![]() |
Help!
Gister ging ik met mijn vriend naar bed. Toen ik daarna de rotzooi tussen mijn benen even af ging vegen met een handdoek zag ik dat het niet wit was... Het was een beetje licht rood-bruin achtig... Even voor de duidelijkheid: mijn vriend is niet klaargekomen dus aan zijn spul kan het niet liggen.. Kan het er misschien aan liggen dat hij tegen mijn baarmoedermond aan is gekomen? Want soms stootte hij wel een beetje diep en voelde het niet zo prettig... Heeft iemand van jullie dit wel eens gehad of weet iemand wat dit kan zijn? Het is overigens nu wel weer over.
|
Waarschijnlijk gewoon een wondje geweest..
|
Waarschijnlijk nog een nabloeding van je menstruatie, of je moet ongesteld worden.. Niks ernstigs, dat heb ik ook weleens als ik ongesteld moet worden en het ben vergeten :o
|
Ja idd, moet je toevallig ongesteld worden? Anders mss een tussentijdsbloedinkje?!
Kan natuurlijk ook een wondje zijn aan de binnenkant ergens. Weet niet of je daarbinnen pijn hebt? Anders kan het waarschijnlijk ook weinig kwaad, dat geneest wel weer. |
Nee het doet verder helemaal geen pijn ofzo. En ik moet ook niet ongesteld worden en ik ben ook niet net ongesteld geweest. Maar het is niets ernstigs ofzo dus? Denken jullie? Geen teken van een rare infectie/ziekte oid?
|
lijkt me niets ernstigs als je geen pijn hebt.. heb ik ook wel eens gehad
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:56. |