![]() |
sinds wanneer is emo zo hip
Ik heb waarschijnlijk wat gemist, maar 4 jaar geleden voldeed ik aan de classificatie van emo. Maar gelukkig zijn we dr overheen gegroeid :)
Maar 't lijkt wel of de hedentendaagse alto een emo kid is. Of heb ik 't mis dat de plaats van de alom gelief alto is ingenomen door de emo-kid? |
Emo dames zijn beter dan de alto dames, dus als het alto vervangt vind ik het prima. Maar ik merk hier in Haarlem nog niet zo heel veel van de 'ver-emoing' moet ik zeggen. Hoop dat dat zo blijft.
|
Het is allemaal de schuld van de communisten
|
ik kan dr ook niks aan doen dat k zwart haar heb en toevallig ook een schuine pony! oh, die zwart-omrande bril is wel mijn schuld :(
oops, emo :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat de hell is emo??
|
verschrikkelijk
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, vooral veel ruige tatooages nemen zodat je zielig en stoer te gelijk lijkt. http://www.representgoodcharlotte.com/entergroup.jpg Ruig hoor. |
Hahaha GC
|
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1141316
Misschien vind je het hier.. ik vroeg het me namelijk ook al af. (Nog nooit gelinkt, dus heb geen idee of hij werkt :) ) |
halloo heeft er 1 liggen slapen? emo is zo vorig jaar, indie is nu hip.
|
wtf is indie?
|
Citaat:
|
oowww :confused:, iig zijn emo-jongens leuk om naar te kijken :D
|
ik zie hier nog steeds veel anarchypunkers/skaters/frolijkekleurtjesikfinjouliev!-kiendjes
emo's nauwelijks..maarja dit is limburg |
Voor mij is emo gewoon een sub-smaakje van alto. Er wordt veel te veel gewicht toegekend aan deze substroming. Meer is het niet. Maar goed, als mensen het leuk vinden... vooral doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
`wat zeg je? :s
|
Citaat:
|
oh ik was al van plan om een slipknot topic te maken :p :D
gelijk mar ff doen :cool: |
Citaat:
en emo, tsja de jongens vind ik over het algemeen leuk eruit zien, de dames zijn altijd wel hip dus ik heb liever dat dan regenboogalto's. alleen jammer dat de minerva mensen op deze wereld nu ook zich in die stijl gaan kleden want zo weet je het verschil natuurlijk niet meer :eek: :o |
Citaat:
psst. de stroming bestond helaas al voordat de alto als zodanig bestond. |
Citaat:
Als iemand emo wil zijn, vooral doen! |
Citaat:
|
Dat deed ik ook helemaal niet. Alto is al zo oud man. En emo, tja, wat noem je emo.... Begin nou niet over de Cure of andere jaren 80 bands he....
He, ik bedoel het niet flauw! Ieder moet gewoon zijn eigen ding doen! |
emo is meer een hype in amerika dan hier.
|
volgens mij wordt het volgend jaar lemon demon wat de trends gaat bepalen. dus vorken op je t-shirt en groen haar. en allstars met snorren op de shelltoe. dat laatste heb ik al :cool:
|
Citaat:
|
Wat is die indy sjit dan? wat voorn soort muziek? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net wat nrs geluisterd van bright eyes oid suposed to be indie.......
Wat een crap muziek zeg hahaha :P |
Citaat:
|
als je het mij vraagt vind ik het alles behalve hip, vooral in excessieve ATERYU semi-gothic vorm neerschietbaar. verder accepteer ik het goed als het de at the drive in vorm is.
|
Citaat:
hoe noemen we tegenwoordig de muziek zoals Better Than A Thousand, O'Hara, Refused,Razor Crusade enz.? |
Citaat:
|
en ach komt door the used en taking back sunday dat het hip is...
maar goed vind sommige nummers van my chemical romance en the get up kids erg gaaf... ook atreyu waardeer ik wel, de eerste plaat dan.. |
Citaat:
|
atreyu.. emo .. wat heeft jou aangereden man?!
atreyu is vette hardcore/screamo/metal man! |
Citaat:
|
Indiehype1!
|
Ok, wat is indie dan?
|
Citaat:
;) en the get up kids zijn hero's! |
good charlotte is niet emo :s
in amerika lopen de echte emo's rond, echte emo's zijn ook meestal gay. emo in nederland is niet veel meer dan zwart haar, dikke zwarte bril (goh ben ik toch nog emo :eek: ) all stars etc oja en als je geluk hebt luisteren ze ook nog de muziek. ik vind de muziek wel leuk, en de kledingstijl ook wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50. |