![]() |
Wâldrock 2005
WALDROCK 2005 with:
Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept,Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society,Strapping Young Lad,Entombed, Mastodon, Epica, cephalic carnage fuck yeah, Meshuggah, Cephalic Carnage en Soilwork op 1 dag \m/, Wie gaat dr nog meer? |
Ik ga al jaren altijd, maar ik moet zeggen dat de lineup de laatste 2 jaar zowiezo al k*t is.
Maar cephalic carnage S.y.l. Meshuggah kunnen dr nog mee door. Maar geweldig nee. En jammer is dat de toegangs prijs sinds 2000 (45 guldens) zo gestegen is naar 50euro (2005) Maar ja dat is mojo. Stonehenge heeft wat dat betreft een veel betere line up, maar dat terzijde. |
Meshuggah, Mastodon, Life of Agony, Strapping Young Lad
Klinkt niet gek. |
mja, ik ga wellicht wel weer.
|
ik ben al een paar jaar niet geweest, maar ik ga dit jaar naar summer-breeze in duitsland... veel beter :D:D
|
Hm, Graspop. Alleen jammer dat ik Black Label dan mis.
|
Pff ik hoor het wel vanuit me slaapkamer.
|
Uiteindelijk toch nog een mooie line-up geworden (y)
|
Citaat:
|
zoals gewoonlijk: JA!!
STRAPPING YOUNG LAD!!!!!!!!!!!!!!! :cool: en mesuggah natuurlijk :) en built to the last, niet zeuren zeg.. :D |
Citaat:
|
Wâldmetal more like ;)
|
Beetje jammer van die lineup.
|
Citaat:
|
Tis Friesland, laat ik maar gaan :\
|
De line-up is behoorlijk kut dus ik ga er niet van uit dat ik ga.
|
Voor het eerst sinds tijden eens geen Waldrock. Je moet keuzes maken... Is ook nog midden in de examens volgens mij.
|
Je kan je opgeven om er te werken, dan mag je gratis bij bands kijken in je pauzes :p , maar wel fijn plee's schrobben en dan krijg je 25 eurie. Afzetters.
|
Citaat:
boeiend. |
ik woon in bergum.. dus ga waarschijnlijk wel even kijken. voor life of agony :)
|
Citaat:
|
Citaat:
wees godverdomme blij dat je die 25 zeuro krijgt, het is vrijwilligers werk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
baggeerrr
|
Ik ga Ik ga Ik ga Ik ga:)
|
Citaat:
kut lineup, ga daar verdomme geen 50 euro aan uitgeven. |
Citaat:
zeik niet zo, het boeit mij ook niet dat jij daar geen 50 euro aan wil uitgeven maar mij hoor je ook neit klagen. |
Citaat:
|
Citaat:
oh ja en hap. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kun je me dan onder een biertje vertellen wtf ik met die klote FL kan maken en liever hoe.... :) |
kaartje is binnen!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zakk wylde (y)
|
Megadeth, DIO, Metal Church, Accept, Strapping Young Lad.
(y) Maar rukbands zoals Epica en Dimmu Borgir verpesten dan weer een boel.... |
Citaat:
|
Soilwork, Entombed, Strapping Young Lad, Mastodon, Meshuggah
ik ga me wel vermaken daar... áls ik ga, want ik heb het geld nog steeds niet bij mekaar, en veel van mijn vrienden twijfelen ook nog... |
Citaat:
|
Citaat:
en om naar't podium te moonen, duh :D |
Citaat:
|
|
ze willen maar 1 ding
meeten :eek: stelletje viespeuken zijn het! |
zaterdaaaaaaaaaaag
|
Citaat: