![]() |
[column]Des nachts als het regent...
Hey,
De eerste column die ik hier post, ik ben echt benieuwd naar de reacties... En boor me alsjeblieft niet helemaal de grond in :) Grtz, Atox Citaat:
|
Leuk, ik snapte eerst de link niet naar het ballet, maar wel leuk gevonden.
Ik ben niet zo goed in literair commentaar over stijl of wat dan ook, dus ik houd het bij leuk :) Enne naar de regen luisteren als je zelf in bed ligt en niet naar buiten hoeft vind ik ook erg fijn. |
Dankje :) Ik weet ook niet precies hoe ik erop gekomen ben, het schoot me gewoon te binnen.
Leuk is goed :) Grtz, Atox |
Citaat:
(alleen: "hé", moet dat niet "hè" zijn?) |
Moest hem 2 keer lezen voor een goed begrip. Maar vond hem mooi geschreven. En je conclusie erg leuk.
Alleen een zuipnatte broek? Bestaat dat? (1e alinea) |
mja over de hé en de zuipnette broek, ik ben een Belg ( :bloos: ) en dat uit zich af en toe in het taaltje :)
Dankje voor de loftuitingen! Grtz, Atox |
Ja.
|
Ja?
|
Ja.
|
Ja!
Ik zeg ook wel eens nee, waarom weet men dan wel wat het betekent/wat ik bedoel? |
Vast omdat de meeste mensen graag negatieve dingen horen, met die heerlijke pessimistische ingesteldheid :)
Ik veronderstel dus bij deze dat Ja = goed en dat ik daar 'dankje' op mag antwoorden. Dankje! Grtz, Atox |
Ik vind het eigenlijk niets, in vergelijking met wat de rest zegt. De link van regen naar ballet snap ik niet, wat direct het collumn minder pakkend maakt.
Met jouw conclusie ben ik het wel eens ;) |
waterballet
|
Citaat:
Fijn dat jij je toch in de conclusie kan vinden... :) En waterballet heeft er spijtig genoeg echt geen fuck mee te maken :) Anders was het wel een mooie link geweest! Grtz, Atox |
oepsie :D
|
|
Citaat:
Grtz, Atox |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |