![]() |
Zou jij iemand kunnen vermoorden.
Als je zou willen, en je had de middelen?
|
Ja, en ik denk dat ik er zelfs heel goed in zou zijn. :o
|
Nee.
|
Citaat:
|
Ja, als het makkelijk was om niet gepakt te worden waren er al heel wat doden gevallen.
|
Als iemand me zo het bloed onder de nagels haalt en me het leven zou zuur maken, dan in een bui van razernij misschien wel ja. Of als mijn eigen leven ervan afhangt ook wel denk ik.
|
Citaat:
|
En ja, ik denk het wel.
|
zou wss niet zo gemakkelijk zijn, maar ach ja, moeilijk gaat ook
|
'als je zou willen'
ja, dan zou ik het vast wel kunnen. maar ik kan me totaal niet voorstellen dat ik dat ooit zal willen |
Nee
|
Citaat:
|
Met de authentieke perseus handrevolver, jeweettoch. :)
|
Citaat:
|
Ja.
|
Volgens mij zijn dat dé drie hoofdredenen om iemand te vermoorden; het kunnen, het willen en de middelen.. Of heb ik het mis?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ongetwijfeld, vaak genoeg op t punt gestaan :o
goddank voor controle over jezelf (y) |
ja
|
Citaat:
|
Nee :rolleyes:
|
Ja hoor, in geval van noodweer zou ik dat best kunnen.
|
yup weet ook al wie...voor het geval dat (A)
|
Ongetwijfeld, als ik maar genoeg gemanipuleerd wordt. Ik zou graag willen denken dat ik daar niet vatbaar voor ben, maar ik acht mijzelf niet sterker van geest dan ca. 99.5 % van de mensen.
|
Ik zou wel iemand kunnen vermoorden denk ik, uit noodweer óf uit woede. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja cker moet te doen zijn
|
Ja, lijkt me leuk (Y)
|
Citaat:
|
nee, ik denk niet dat ik dat zou kunnen.
Maar ja... ik dacht ook dat ik de flikflak niet zou kunnen... :p |
Dat kan ik niet. Daar ben ik veels te aardig voor. :o
|
Ja, als ik zeker zou weten dat ik niet gepakt zou worden :P
|
Citaat:
|
Ja. Eigenlijk heb ik ook wel de neiging om een Nederlandse variant op Columbine High te starten.
|
Ja, de middelen heb ik wel en als je het zorgvuldig voorbereid is de pakkans ook nihil. Ik heb alleen nog nooit een reden gehad om iemand te vermoorden, komt nog wel. :)
|
nee.
|
Mits ik er beter van word. :cool:
|
Citaat:
ontopic: ja, ik denk dat dat voor iedereen geldt, ook al zijn ze zich daar niet bewust van. |
Wel als ik in zo een kwaadheid ben dat je alleen nog maar zwart voor je ogen ziet
|
Zeker weten, ik heb een diepe haat voor bepaalde mensen die bepaalde iemanden iets aangedaan hebben wat niet goed valt te praten. Maar de gevolgen heh, en het mag niet. Maar kunnen, daar twijfel ik niet over, mensen die me kennen die zullen dit niet geloven maar toch is het zo.
|
Citaat:
|
Nee, ik kan nog geen vlieg doodslaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wel, nog erger zelfs, ik heb het wel eens gedroomd.
Puur uit zelfverdediging. |
Hangt af van omstandigheden.
Uit zelfverdediging wel of om iemand te verdedigen die ik lief heb. |
Citaat:
|
Ik denk wel dat ik iemand zou kunnen vermoorden. Alleen krijg ik wel veel last van mijn geweten naderhand denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |