![]() |
Skateboarden.. Wie kan welke trick?
Ik ben wel benieuwd welke tricks de mensjes van tegenwoordig kunnen.. Kom maar op?
|
ik ben heel goed in de zogeheten " Pi-Air" dat wil dus zeggen dat je zo hard recht op je plaat gaat dat je een buikschuiver maakt.
Mijn specialiteit :cool: (y) |
ik kan wel skate boarden maar ik kan nog niet veel trucjes :rolleyes:
|
Tony Hawk is niets vergeleken met de kunsten die ik uithaal. (y)
|
op de playstation klaar ik iedereen :D
|
Ben ik de eerste die serieus reageer? :s
-Ollie -180 Ollie -Shove It -Fakie Ollie -Halfcab -Nollie -Nollie Shove It -Boneless -Rock n' Roll -50-50 -Geen zin meer.... |
Citaat:
|
Het enige trucje dat ik kan is de 900... :o
|
Gewoon, de basics. :) Ben er niet slecht in, maar ook niet echt goed.
|
als ik 10 keer probeer, maak ik 1x een ollie
|
Ollie
180 (bs en fs) Kickflip Heelflip als ik zin heb shoveit pop shoveit switch fs pop shoveit fakie ollie en 180's fakie flip fakie heelflip fakie 180 flips als ik zin heb nollie en 180's nollie bigspin pff en nog wel een paar, maar dan moet ik te diep nadenken :o |
Ik kan de super ubertrick..
Dat is dat je heel hard op iemand afskate.. en zodra die aan de kant gaat dan ga je dezelfde kant op.. en dan *boem* |
Citaat:
kan een ollie nollie switch allos swicth shoveit heelflip nosestall -naam kwijt- (shoveit heelflip) uh de rest heb ik nog niet geprobeerd.. |
mijn topper: Varial Flip
leuk trucjes die ik (regelmatig) kan voor 'horse': - heelflip body varial - boneless shove-it to shove-it (je doet shove-it, pakt je deck, draait nog een shove-it met je hand en land met 2 voeten. dus eigenlijk 360 shove-it met een hand halverwege.) - fakie 180 flip |
Citaat:
|
ik kan:
Ollie Switch ollie 180 Ollie Kickflip Shovit Switch shovit Nose slide 50-50 stall |
Citaat:
Ojah aan Poser lijstjes doe ik niet, veel gasten zetten er al een trick in als ze hem 1x geland hebben of hooguit 3x.... Skills laat je maar zien op de skatebaan (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan een Hang10 op mijn longboard, en dat was het dan.
Maar een longboard is geen skateboard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kon de olie, maar ik ben gestopt met die shit.
|
hmm
tijd niet meer gedaan maar ben weer begonnen kan nog ollie kickflip heelflip Backside 180 heelflip varial kickflip 360flip fakie kick en heelflip fakie backside 180 heeflip shovit nollie big spin fakie big spin nollie 360 fs shovit nollie pressure switch pressure |
ik skate jaren geleden , de vetste trick die ik gedaan had was .. no comply 360 to nose grind , weet niet of je die shit zo spel maar zoiets was het dus
|
Uhm, verzinnen jullie al die namen zelf ofsow. :confused:
|
Citaat:
|
Ik kan helemaal niks. :)
|
Citaat:
*Vraagt zich nog steeds af wat een vrijetijdsbesteding op Sport doet? *Hoopt dat de topics: tikkertje, buskruit en stoepranden ook snel komen. |
Citaat:
|
-ollie
-nollie -kickflip -180 -50-50 -5-0 -boardslide -rock n' roll -shove itt -pop shove it -fakie shove it -fakie pop shove it -nollie dat is het we zownbeetje |
Citaat:
Strax gaat nog iedereen lopen vertellen van de partijtjes voetbal op straat of op een trapveldje. Moet niet gekker worden :confused: |
Vroeger lukten switch 360flips me wel eens, nollie, fakie en switch kon ik de meeste flips wel, behalve inward heelflips. Daar heb ik nog steeds deuken van in mijn scheenbeen.
Grinden was een ander verhaal, wel eens een crooked geland, maar daar houdt het dan ook mee op, boardslides? Vergeet het maar. Maar anyway, fliptricks waren toch het best. :) |
kan iemand me uitleggen: wat betekent no comply bij skaten?
|
Een ollie, alleen stap je dan met de voet die voor staat van je board af op het moment dat je popt, waarna je weer met beide voeten op het board landt aan het eind van de (eventuele) trick.
Ik zou zo niet weten welke tricks ik nog allemaal kan, te lang niet intensief geskateboard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de mensjes van tegenwoordig :( |
Ik kan:
-ollie -180 ollie -kickflip -heelflip -boardslide (de rail moet niet hoger dan 30cm zijn..lol) -50-50 ik kan wel een kickflip en heelflip maar geen shove-it! wordt ik zooo gek van! |
en ik heb zondag een boardslide to fakie geland :D
|
Mitros!
|
Citaat:
|
haha beter dan ik... :D
|
een ollie, en een heelflip :o
maar heb het al een jaar ofso niet meer gedaan :o |
Citaat:
|