![]() |
Not Another Teen Movie
Ik heb net een stukje gezien (via Kazaa)
Lijkt me echt een geinige film :D Wat vinden jullie? |
Ik heb voorfilmpjes gezien en het lijkt me een erg stomme film..
|
Ik heb hem op divx...moet hem maar gaan kijken hoewel ik geen hoge verwachtigingen van heb
|
Van wat ik ervan heb gezien lijkt mij Yet Another Not Another Teen Movie een betere titel :rolleyes:
|
Titel lijkt me een goedkope truuk om meer kaartjes te verkopen.... (n)
|
Tja, is het nou een parodie op tienerfilms of een tienerfilm... volgens mij het laatste... Maar het kan ook de slimme Simpsons-weg inslaan.
|
die film is echt vet lachuh, k heb hem al 2 keer gezien :D :cool: :D
|
Kwil em ook zien hij lijkt me vet leuk ff divxje ervan zoeken
|
Citaat:
ik ga er niet naartoe in de bios, wacht wel tot ie op video/dvd |
k vond em zekers wel vet, kep em een paar weken geleden gezien. er zitten echt van die stukjes tussen dat je denkt... gast... wat is dit en dan gaan ze weer verder. ik zeg voor de liefhebber
|
lijkt me op zich ook wel geinig
ga er zekers heen! ff lekkah lachen |
ik heb em al gezien....het begin is leuk,maar daarna wordt ie stom
|
heb m in de sneak gezien, de humor op t einde is minder dan t begin... in t begin is de film gewoon melig....
|
Lijkt me wel lachuh...
Paar leuke vrienden erbij en je hebt een leuk avondje uit dacht ik zo... |
Ik heb hem een tijd geleden gezien, en TRIESTER kan een film niet. Duidelijk gewoon nageaapt na al die andere films, na Shriek If You Know What I Did Last Summer was het al MEER dan genoeg geweest van deze films.
Acteer werk is gewoon slecht, ik weet niet of dat de bedoeling was, maar het was gewoon slecht! Op de reclame zag het er nog wel grappig uit, maar verspeel je biosgeld maar ergens anders aan vind ik |
te melige film man 2x gezien nu en t blijft LOL
dat ene stukje met die cheerleaders is vet... |
:p die moet ik echt zien!!!!!!?????
|
Als het goed is gaat ik er zaterdag heen met een stuk of 6 vrienden.
Wordt wel lechuh denk ik :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe gaat ut verhaal?
want ik lees hier nu wel of t wel of geen leuke film is, maar, tjah, dan weet ik nog nix over het verhaal... |
Citaat:
En om eerlijk te zijn vind ik het een gigantisch zwakke film. Hele stukken zijn zowat gekopieerd van American Pie. Sommige acteurs lijken zelfs op de acteurs uit American Pie. En er zitten ook delen uit andere films in. En dat geheel moet dan een parodie zijn. Maar als dit een parodie voor moet stellen, is ie zwaar mislukt. Zonde van je geld... |
Citaat:
en ach, america pie vond ik ook wel leuk |
Citaat:
|
voor de gene die t een goeie film vonden moeten jullie eerst maar eens kijken naar :
american pie ten things i hate aboutyou she's al that porky's t zijn gewoon ripp-offs , scary movie begon ermee deden het leuk van horror naar humor , maar van humor kan je niet naar humor gaan zoals ze in "not another teen movie " proberen , duidelijk succesover de rug van eerdere succesvolle films .... |
Citaat:
|
Citaat:
Mja, ookal is ie niet super orgineel, ik vermaakte me tog perfect :). Als je van zeer flauwe humeur houd en het boeit je niet of ie orgineel is --> KIJKEN! |
Ik moet zeggen dat ik om Scary Movie 1 nog wel hard lachte af en toe.
Maar DEZE film was me toch een troep. Mijn god, echt vreselijk slecht. Alleen dat dansje aan het einde was echt heel erg goed, maar paste dan weer totaal niet in deze film. Dus ja, bedenk eens wat origineels zou ik zeggen. En niet de hele tijd van dit soort poep en pies 'grappen'. |
Citaat:
|
Citaat:
En The Breakfast Club natuurlijk!! (Goed kijken naar Flight attendant aan het einde ;) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:51. |