![]() |
Beetje goed en compact wiskunde B boek?
Ha,
ik doe tegenwoordig een exacte studie waar helaas wel wat wiskunde bij zit... Nou was ik nooit echt een ster op het VWO maar haalde toch altijd wel 6jes en 7jes voor wiskunde B zonder dat ik ooit wat deed... Nu heb ik daar helaas spijt van :o Want er zijn echt veel zaken die ik word geacht uit m'n hoofd te kunnen, wat dus niet zo is.. Ik heb ook nog 2 jaartjes gewerkt dus het is nog verder weggezakt. Effect is dat ik op tentamens veel teveel tijd kwijt ben aan uitzoeken en uitproberen. Dingen als: integreren, inverse functies, meetkunde, hoe 't zat met log en ln, etc... moet ik constant opzoeken. Door er mee te oefenen wil ik 't gewoon beter kunnen zodat ik hopelijk de wiskunde tentamens sneller kan maken. Dus mijn vraag is, wie kan er een boek aanraden om de VWO wiskunde B van klas5/klas6 ff bij te spijkeren? Een beetje compact boek met wat uitleg en opgaven met antwoorden zou het meest relax zijn. Ik heb ook wel wiskunde dictaten van mijn studie, maar die skippen de basics, terwijl ik daar juist ff wat meer oefening mee nodig heb. Nou, alle tips = gewenst :) grtz KNEIS |
Misschien dat de samengevat bundel wat voor je is..
Een boek wat de examenstof van VWO 6 samenvat.. te bestellen bij elke boekhandel.. Als ik jou was zou ik ff kijken op www.examenbundel.nl Samengevat is van dezelfde 'fabrikant' als de examenbundel.. Ik heb er dit jaar in m'n examenjaar iig heel veel aan |
|
Heb je Calculus: A Complete Course van Adams al? Zo niet, dan kan ik je die aanraden.
|
Dank voor de suggesties! :)
Coole PDF Snees, ik heb gelijk wat sommetjes gemaakt. |
Toch wel een schande dat veel dingen uit die pdf van Snees niet op t vwo gegeven worden :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De enige dingen die mij echt opvallen zijn partieel integreren en mbv van substitutie. Niet dat ik hem heel goed bekeken heb, maar wat bijvoorbeeld nog meer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En het gaat ook om t principe ;) |
Citaat:
|