![]() |
Welke plaatsen heb jij seks gehad?
In reactie op
Citaat:
dit was ffiez een kleine oppiffany van me, het slaat verder helemaal nergens op, maar het is sowieso meoilijk om nog wat nieuws te verzinnen tussen deze berg topics. Welke plaatsen heb jij allemaal al seks gehad? en dan bedoel ik niet bed/bad/hooiberg/where-ever.. Maar plaatsen als in steden(en landen). Ben je nooit verder gekomen dan de gemeentegrensjes van je eigen dorp? of heb je al seks bedreven aan de andere kant van de atlantic?;). Of heb je alle landen(en buitelandse dames/heren;) ) van de EU al bezocht? Duzz, welke plaatsen/landen heb jij seks gehad? Ik zal strax even mijn antwoord neer zetten, ben nu ff druk bezig.. |
Ook niet erg origineel.
|
Ik vind het wel origineel :D
Enschede Groningen In de buurt van Gees In de buurt van Munster In een centerparks waarvan ik niet weet bij welke plaats die hoort, ergens in brabant iig Maastricht Meer kan ik er nu niet bedenken. |
ik voel mij vereerd:D
in duitsland, in zeeland:P, uhm.. tja en nederland natyuurlijk |
In Emmen
|
mijn bed, bed op zolder, bank op zolder, tafel op zolder, mijn bureau op mn kamer, woonkamer, achtertuin, balkon, trein, wc's, bij mn vriendje thuis en het vliegtuig
|
Italie, zeeland, in een gehucht in friesland, rijssen, rectum, markelo, pff meer weet ik zo niet..
|
Edegem en omstreken, Beauvechain, Leuven en Lund (Zweden)...
Was ik maar meer op vakantie geweest met mijn ex *zucht* :| |
Hmm best wel veel plaatsen in nederland..
Arnhem Leiderdorp Oisterwijk (schrijf je dat zo? ) en teveel om op te noemen.. omdat we wel is hotelletjes aandeden ;) na een feestje |
Ik geloof nog nooit buiten Nederland...
Iig in Papendrecht, Schenkeldijk, Amstelveen, Goor en een camping op de Veluwe, weet niet meer precies waar. Edit: ohja, en in Rotterdam. |
Den Haag
Dordrecht Frankfurt am Mein Gorinchem Groot-Ammers Lyon Maastricht Monster Sliedrecht Utrecht Zeewolde |
Bakel
Helmond Eindhoven Rotterdam Cappele a/d/ IJssel Utrecht Amsterdam Nijmegen Oosterbeek Texel tussen Tilburg en Breda (trein) Kaatsheuvel (efteling) internationaal: Kreta ( Chersonnisos en Chrisi Island) |
Citaat:
Den helder Amsterdam Maastricht Gulpen(limburg) Duitsland in de buurt van Karlsruhe in de buurt van Freiburg in de buurt van Heidelberg Berlijn :D Frankrijk Beçanzon Pontarlier Zwitserland Interlaken(voelt toch apart, op 3000meter hoogte in de ijle lucht:P) Basel(snelweg) Engeland Folkestone Taunton |
Ik kan beter gaan opsommen waar ik nog geen seks heb gehad :D
|
A'dam (op zoveel plekken dat ik er niet aan ga beginnen)
Brabant (in Duizel bij mijn opa thuis) Berlijn (bij iemand thuis) nog ergens anders in de voormalige ddr hm ik val mezelf tegen, ik zou een flink langer lijstje willen hebben |
Almere
Langweer/Sneek > Op die meertjes daar iig. Biddinghuizen Hilversum Rome Florence Boedapest Wenen? maar dat weet ik niet zeker. Frankrijk (Ergens in de Dordonge, weet plaatsnaam niet meer) Antwerpen |
Breda
Oosterhout Den Bosch Tilburg Callela, Spanje ( goh ) Renesse ( goh ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik in Enschede en Dronten. Saaaai :o |
Zoetermeer
Nijmegen buurt van Lemmer Zeeland (bij Oss) Trippstadt (DL) Londen |
Enschede,Lemmer en Tollebeek vond ik wel aparte plaatsen.
