slaat nergens op. Als je alleen maar voor de orginalitijt gaat, ken je beter stoppe met comedies kijken.

Pinkeltje 13-06-2002 07:42

Citaat:

Kupu schreef:

Ah, en je vergeet Miss Conginiality.

Mja, ookal is ie niet super orgineel, ik vermaakte me tog perfect :).

Als je van zeer flauwe humeur houd en het boeit je niet of ie orgineel is --> KIJKEN!

JoRTh 13-06-2002 09:32

Ik moet zeggen dat ik om Scary Movie 1 nog wel hard lachte af en toe.

Maar DEZE film was me toch een troep. Mijn god, echt vreselijk slecht. Alleen dat dansje aan het einde was echt heel erg goed, maar paste dan weer totaal niet in deze film. Dus ja, bedenk eens wat origineels zou ik zeggen. En niet de hele tijd van dit soort poep en pies 'grappen'.

Rollo Tomasi 13-06-2002 11:09

Citaat:

Pinkeltje schreef:

ik heb meerdere van die films gezien, en nogsteeds lach ik me tepletter bij NATM, waarom? gewoon geweldige humor, het slaat nergens op. Als je alleen maar voor de orginalitijt [sic] gaat, ken je beter stoppe met comedies kijken.

Als je een grap al tien keer eerder (en beter) hebt gezien, dan is originaliteit wel degelijk belangrijk. Pure originaliteit is moeilijk te vinden, maar je mag toch wel iets verwachten....

Marcade 13-06-2002 13:51

Citaat:

Pinkeltje schreef:

Ah, en je vergeet Miss Conginiality.

Mja, ookal is ie niet super orgineel, ik vermaakte me tog perfect :).

Als je van zeer flauwe humeur houd en het boeit je niet of ie orgineel is --> KIJKEN!

Vergeet Cruel Intentions niet.

En The Breakfast Club natuurlijk!! (Goed kijken naar Flight attendant aan het einde ;) )

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51.