![]() |
Claudia de Breij
Iemand haar voorstelling "Claudia Zuigt" gezien?
Wat een amateuristisch dom wicht is dat zeg. Stelling: Claudia zuigt. Inderdaad. |
Dat was toch die voorstelling met die poster waar zoveel ophef over ontstond?
|
Ik heb het niet gezien, maar één ding weet ik wel: alle vrouwelijke cabaretiers zuigen. (n)
|
Ik heb de voorstelling gezien, en ik moet zeggen dat ik het wel aardig vond. Hier en daar zelfs nog een glimlach op mn gezicht.
Misschien moet je vrouw zijn om haar grappen te snappen. :P |
heb alleen dr CD, dies lang niet verkeerd, vind dr op TV niet echt super ofzo, show niet gezien.
|
Citaat:
vrouwen + carabet = :s vrouwen en politiek, nog zoiets |
vind ik niet.. brigitte kaandorp is niet slecht en die ouwe is ook wel lachen (kan ff niet op dr naam komen) maar idd claudia zuigt! is wel te merken op de readio.. 3fm. Damn wat kan zij zeveren!
|
Citaat:
Volgens mij is mevrouw de Breij een standaard stand-up comedian, maar ze heeft wel eens leuke liedjes. |
Vond haar voorstelling zéker de moeite waard.
|
Hmmm ik vondt de show juist super hillarisch zeker het hele adam en eva verhaaltje dat onder de loep genomen werdt vondt ik sterk. De liedjes waren leuk en het verhaal zelf was super komisch helemaal het stukje met de doe het zelf liposuctie en de bevallign vondt ike rg lollig dus sorry maar claudia zuigt zeker niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind Claudia de Breij op tv altijd erg leuk, maar ik heb de voorstelling niet gezien. Ik weet dus niet hoe ze in het theater is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu kan ik gewoon een mening hebben over het feit of Claudia zuigt of niet. |
Ik had kaartjes voor de voorstelling, en helemaal een planning gemaakt om eerst uit eten te gaan en daarna erheen enzo :)
Sta ik wat ik dacht de avond ervoor in de kroeg en mensen vragen me hoe het was. Ik helemaal... ehm dat is toch morgen :bloos: bleek dat ik me een dag in de datum heb vergist :bloos: :D Ik heb de hele weg naar huis van de kroeg zitten vloeken op mezelf. Nu kan ik er wel om lachen :) Op tv is ze in ieder geval wel leuk, een van de weinig vrouwen met humor (y) |
Citaat:
|
Dat Claudia zuigt is een feit. (vooral ook op 3fm, (n))
Maar dat alle vrouwelijke cabaratiers zuigen? Neuh. Vind Kaandorp nog best okay, eigenlijk. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dr cd is ook zeker neit slecht moet ik zeggen, net als haar tv optreden van korte theaterstukjes. Haar show heb ik niet gezien, dus daarover kan ik niet oordelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben naar dr show geweest en vond het super. Sowieso vind ik haar erg gaaf, zowel op de radio, op tv als in het theater. Dus ja ze zuigt, in haar theatershow, maar als cabaretiere niet. Ik vind 'r top. (y)
|
ik haat dat wijf uit het diepst van mijn hart. Op tv probeert ze constant leuk te doen, (oa door mensen af te kraken) maar het slaat gewoon nergens op, ze zet zichzelf zo voor schut. Ze denkt volgensmij echt dat ze wat voorstelt ofzo. Ook met die actie van haar en die andere gozers voor Darfur..man man man wat heb ik me geergerd aan die arrogante kop van haar. ja sorry hoor maar keb er gewoon geen woorden voor.
|
ik heb dr voorstelling niet gezien, maar op de radio zuigt ze enorm. k moet haar niet :o
|
Citaat:
|
Kheb haar cd, die is erg leuk. De fragmenten van haar cabaretvoorstellingen vond ik nog niet zo super. Vrouwen en cabaret in algemeen?? why not?? er zitten best goeien tussen, maar er zijn ook waardeloze mannelijke cabaretiers!! :cool:
|
maarja, mannelijke cabaretiers zijn er nou eenmaal veel meer... logisch dat er dan ook slechte tussen zitten :)
claudia de breij ken ik eigenlijk niet, dus geen mening wel vind ik dan brigitte kaandorp ontzettend leuk is, dus vrouwen + cabaret = (n) gaat niet altijd op! |
ze is een grappige presentatrice maar als cab. niet echt hoogstaand...
|
Citaat:
|
ze vindt zichzelf vaak te leuk. En dat irriteert mij dan al snel
|
Citaat:
|
Citaat:
Nilgün Yerli (Y) Ik merk dat ik steeds meer neig naar het wat meer poëtisch cabaret, cabaret dat niet altijd grappig en grof hoeft te zijn (hoewel ik daar ook nog wel van hou hoor :)) |
Ik heb de voorstelling gezien en vond hem eigenlijk best aardig. Af en toe zuigt ze wel, maar dit keer niet. De Show was lekker snel, wel wat flauw af en toe.
oneens dus. |
Claudia de Breij is kut!
|
Wat Sanne zegt in meervoud.
|
Ze heeft wel dikke teats though /up
|
Tanden bedoel je vast?
|
Citaat:
Ik vind de show van Claudia trouwens ook helemaal niet zo slecht en op tv&radio vind ik haar grappig! |
Citaat:
Als het goed is heb ik een kaartje voor haar nieuwe voorstelling (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
:| |
Brigitte Kaandorp is niet zo mijn ding maar ik kan me daar nog een beetje van voorstellen dat je dat leuk kunt vinden. Verder, nee, geen vrouwelijke cabaretiers alsjeblieft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |