![]() |
Spellen verslaving, beste manier om ervan af te komen?
Nou ik speel nu eigenlijk best wel veel diablo....
Maar met al die nieuwe keuzes die ik mag maken in me leven staat dat rottige spel eigenlijk in de weg. Ik mag op vijftien jarige leeftijd al meehelpen met de technische decors van disco's op school. Okee, ik loog maar dat maakt niet uit. Wat is de beste manier om van game verslaving af te komen? Nee, niet de cd uit het raam gooien. |
Laat mij al je spul voor je "bewaren" ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigenlijk moet ik een doel hebben, ik heb een irritante aan me kop zeurende vriendin nodig. :) Of ik moet zelfstandig zijn met als doel dat het beter is voor je leven. Zo moeilijk is het leven... :eek: Enne Ymir, you should do the same. ;) |
Discipline.
|
Ligt dat nu aan mij of is dat zo moeilijk?
Af en toe is het wel leuk een spelletje..of een lan party met je hommies van de street. Maar niet altijd, gewoon proberen eerst een week zonder diablo, wat anders doen, uit gaan, terrasje pikken, plezier maken met je hommies van de street, beetje chillen bij elkaar, dvdtje erbij, etc. Anders zoek een sport :). Iets wat tijdrovend is, maar wat natuurlijk het beste is, ga werken:D. Je verdient geld, je wordt zelfstandiger, etc. |
Spel deinstalleren. (y)
|
Citaat:
Maar uhm anders zoek je een andere verslaving, de hele dag rondhangen op dit forum bijvoorbeeld, of iets anders wat je leuk vind en wat nuttiger is. |
Citaat:
Discipline is het, net als bij een hond. :bloos: |
Arme jij, ik weet hoe je je voelt, probeer ook al zo'n 6 jaar van mijn game verslaving af te komen. Nee niet heus. Bezoek een psycholoog? Dat is lekker Amerikaans en dramatisch :cool: . Of niet meteen stoppen maar eerst afbouwen. Heb je al die clichés al geprobeerd?
Misschien zijn sommige dingen gewoon niet af te leren *grinn* :evil: |
Minder spelen, eventueel de tijd opvullen met andere dingen als het niet zomaar lukt.
|
If you can't beat 'em, join 'em.
|
Ik speel al meer dan 15 jaar bijna dagelijks games en eigenlijk is dat de enige verslaving waar ik niet vanaf wil hoor :p
|
ga roken, dan heb je wat anders om verslaafd aan te zijn.
|
Laat je gameverslaving echter niet te ver gaan. Ik heb net te horen gekregen dat een vriend van me zelfmoord heeft gepleegd om een stomme MMORPG :(.
|
|
Citaat:
Nou heb je dat artikel dan gelezen op t.net, iemand die vermoord wordt omdat hij een wapen verkochte?? Ik wist wel dat in China van die clans elkaar beetje in elkaar begonne te kicken omdat ze niet de sterkste waren met Lineage ... Maar soms gaat het echt te ver, dan zit toch echt een schroefje bij je los. |
Citaat:
|
link!
|
al je spullen aan mij geven zodat ik op ladder kan beginnen:P
|
Citaat:
|
gewoon door blijven spelen totdat het je strot uitkomt :)
|
Als je echt wat belangrijks moet doen (examens/tentamens etc) laat dan je vriendin je wachtwoord veranderen tot je er klaar mee bent.
Je kan daarna altijd beslissen of je weer door wil gaan :> |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zo'n stekker met een timer aansluiten op je computer.
|
Och, ik heb 3 jaartjes diablo 2 online gespeeld. Ik heb het nu zo'n 5 maandne niet meer gespeeld. Ik startte het een maand geleden weer eens op om te kijken of ik zin had. Ff met een lvl 1 assa begonnen, level 2 geworden, toen weer gekapt. Vorige week alleen nog ff onlinegeweest om wat characters te behouden.
Het gaat op eengegeven moment vanzelf niet meer boeien. Een andere bezigheid is ook handig. Ga Anime kijken :P |
Citaat:
doe ik vrijdag en zaterdag wel:D en door de weeks om 8 uur:P |
hihi, anime is mogelijk een nog ergere verslaving.
En ja, die chinezen met hun MMORPG's sporen echt niet. Ik kon het niet geloven toen ik het las. Dat gaat toch echt te ver. |
Of probeer eens fantasynovels te lezen (y)
Lezen is ook nog eens goed en het zijn vaak mooie verhalen. Dubbelprijs :) Zoek maar eens op Raymond Feist ^^ Of terry Pratchet(engelse versie is een must) |
Citaat:
|
Een studie beginnen met veel huiswerk en projecten.
|
Citaat:
Offtopic: mijn discipline is weggegaan toen ik stopte met trainen, had ik helemaal weinig te doen :o (oh was zwarte slip) |
Citaat:
Zwarte slip is cool. :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:36. |