![]() |
Een meeting?
Zou hier genoeg animo voor zijn? Laat het even weten :p
|
lijkt me een leuk idee hoewel ik hier nog niet zo lang kom..
ben echter niet op zaterdag beschikbaar... |
*stelt zich beschikbaar* :D
[Zegt het niet nog eens ;)] |
zaterdag ken niet, zondag wel
|
Mensen ook een suggestie voor welke zondag? :D
Ik stel voor: Zondag 7 Juli te Utrecht (14.00 oid) Mensen die komen: - ******** - CodeName Egg - Lucky Duck (toch? :p ) - klootzak2001 Mee eens? :) |
maybe ik, HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL misschien, vanwege mn opname...
|
Citaat:
|
ja misschien wel, hangt van me cashflow af. ligt utrecht ver in nedereland (geografisch kennis? :o)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stel voor: Zondag 7 Juli te Utrecht (14.00 oid)
Mensen die komen: - ******** - CodeName Egg - Lucky Duck (toch? :p ) - klootzak2001 - Anneee Als ik welkom ben tenminste... Ik kom nog wel heel vaak op Psych, maar reageer niet zo heel veel meer. Zal het vaker gaan doen, nu heb ik weer tijd (***examens! :mad: ) |
Details voor verbinding -1-.
PUURS MECHELEN V:07:31 A:07:46 00:15 06/07/2002 2628 [IR] LEUVEN MECHELEN ROTTERDAM CS (NL) V:08:00 A:09:38 01:38 06/07/2002 607 [IC] AMSTERDAM CS (NL) ROTTERDAM CS (NL) UTRECHT (NL) V:10:07 A:10:43 00:36 06/07/2002 1735 [NS] AMERSFOORT (NL) Duur van de totale reis: 03:12 eej sjit, echt ni, kan da ni nbtje dichter bij de grens ofsow pfrt, doe maar zonder mij dan |
Citaat:
|
Als mams ut gaat betalen kom ik ook wel, wel ff reizen vanuit venlo maar ja
|
by the way, ik vind eindhoven ook een beter idee (is dichter bij)
|
Eindhoven is voor mij anderhalf uur reizen :eek:
Hmm .. misschien als ik met de auto ga :/ Voor mij heeft Utrecht nog steeds de voorkeur. |
Citaat:
|
's Hertogenbosch misschien? Dat lukt me nog in 1 uur :D ik zie een uurtje ook als maximale reistijd..
|
antwerpen!!!
bhehe ;) nouja, je laat maar weten wat je doet en ik beslis dan wel of ik meegaa |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm, denk da'k wel kom... Ben er tegen die tijd wel klaar voor denk'k :)
|
Citaat:
|
Eindhoven of Utrecht? Ik ga voor Eindhoven!
|
Citaat:
|
ik kom mits het in kampen/zwolle is maar dat zie ik nog niet echt gebeuren maar misschien organiseer ik zelf dan wel een meeting in kampen
|
Citaat:
|
The comebackkid komt ook!
Will you ever.......... come...........will you ever come back! |
hmmmz, als jullie ut leuk vinden en als ik mag enzow dan kom ik misschien wel...
ben meer in voor eindhoven, anders zik iets van 2 uur in de trein... ja tkan wel, maar eindhoven is beter. |
Jaaaa, onder mn eigen nick nu :eek: :D
Meeting waar ik praktisch niemand ken :D :eek: Maar alleen als het in de buurt van Utrecht is ;) |
Citaat:
Citaat:
|
Denk niet dat ik kom, met 4 meetings (Onzin, Maastricht, Admin, A&N) en LowLands voor de boeg en weinig financiele middelen en tijd om dat allemaal mee te maken!
|
Citaat:
Ik kom weinig op A&N .. maar als jij en Pim beiden aanwezig zijn, kom ik daar ook ff kijken :p |
is er een meeting in mestreech?? geinig... woonk
|
Ik kom misschien wel...hangt er een beetje vanaf. Als ik kom, kom ik omdat ik 'geïnteresseerd in de psyche van de mens' ben, en niet om m'n ellende over anderen uit te storen of anderen toe te staan dat bij mij te doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mocht je geinteresseerd zijn: Meeting info |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
.. *snik* |
Citaat:
|
Rotterdam is ook een goed idee...prima bereikbaar voor Belgen :)
|
Citaat:
|
weer keiiiaardig..alles wordt weer gehouden in Utrecht of Rotterdam of zo.. (N)..
Nou goed, dan kom ik dus niet.. |
Citaat:
Myself! is er echt geen mogelijkheid dat je ergens anders heen mag? Ook niet als er iemand meegaat met je? |
ik kom maar niet te ver en te duur :/
*beetje onweer hier momenteel* ik zet comp maar uit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:07. |