Plaatsen waar ik het zou willen doen, Oosterwolde, Tjietsjerkstradeel, En Kloten (Zwitserland) |
Breda, Chaam en Nieuwe Niedorp (laatste is klein dorpje in N-Holland)
|
Citaat:
Die was ik even vergeten.. |
haelen
roggel heel biddinghuizen :p ehhhm ja ergens tussen eindhoven en roermond (trein) voor de rest.. heythuysen ja t zijn bijna allemaal gaten, dus daar heb je niks aan.:p |
Utrecht in veelvoud
Belgische Ardennen Vleuten Vlaardingen |
Landal in Drenthe
Landal in Gelderland Texel en de 2 plaatsen waar mn vriend en ik wonen |
Nederland
- Mijn woonplaats - Woonplaats van mijn vriendje - Hoogeveen - Ergens langs de weg zo'n beetje bij Balkbrug - Ander vaag landweggetje in the middle of nowhere (verschillende) - Nijmegen - Tubbergen - Westerbork - Archem(erberg:P) Buitenland - Sauerland - Newcastle Meer kan ik niet bedenken |
eigen land (duitsland dus, daar woon in:D)
- mijn woonplaats - plaats waar de school staat (zeven) - 1 dorp verderop ( gyhum) - bij hurricane, rockfestival (scheeßel) - de oostzee - berlijn buitenland - apeldoorn (nl) - den haag (nl) - rockanje (nl) - gouda (nl) - almere (nl) - assen (nl) - zwolle (nl) - witmarsum (nl) - salou (sp) - ibiza (sp) - parijs (fr) - engelberg (zwits.) best veel eigenlijk vind ik :bloos: |
Nwk ad Ijssel
Rotterdam Oud Beyerland Spijkenisse Zutphen Hoogvliet Eindhoven Piershil Puttershoek Strijen Nieuw Beijerland Goudswaard Mol (belgie) Brielle Vierpolders Hellevoetsluis :| |
Citaat:
hahaha nee 1x op appartement en in keer op het strand :o |
Aalsmeer
Amsterdam Haarlem Maastricht Hoofddorp Biddinghuizen |
Brussel
Amsterdam Rotterdam Utrecht Gouda Schiedam Vlaardingen Deventer Capelle a/d IJssel Maasluis Streefkerk Monster Spijkenisse Oss Weert Mook Leiden Boskoop Dat was het eigenlijk volgens mij al :P |
Wageningen
Bennekom Emmen Rhenen |
Sint-Truiden
Genk Maasmechelen Sint-Niklaas Corfu (Greece) Athene (Greece) |
tilburg... en dat was t eigenlijk wel tot nu toe...:cool:
|
Deventer,
Eernewoude Lacanau (frankrijk) |
In Nederland
Eindhoven [WC van discotheek en een park] 's-Hertogenbosch [omkledehokjes zwembad, slaapkamer, woonkamer] Vught [thuis, kelder, bossen, slaapkamer, zolder] Tilburg [woonkamer van een studentenhuis] Leiden [in een of ander park waar een oud gebouw staat] Noordwijk [strand] voorhout [achtertuin, slaapkamer, slaapkamer van dr ouders, bad, bossen bij een hockeyclub] Apeldoorn [slaapkamer] Utrecht [bios, woonkamer van studenhuis] Buitenland Frankrijk Spanje Zwitserland |
Aarle-rixtel
Helmond Beek en Donk Deurne Bakel Liesel Stiphout Eindhoven Apeldoorn Breda (in de trein) bidinghuize (ofzo, igg Lowland) plaatsje van Pinkpop. (naam kwijt) Weert Frankrijk: stand (Ook naam kwijt) Engeland: Winborn Minster Duitsland: ergens in een bos Volgens mij waren ze dat wel. (toch geen verkeerd lijsje al zeg ik het zelf) |
Citaat:
|
'k Voel me saai tussen al die lange lijsten...
ik kom niet verder dan woonplaats en Lipno (Tsjechie) |
Citaat:
haha coole actie btw. :cool: ik: ouderlijk dorpje Groningen Terschelling En ergens in Drenthe. Vrij bescheiden, maar ben bezig! :p |
Even maar oude posts verwijderd, en een nieuw lijstje gemaakt, ik vergat de helft:|:
Vierhouten Den Haag Zeewolde (centerparcs) Nieuwerkerk a/d ijssel Zevenkamp Oud beijerland:cool: Rotterdam Capelle a/d ijssel Zevenhuizen Moordrecht Gouda Waddinxveen Polsbroek compleet. |
Ik hou het bescheiden
Geldrop :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Grappig :D
Arnhem Tilburg Helmond Nijmegen Internationaal: Kreta, Griekenland Kos, Griekenland |
Wow wat heeft iedereen lange lijsten, ik hou het bij Sneek en Barendrecht.
|
Alsof er mensen bestaan die die topic helemaal gaan lezen :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:55. |