![]() |
Welke open dagen staan bij jou in de planning?
De tijd begint al te dringen en de open dagen zijn weer druk bezocht.
Welke open dag ga jij nog bezoeken? Naar welke opleiding ga je kijken? Met wat voor doel ga je er naar toe? Ik ga 15 april naar hogeschool Windesheim in Zwolle om te kijken naar de opleiding Financial Services Management en andere vergelijkbare opleidingen. Ik weet er nog weinig van dus het is gewoon orientatie. Het liefste zou ik zo veel mogelijk te weten komen dan en waarschijnlijk ga ik daarna nog deelnemen aan een meeloopdag, maar alleen als het me leuk lijkt natuurlijk. :p |
Geen, ik heb alles al zo'n beetje bekeken en vergeleken. :)
Succes met kiezen iig. (y) |
Geen eigenlijk, al wil ik nog wel naar de UvA voor Europese Studies en Notarieel Recht.
|
Geen meer, heb nu wel genoeg gezien. En heb daarbij m'n keuze ook al gemaakt. :)
|
21 april NHTV in Breda vrijetijdsmanagement
23 april Hogeschool Gent Tsjechisch. |
Geen denk ik. Ik ga nog wel wat meelopen op de EUR :)
|
Pas geweest, op 2 april naar een voorlichtingsdag in Nijmegen, nu heb ik iets fijns besloten :)
|
22 april voorlichting van geneeskunde in Leiden
|
Citaat:
En ik ga nog meelopen in R'dam en in Nijmegen. |
-14 April open avond Euro College in Rotterdam
-16 April open dag TIO in Leidschendam |
niet zozeer een open dag, maar een meeloopdag Nederlands aan de VU. maar ik moet t nog regelen.
|
ik ga naar de opendag van de uni van Maastricht, wel aan de andere kant van nederland, maar ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
23 april WdKA rotterdam kunstacademi
en Artemis mode academi |
23 april naar de voorlichtingsdag van Universiteit Wageningen, om erachter te komen of Dierwetenschappen ook een goede optie is.
|
28 april HvU journalistiek, communicatiemanagment
|
12 mei - Meelopen op de EUR (Criminologie)
11 juni (?) - Opendag Hogeschool Tilburg (Sport, economie en communicatie) Hopelijk ben ik dan iets wijzer geworden. :) |
Ben net vandaag geweest in Leiden. Ik had me al ingeschreven maar wilde toch wel even kijken.
Het was geweldig, die studie is geknipt voor mij! :cool: |
Het meeste ga ik volgend jaar doen, omdat ik dit jaar vaak niet kon vanwege toetsweken of omdat ik moest werken. Ik wil nog gaan meelopen bij IO/IB en naar de Open Dag van de UU om te kijken naar voornamelijk Taal- en Cultuurstudies.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |