![]() |
FB+/Bemiddelaar Koen
Ik vind dat nu hij met de functie als bemiddelaar is begonnen per direct met al zijn Forumbaas(+) taken moet stoppen, anders kan hij nooit voldoende objectief te werk gaan met zijn nieuwe 'baan'.
|
Hij houdt zich niet bezig met bans.
Echter: Citaat:
|
Citaat:
|
hihi :D.
dat koen en stefanie iets zouden hebben is geen reden tot daar altijd over lopen zeiken. bemoei je met je eigen zaken he. verder snap ik best, lieve ts, dat je koen weg wilt hebben, maar ik denk niet dat dit de juiste weg is :). |
Citaat:
Of vind je het een snuggere opmerking? |
Citaat:
|
Koen stopt toch als forumbaas? Ik dacht dat een forumbaas had gepost dat ze nu een nieuwe forumbaas zochten.
|
Ik vind dat de Stefanie/Koen grap niet meer kan opleveren dan een ban.
|
Citaat:
Maar net na de beleidswijziging, en weinig vertrouwen van de leden...had ze iets slimmers kunnen zeggen:) Citaat:
|
"Maar een aantal mensen op dit forum kan die hulp flink schudden ;) "
Ow, dat weet Stefanie nu al? :rolleyes: "Koen heeft ook wel een eigen mening over bepaalde forummers ;) " Dat bedoel ik dus. (n) |
Koen moet haar zélf maar eens beter in de gaten houden, dat is niet de verantwoordelijkheid van het beheer van s.com.
|
Bemiddelaar Koen. Alsof je een haai badmeester maakt in het zwembad..
|
Citaat:
:D:D:D |
Geweldig!
|
Ik forumbaas niet meer. Ik ban dus ook niet meer. Er wordt vervanging gezocht voor mij als GroepsFb+ op Algemeen.
Citaat:
|
Citaat:
Is toch best redelijk wat ik zeg? |
En stefanie heeft gewoon een aantal posts gemaakt waaruit ze liet overkomen dat ze "zo een slotje of een ban kon regelen"
|
Citaat:
|
geen idee wie stefanie is, behalve de vriendin van
edit: oja toch wel, die cavia weet niet in hoeverre bovenstaande waar is maar alleen de speculaties zijn al een slechte zaak |
Citaat:
|
Beetje nutteloos topic dit, Koen krijgt de kans zich te bewijzen als Bemiddelaar.
Niet gaan doen alsof er mensen al oneerlijk zijn behandeld. Preventief zeiken is nutteloos de praktijk met het uit gaan wijzen, en dan kan er altijd naar een andere oplossing gekeken worden mocht het niet goed uitvallen om welke reden dan ook. |
Van een kreet van een bepaalde dame die bij sommige ook niet goed ligt, alleen meteen iemand kicken?
Jongens, waar gaat dat heen met de maatschappij. Beetje van een mug een olifant maken. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En zie me laatste post :) suc6 als Bemiddelaar :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat heb je met de echte Koen gedaan?
|
offtopic: lol @ nickname 'AjaxJodenIsraël' :D
|
Citaat:
maar niet dat er misbruik wordt gemaakt. Ik bedoel ze blijft een gewoon lid op dit forum, geen FB ofzo |
De toon waarop je dit topic opent bevalt me niet erg. Ik heb het topic geopend op BZ zodat we feedback krijgen en vragen kunnen beantwoorden, niet om verantwoording af te leggen of om een rant qua objectiviteit te krijgen. Dus zie dit maar als een waarschuwing.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |