![]() |
break en speedcore track
|
like them (Y)
|
Ze eindigen allebei ietwat abrupt? :confused:
Maar ik vindt ze wel tof :cool: |
Citaat:
|
breakcore/speedscore, wat is dat? :s
ik ken het niet, is dat een goede band? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Klinkt wel lekker inderdaad, maybe die beat van dat speedcore nummer wat meer distortion meegeven. Echt heel hoog ligt de snelheid trouwens ook niet voor een speedcore nr, beats wat sneller maken en beetje random door het breakcore nr gooien ofzo :) ?
|
dat complete intro van "speed" is gejat...
|
Die twee nummers door de blender gooien en met elkaar tot een nummer mixen zou inderdaad misschien wel erg tof uitpakken (y) :cool:
|
Citaat:
|
zou ik niet doen, ik zou gewoon verder gaan aan de breakcore track dan. En het moeilijkste is toch het afmixen
|
Citaat:
want het zou niet uit moeten maken hoeveel tijd je er in steekt... samplen en gebruiken van andere fragmenten is zeker wel oke, maar dit was gewoon een compleet intro (45 sec) van dj dano - terror is timeless gebruiken de rest van jou gemaakte muziek is zeker wel oke, maar om het breakcore en speedcore te noemen, daar vind ik het te soft voor maar zoals ik net al zei: het klinkt goed (y) |
Citaat:
tof dat je het verder kunt waarderen |
Ik ben erg gecharmeerd van de breakcoretrack, (Y).
De speedcore vind ik ietwat traag en trekt me sowieso wat minder aan. Henk Mul ! |
die breakcore track vind ik gaaf, die speedcore track is niet echt aan mij besteed :p maar je zou misschien wat meer bas moeten doen dmv eq-en, voor de vet-heid.
ik heb deze track al een eerder gehoord maar iets dat me bijstaat is dat er eerst veel meer energie in zat ofzo :S |
Citaat:
|
dank aan allen, verder een kleine update bij de breakcore track. vanavond maak ik 'm af (y)
|
Fijn beuken zonder fratsen.
|
Citaat:
Dat intro is idd gewoon gejat. :( edit: Die breakcore (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het af en toe wel weer leuk om terug te luisteren, of te hakken. (y) |
Zonet TD2 nog geluisterd, heb hem nog op tape. Was is´n technoooooo
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee joh :eek:
|
Ik dacht: 'ik ga even voor de scenepoints', toch?
|
Ulfie, volgens mij staat TD2 voor Thunderdome II :o
|
Nou èn?
.. :o |
Citaat:
maar de rest van de track is toch oke (Y) |
Citaat:
|
UP
ik had die breakcore track al een tijdje op mijn pc staan, maar nu pas geluisterd.:o Dope nummer, ademt een lekker sfeertje uit, mede door de vette samples, en de lekkere volle bassen, en niet van die fruity loops baslijnen. Iig een nummer wat gewoon vrij af klinkt, alleen nogal een abrupt einde. die eerste versie was maar 1.27, en zowieso klimkt dit meer als een dynamisch geheel.(y) Props! die speedcore link is dood. |
Citaat:
Maar die tracks zijn wel okay idd (Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44. |