![]() |
[FILM] Be Cool
Het is een spin-off / deel 2 van het bekende Get Shorty uit 1995.
Hij schijnt alleen niet zo sterk te zijn als Get Shorty. http://www.melroze.com/Advertisement/becool_movie.jpg De cast: John Travolta .... Chili Palmer Uma Thurman .... Edie Athens Vince Vaughn .... Raji Cedric the Entertainer .... Sin LaSalle André 3000 .... Dabu (as André Benjamin) Steven Tyler .... Himself Robert Pastorelli .... Joe Loop Christina Milian .... Linda Moon Paul Adelstein .... Hy Gordon Debi Mazar .... Marla Gregory Alan Williams .... Darryl (as GregAlan Williams) Harvey Keitel .... Nick Carr The Rock .... Elliot Wilhelm Danny DeVito .... Martin Weir James Woods .... Tommy Athens |
simpel zaterdag filmpje, beetje humor beetje saai, beetje van alles :P
niet echt een aanrader oid, maar wel leuk tijdverdrijf. |
ik vond het hélemaal niks.
Humor ontbrak, personages waren onuitstaanbaar, vervelende dialogen, zelfs de dans waar het me om ging (Travolta-Thurman) stelde niks voor. Dat dat op Black eyed peas moest, en dat Christina Milliam mocht laten zien hoe mooi ze kan zingen, irriteerde me mateloos. Er kon echt geen glimlach vanaf. Zonde, get shorty vond ik wel leuk. |
Get shorty was echt leuke film.
deze lang niet zo leuk, maar weinig gelachen. (n) |
Nee ik vond hem geweldig. Heb echt dubbel gelegen om die slappe dialogen en domme typetjes. Super cast ook.
|
Ik vond hem echt 10 keer beter dan 'Get Shorty'! Je moet de film zien als één grote parodie op de muziekbusinnes, en dan vooral op de wereld van de MTV-bling-bling-negers met hun grote auto's en hun schaarsgeklede bitches! :D Deze film neemt dat fenomeen op de hak en nog wel op een geweldig grappige manier! (y) John Travolta speelt zoals altijd super, en zijn personage Chili Palmer is het einde! :cool: De dialogen alleen al zijn lachwekkkend genoeg. Aanrader. (y)
Oew, en Christina Milian! :) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
'Verkloot m'n quote' doe je maar op De Kantine! :nono: |
Kom op, zelden zo'n oppervlakkige 'parodie' gezien die ongeneerd een platform is voor Christian Milian en met volle trots een scala aan bekende namen de revue laat passeren. En wat doet die belachelijke dansverwijzing in een film die de muziekindustrie op de hak neemt terwijl de populaire Black Eyed Peas op de achtergrond klinken?
|
Citaat:
|
Prima film, niets bijzonders niet onuitstaanbaar, leuk om een keer te huren (y)
|
de verhaallijn kwam niet boven de gemiddelde "ik ben een zangeresje maar moet nog wat meer aandacht hebben"-film uit.
de grappen opzich waren wel leuk. Best gelachen om de film. Alhoewel de acteerprestaties van zowel Travolta als Thurman me tegenvielen. Twas geen weggegooid geld. Best ontspannende en leuke film, maar tis geen oscar waard ofzo. |
Lijkt me kut met peren.
Alhoewel......... Uma Thurman <3 |
Citaat:
Misschien bedoelt-ie die? |
Citaat:
|
Inmiddels gezien. Kut met peren doesn't even begin to describe it.
|
Seems lame
|
Citaat:
Ik zou hem eens gaan kijken :). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Film probeert echt weer die chemie tussen Thurman en Travolta weer terug te brengen op het scherm. Lukt gewoon niet, en heeft dankzij verschrikkelijke comedy-figuren echt de plank misgeslagen.
|
Citaat:
One o' clock, two o'clock, three o'clock, rock. |
Citaat:
|
Ging dat niet zo:
one, two, three o'clock, four o'clock, rock? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |