![]() |
Klaarkomen in bed?
Hoiiii! ik ben vaal bij mijn vriendin op haar haar kamer, dan liggen we lekker tegen elkaar aan enzo op der bed. Meestal kleden we elkaar dan half uit en dan begin ik met haar te vingeren tot ze klaarkomt... Ondertussen trekt ze mij af (of erna). Maar ik wil ook graag klaarkomen dan, maar hoe? Als ik bij der slaap doen we er een condoom omheen waar het sperma dan in kan...Binnenkort gaat ze aan de pil dus dan kan ik gewoon in der vagina klaar komen. Maar bij het trekwerk enzo weet ik het gewoon niet... Ze wil het volgens mij ook niet in der mond, en dan nog wordt het beetje zooitje als je in bed ligt met kleren aan...! Hoe doen jullie dat?
bedankt! |
uuuh ... je kleren uit doen en tissues ofzo?? lijkt me niet al te ingewikkeld eigenlijk
|
Citaat:
|
Gewoon een handdoekje binnen handbereik, en dan komt alles goed. En mocht je zo gek zijn om ergens op te willen richten, zorg dan dat je een vangnetje hebt. Andes heb je gewoon aan een simpele handdoek meer dan genoeg.
|
handdoek ;)
|
Gewoon klaarkomen op/in je vriendin haar hand. Ofwel gaat ze erna ff naar de badkamer om het af te spoelen, ofwel neem je een tissue en veegt ze het daarmee af. Je kan ook klaarkomen op haar buik ofzo, en het dan wegvegen. Ik heb overigens NOOIT een handdoek gebruikt, doe het altijd op deze manier :)
|
Hmm.. tissue kan als ze het echt nergens op wil hebben of handdoek natuurlijk, maar goed, je kan ook gewoon klaarkomen zoals hier boven al vermeld word op haar buik etc... en dan het daarna wegwassen ;)..
|
op je eigen buik/borst mikken (dus niet de hare, tenzij ze volledig aansluitend tegen je aan ligt) lijkt mij het makkelijkst.
|
tissue/ handdoek gebruiken.. :)
|
handdoek idd
|
Handdoeken, tissues, tegen haar aan, tegen jou aan, washandje... Er zijn genoeg mogelijkheden. Maar stap van die condooms af tenzij je geld teveel hebt, want die zijn te duur voor trekwerk. :)
|
Citaat:
|
Goed zo Morgan, daar gaat de jongen zijn roze zeepbel dat naspel zo gezellig is, zonder smurrie en naar de wc-ren- toestanden :p
|
Citaat:
|
slikken! als je het snel genoeg doet proef je er toch niks van en het is hartstikke goed voor je. en je kan prima naspel hebben zonder troep.
|
Citaat:
|
we pakken er vanavond wel ff een handoekje bij, dat ik daar zelf niet op ben gekomen.... :rolleyes:
bedankt allemaal! :) |
Ruk je jezelf nooit dan, dat je met hetzelfde probleem zit :s
Verder alle oplossingen zijn gegeven :) |
Citaat:
Bloembak is optie 2(y). |
De kat? Verbazingwekkend absorptievermogen, zo'n bontjas.
|
Citaat:
|
Op je buik en dan een zakdoekje pakken ofzo. :p
|
Citaat:
Ik sluit me aan bij sarah. Gewoon op je eigen buik/borst en dan met een paar tissues of zo er afhalen. |
Handdoek, Washand, Tissue, Keukenpapier, WC-rol, Gordijn, Onder je kussen, Achter de plantenbak, Vacuum pomp, Tegen het Plafond, Tegen de muur, Cd Doosje, Kladpapier, DVD doos, Glas, Fles, Doos, Kliko, Prullenbak.
(n) condoom (aftrekken) :D |
Citaat:
|
Je kan het ook afknijpen..
|
Gewoon op je buik laten komen en dan met een tissue eraf halen. Of je kunt achteraf nog douchen. Heb nog nooit een handdoek gebruikt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omo wast alles schoon :D
|
whaha dat probleem heb ik wel eens gehad . ze trok mij af en ik spoot in mijn eigen gezicht :bloos: .
de ideale oplossing is als je klaarkomt dat ze het opvangt in haar mond . vind ze het niet leuk , neem dan egwoon een zakdoekje hoe moeilijk kan het zijn ;) |
wat ook erg geil kan zijn als zij jou trekt en je dan tegen haar borsten aan klaarkomt.. daarna afdoen met handdoek en je merkt er nix van.. dit kan voor beide erg geil zijn :D
|
gewoon in dr mond, dat is juist lekker! :p en anders hou je er gewoon een doekje bij!
|
Citaat:
|
Kameraad van vroeger vertelde me ooit eens dat hij zijn volgeblafte handen na het wanken aan de gordijnen af smeerde. Nooit geloofd. Tot hij een keer een heel hard stuk gordijn liet zien en zei "waar denk je dat dit dan van is"
Misschien is dat wat :D *offtopic: waarom laat je je trekken als je ook neuken kan* :P |
Citaat:
|
misschien dat hij normaal gesproken masturbeert in de douche?
|
Citaat:
|
Citaat:
maarja, dat ene theelepeltje eiwitoplossing meer of minder zal het verschil inderdaad niet maken. |
Mijn ex zei altijd om te lachen: "pijpen is goed voor je tanden!" en dan ik "oh ja?" en hij "ja, want als je er niet direct aan begint sla ik ze allemaal uit!" :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Handdoekje misschien? Hoe ga je dat doen als je in haar klaarkomt, dan loopt het er ook uit hoor.
|
Over je vriendin heen klaarkomen, lijkt me nogal een mannen-oplossing, it's not great.
Als het perongeluk gebeurt maakt het verder niet uit natuurlijk, maar om nou zo te gaan mikken dat zij het opvangt... heel charmant! Mikken op je eigen buik, en dan afvegen. Of je hand ervoor houden als je voelt dat je klaar gaat komen, zodat het niet alle kanten opvliegt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
handdoek :D
|
uit het raam ofzo?
|
Citaat:
|
Ik vind dat eigenlijk wel sexy :bloos:
|