![]() |
Toetsenbord
Computernoob weer.
Ik wou hier het ´en´ teken doen, maar zoals julie zien doet mijn toetsenbord het op de één of andere manier niet meer wat betreft de speciale tekens die je met shift ingedrukt/houdend kunt aanbrengen. Iemand enig idee= ' Zie je= Waar het vraagteken moet staan, staat nu een ~/teken. Oh en nu zie ik waar een ´is´/teken moest staan, een golfje staat en waar het streepje tussen het ´is´teken en het woordje ´teken´ moest staan, staat nu een schuine streep. Zomaar opeens! Weet iemand hoe ik dit kan oplossen= |
Zet je toetsenbord eens op EN, rechtsonder in beeld.
Ik neem aan dat je windows Xp hebt? Als dit het probleem verhelpt is het software hoor :P |
Citaat:
Als je dit gelezen hebt, gil je maar en dan smijt ik t topic weg. (y) |
Naja, kan iedereen gebeuren.
Ligt aan windows. Maar nu weet je het :). Waarom dicht btw?Als iemand ook een gelijk matig probleem heeft en de zoekmachine gebruikt.... Kan hij of zij hier de vraag in stellen. |
Ach ja, dat kan ook. Maar tussen al die computergenieën voel ik me dan weer zo klein. :p
|
Jij hebt verstand van Liefde en Relatie, ik heb daarin alleen maar blunders :D.
|
Citaat:
|
Dat is een welbekend fenomeen. Control + shift inhouden wil ook wel eens helpen :)
|
Citaat:
Naja jij brengt tenmiste geen bloemtjes bij je liefde. Maar nu stop ik offtopic te gaan. :o |
Citaat:
Ik heb dan wel veel posts, maar die betreffen vaker een mening dan enig zinvol advies. :p |
Software ja, maar je hebt al antwoord dus laat ik 'em hier maar staan. :)
|
Citaat:
|
Neh, ctrl+Shift
Ik doe het zelf ook wel eens per ongeluk tijdens games etc :P Je hebt toevallig niet net als ik eerst had de pech dat je een duits toetsenbord hebt he? Die zijn nogal messed up :P |
Niet de schuld aan de hardware geven, de problemen zijn meestal de gebruiker die eracter zit.... :nono:
|
Citaat:
weet je hoe vaak ik tegen mijn ouders 'control shift!' moet roepen als hun toetsenbord weer 'vastloopt'? :P |
Citaat:
Configuratiescherm - landinstellingen - talen - details - sneltoetsen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34. |