![]() |
[TK] 1024 (2x 512) Twinmos Pc/3200 en 2x 512 G.Skill Pc/4400
Twinmos verkocht :)
G.Skill Pc/4400 2x 512 mag ook weg:" Citaat:
|
Wat voor chips zitten erop?
Winbond BH-5? |
Helaas niet, dan deed ik zie niet weg :).
Zijn gewone Twinmos meuk, deed 240 mhz. Hoger had ik niet geprobeerd geen zin in. Ik heb nu G.Skill 4400 LF, 2,5-4-4-8 @ DRR550. Die wil ik ook wel verkopen, mits je een mooi prijsje hebt :). |
Hmm....ik zit erover te denken om mijn geheugen wat uit te breiden van 512 naar 1024. Nu kost een neiuw 512 reepje van kingston mij 50 euro, dus vraag ik me af of dit goedkoper voor mij kan zijn. :) Is het een twinset? en kom aub zelf even met een vraagprijs, want ik ben enorm slecht in die dingen :o (maar kom niet ana met van die prijzen van marktplaats.nl ;) :p ) Ik zal er nog even over moeten nadenken though...
|
Ik wil eigenlijk 80 euro voor 2x 512 vragen.
Los verkoop ik ze liever niet, alleen samen. Over G.Skill setje, ook alleen samen. |
Mjah, dan is het goedkoper voor me om gewoon een nieuw reepje te kopen, jammer. Voor dat kleine verschil in snelheid ga ik geen extra 30 euro uitgeven :D
|
Kleine verschil in snelheid...
Met G.Skill niet :P. Twinmos is goed genoeg voor de gewone gebruiker/gamer niet de mensen die snelheid willen. |
Twinmos is al 80 op geboden :).
|
i die twinmos cl 2.5? zo ja dan wil ik ze wel hebben voor 80
waar woon je? |
Hij is 2,5 maar is al verkocht. Helaas.
|
Cool, ik kan mijn twinmos geheugen ook verkopen, we moeten maar eens praten over die G.Skill zooi van je :)
|
Citaat:
|
G.Skill is toch weer in de aanbieding.
Dus als je nog intresse had :). Kerel had finacieele problemen :P. |
Hmm, er komt al iets in een mooi pakketje mijn richting op.
2 GB PC4000 geheugen + 200 GB Maxtor Diamondmax 10 SATA + Acer TFT 19" voor een belachelijke 425 euro :cool: |
Voor 180€ gaat ie weg :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |