![]() |
Adje-Watje-Punkrocknight - 23/04 - Oirlo
Na een zatte avond zijn we samen met de bassist van The Jux Junction met het idee gekomen deze avond te organiseren en het is er nu eindelijk van gekomen. De avond zal dan ook vooral over adjes trekken en punk gaan.
De volgende 5 bands zullen spelen: Maybee www.maybee.org My Sister Harold www.mysisterharold.com Townsville www.townsvillerocks.com The Jux Junction www.jux.nl Laternpoll www.laternpoll.com De entree is slechts 3 euro en de deuren gaan om 19:30 los. Waarschijnlijk zijn er nog wat slechte acties met het bier die avond om het in het thema te houden maar dat moet nog bedacht worden. Hopelijk wordt het goed vol en is er weer eens flink wat sfeer. Dit alles vindt natuurlijk plaats in Ojc Watjang?!? (www.watjang.nl) te Oirlo (N-Limburg). |
damn die naam en dan ook nog zo'n line up
dikke watjes zooi idd ja |
Ja anders zeg je gewoon niks. Bij deze muziek wordt het gewoon zeker een feestje aangezien de meeste bandleden allemaal ruige mensen zijn. Gewoon een flink feestje bouwen!
|
Ik ken genoeg bands waar ook 'ruige leden' in zitten waar het ook een vet feewstje mee wordt, maar die bands maken wel goede muziek :p
|
adje watje :( :(
|
lijkt me te onbereikbaar met het ov.
|
te gave naam om dit feestje voorbij te laten schieten !
|
Limburg :(
En ik ken alleen Laternpoll en daar word ik ook niet echt blij van.. |
Voor de mensen die niet bekend zijn met het fenomeen, een adje trekken is in een keer je pils achterover slaan. Dus of je trekt een adje of je bent een watje.
De avond is dan ook bedacht toen ik met Willem adjes zat te trekken toen ze met Travoltas hadden gespeeld. |
Met wie trekt willem geen adjes!
Maar dat is me te ver weg / onbereikbaar |
dan moet ik maar het watje uithangen :(
|
ach het is op 2 km na te bereiken met de trein, dus jullie moeten niet zo het watje uithangen!!! stelletje adjes!
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
maar iig, willem je weet t ik had dr maar al te graag bijgeweest maar die kutmongolen plannen natuurlijk weer op die dag een FYL-show, hopelijk zijn we vroeg klaar en komme we ook nog wat adjes doen :) en laternpoll blijft geweldig, jux junction heeft zo'n geile bassist en my sister harold is vette shite! |
Boah!
|
Citaat:
|
Het singer/songwriter project van de bassist van The Jux Junction was de kekste shizzle.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gast jij hebt lepra de clown als nick... dus als er iemand sowieso z'n muil moet houden :p :p :evil:
|
Citaat:
zegt Harrie84 |
Jongens jongens, wat is dit nou ?
jullie drinken allemaal bier als water, kunnen we dan niet gewoon NIET zeuren over elkaars nicknames ? :p |
Opzich zou ik dit best leuk vinden denk ik. Maar het is nou niet bepaald goed te bereiken voor mij.
|
kwartiertje wandelen vanaf station venray!!!
|
Oh god...
zeg me niet dat de topicstarter dezelfde wouter is als wouwzer?? :( |
Citaat:
Dat hoeft ook niet gezegd te worden. Tot hoelaat duurt dit festijn? |
tot je met iedereen de grond aan kan vegen gok ik
boah ik hoop echt dat ik nog ff langs kan komen |
Citaat:
|
Citaat:
|
En over het probleem met vervoer. We hebben een goedkope 'taxi-dienst' die voor een paar euro je wel richting station kan rijden. Het feestje gaat door tot een uur of half 1 qua bands en daarna nog gewoon een tijdje door totdat iedereen weg is (en wij nog moeten poetsen :s ).
Als iemand erg veel behoefte heeft om te gaan, slaapplekken zijn misschien wel te regelen. |
Ik ben erbij. (y)
|
Offtopic: wouszer is wouter youth geworden
|
of je ook komt angela???
|
Citaat:
|
Citaat:
kun je de 3e band nog zien en is de achterstand qua bier(mis)bruik nog redelijk in te halen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
okay dan spelen we hem ;) |
Gelukkig maar, ik was al bang dat wouser in een retard was veranderd :(
|
ok vette shit, kunnen we dan ook ergens pitten daar ofnie willem want anders kan lesley niks drinken
|
Citaat:
|
we kijken wel ff dan, goofus heeft iig net ook zn rijbewijs gehaald
|
Omhoog met die handel!
|
Atte gvd!!!!
|
pijp je me als ik kom , willem?
(en kom ik als je me pijpt?) |
haha, rutje als jij komt atten, dan krijg je zeker een blowjob en ik ben inmiddels zo getraind, dat je voor zeker klaarkomt binnen anderhalf uur!
|
Hoe hard was deze avond. Mijn koningsmantel bevalt me erg goed!
|
|
sell outs, het is duurder geworden.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |