![]() |
Sigur Ros in Paradiso!!!
july 08 - academy, glasgow
july 09 - lowry theatre, manchester july 12 - olympia, paris july 13 - paradiso, amsterdam july 14 - cirque royal, brussels july 16 - vega main hall, copenhagen july 17 - stadtpark, hamburg july 19 - jahrhunderthalle, frankfurt july 20 - columbiahalle, berlin july 22 - circus krone, munchen july 25 - cavea auditorium, roma july 26 - villa arconati, milano july 31 - fuji rock festival, japan [more dates coming soon] sigur rós tour july 2005 further news and tour dates : www.sigur-ros.co.uk |
hip!
|
Oh, als het beetje leuk geprijst wordt is dat wel interessant. (y)
|
Eindelijk!!!! yeah
|
beter (y)
|
Citaat:
|
^ Je was me voor
|
ach, 22,50, geen probleem man!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool:
|
Lang niet zo 'siked' geweest voor een optreden, jammer genoeg pas in juli :(
:cool:! |
moet nog even kijken heo mn juli maand is, maar tis een vand e laatste ov dagen he, dus denk wel dat ik hem doe.
|
(y)
maar wel n beetje duur ja. well, ik zie wel. wanneer begint voorverkoop? |
Citaat:
|
wat is dat, sigur ros? :s
|
het klinkt vrij saai :p
|
't Is vrij saai, ze dragen geen maskers
|
Niet alleen dragen ze geen maskers, ze zijn ook nooit heel erg boos als ze op het podium staan. Nou vraag ik je...
http://radioheadnews.com/~rhnews/mb/...fault/yawn.gif |
SUPERVET
alleen ik denk niet dat ik kan want de dag daarna begint dour. |
Verdomme, ik ben op vakantie dan.
Maar waarschijnlijk / toevallig / misschien ben ik de 16e in Kopenhagen. (?) |
geen festivals?
|
15 juli zou precies mooi uitkomen voor een show op dour (Y)
|
Bier! (y)
|
Citaat:
|
OMFG!
keihard present! |
Citaat:
|
Prijzig.
Helaas wel. |
Jajajajajajajajajajajajajajajaja!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
pfff :( ik ga overstag denk ik.
|
Weet nog niet of ik 22eneenhalve oiro over heb voor Sigur Ros. Maar denk dat ik door de harde SR-kern wel overgehaald ga worden.
|
Sigur Ros Ja!
|
wat duur :(
maar ik wil er wel heen |
Citaat:
|
Ja, hier ga ik zeker heen. (L)
|
Kek!
Even over nadenken. |
Ik vond die vorige cd wel een heel stuk minder dan agaetis byrjun, bovendien is het de verjaardag van m'n broertje, dus ik vermoed dat ik zal schitteren door afwezigheid
|
amina supporting
amina, sigur rós' longtime friends and collaborators, will be the band's supporting act at all july's tour dates excluding the festival dates (japan and switzerland). they will also be joining sigur rós onstage, playing strings. |
Ik vind het wel duur maar ik denk dat ik wel ga, als mijn financien meezitten dan.
|
ik wilde een kaartje kopen maar toen was mn geld op :(
|
Ik heb een kaartje. <3
|
tof
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb laatst Von geluisterd (kwam nog voor Aegatis Byrjun) maar dat viel een beetje tegen. AB is nog steeds de beste plaat, maar ( ) vind ik ook erg prettig om naar te luisteren. En dan heel hard aanzetten en in de schemering trampoline springen <3 |
Wow, die zou ik echt nog graag live willen zien! :eek:
Helaas denk ik dat er niet echt veel mensen in mijn omgeving zijn die 22,50 willen neertellen om mij gezelschap te houden :s Ik ga wel even mensen proberen te charteren..... |
oehhh ik heb een kaartje!!!
vorige keer dat ze er waren heb ik ze ook al moeten missen, en nu WIL ik ze zien. |
dan ben ik net 1 dag in schotland.
schotland verandert dagen niet, dus ik ook niet. jammer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:09. |