![]() |
facultatief les
hee wann hebben jullie facultatief les op school??
ik vanaf deze week.. :cool: |
Wij pas na de meivakantie. Te laat vind ik :nono: , maar ja, ga er toch niet heen.
|
Het is een beetje vreemd bij ons op school... officieel hebben we gewoon les tot vlak voor de examens, ze noemen het niet facultatief ofzo, maar men zegt (dat geroddel ook altijd :D) dat er niet meer naar absenten ed wordt gekeken.
|
Citaat:
|
Huh...? Ik geloof niet dat wij dat ooit gehad hebben... :o
|
Wij hebben dat alleen de laatste week voor de examens.
|
Als het betekent dat er niet naar de absenten wordt gekeken, hebben wij dat al vrijwel het hele jaar. :cool:
|
Bij mij op school hebben ze sinds dit jaar besloten dat die lessen verplicht zijn, helaas :(
|
Citaat:
mag dat wel zo kort? :rolleyes: |
Alleen de laatste week voor de examens, geloof ik.
|
Wij hebben welgeteld TWEE dagen facultatief les. :mad: :mad: :mad:
|
bij ons op school (vavo) is het hele jaar iedere les facultatief :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb een week of twee deels in de mediateek, deels in de B0b doorgebracht :) |
Citaat:
|
wij pas 2 weken voor het examen
maar dat vind ik niet zo erg |
al mijn lessen zijn facultatief :)
|
Pas de laatste week voor het eindexamen. En daar ga ik niet heen, eindelijk legaal spijbelen.
|
Citaat:
De laatste 4 dagen. Ik facultativeer de lessen voor mezelf vanaf 18 april, dus met de vakantie ertussen in is dat meer dan een maand. |
Het hele jaar al :o
|
maar 3 dagen ofzo. of de laatste week pas (n)
|
weet ik niet :o
|
vanaf volgende week geven sommige leraren facultatief les, maar wordt er nog min of meer vanuit gegaan dat je regelmatig op komt dagen, vanaf de meivakantie, hoeven we niet meer naar een school is er voor elk vak +/- 1 uur per week een uur om vragen te stellen.
|
Ik vind ze Onzin.
|
Officieel pas de weken na de meivakantie, officieus hoeven we nu al de meeste lessen niet te komen. Ik vind veel lessen nu nog wel zinvol, dus ik beschouw deze periode niet facultatief.
|
Wij hebben de komende drie weken (tot de meivakantie) nog verplicht les.
En daarna facultatief. Nou yes. Maar ik ga toch maar heel af en toe nog naar de les want wat we nu nog gaan doen kan ik ook thuis. Zoveel gezeik zal daar nu niet meer van komen neem ik aan. |
Al jaren.
|
Ik ga gewoon hoor, een van de beste voorbereidingen die er zijn, thuis doe ik toch geen fuck, opschool heb je daar nog 10% kans op...
|
Citaat:
|
Na de meivakantie. 2 weken dus (toch..?)
Maar eigenlijk is het hele jaar al facultatief... |
Citaat:
Ik ga die weken gewoon naar (bijna alle) vakken, denk ik. Scheelt ook in leren, en school is meestal toch wel gezellig. Behalve de eerste uren trouwens, die skip ik maar gewoon... |
Citaat:
|
watte :| ow *leest topic door*
Nou wij moeten geloof ik nog 2,5 weken of 3 weken naar school... *gaat kijken* Tot en met 27 april. Dat is onze laatste lesdag, gala etc en vanaf dan hoeven we niet meer naar school. Ja nog 1 keer voor exameninstructies ofzo |
Wij hebben maar liefst 2 héle dagen facultatief les.....
|
Citaat:
|
Nog maar 1 dag blijkbaar =/
|
Officieel vanaf 17 mei, maar ik heb het idee dat vanaf komende week er geen controle meer is.
|
na de meivakantie pas....
|
na de meivakantie, en ik denk dat ik wel naar school ga. maar lang niet naar alle lessen. vooral wiskunde denk ik :)
|
Wij volgens mij de week voor het eindexamen maar een paar dagen ofzo, vet minder. :o
|
Nee alsof ze je gaan schorsen voor die dagen dat je spijbelt :rolleyes:
Veel mensen die examen gaan doen zijn al achtien en die kunnen ze dan natuurlijk helemaal niets meer maken. En ontzeggen uit de les doe je natuurlijk ook niet meer, ze willen wel dat je slaagt. Ze sturen gewoon een brief naar je pa en ma zodat de school niet verantwoordelijk is als je zakt. |
Geen facultatief les en ook geen meivakantie. Dus met andere woorden tot de 23e mei nog gewoon les.
|
Ik geloof de laatste twee weken, maar dan zijn ook nog de herkansingen en zo. En ik weet nog niet of en naar welke ik heen ga.
|
Ik heb al jaren facultatief les.
|
Citaat:
Mja, gebeurt toch nooit.. |
Citaat:
@Femic: dat gebeurt idd nooit. Volgens mij moet je echt iets ergs gedaan hebben om geweigerd te worden bij je examen, zoals fraude ofzo. Een meisje uit mn klas wordt misschien geweigerd omdat ze een tekening van iemand anders heeft gejat en die wou inleveren als haar werkstuk. |
vanaf 9 mei heb ik facultatief les
|
wij alleen de laatste week voor de examens
vind ik eigenlijk helemaal niet zo heel erg, want zo doe ik in de weken voor de examens meer dan dat ik zou doen als we meer facultatief les zouden hebben |
Ik hoorde trouwens deze week dat wij officieel helemaal geen facultatief les hebben.. de laatste 2 weken voor de examens krijgen we 'blokken' examentraining, en als er voor jou 2 blokken tegelijk vallen, kan je natuurlijk niet naar allebei, maar je moet gewoon naar school enzo.. Wel raar.
Mja, zoals ik al zei: eigenlijk is bij ons het hele jaar al facultatief ;) |
Wij hadden tot halverwege april (nu dus, ongeveer) dat de lessen meetelden voor de 80% regeling (als je daaraan niet voldeed mocht je geen examen doen ofzo). Daarna was het dus 'facultatief', maar er was in principe wel gewoon les.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |