![]() |
[Imagetank] Ervaringen
Gisteren heb ik een camera gekocht en een SD kaartje van 1 GB. Nu is dit kaartje toch aardig snel vol met fotos van bijna 3 mb. Zeker als je lang op vakantie gaat wat ik dus ga doen.
Ik ga pas in maart 2006 5 maanden naar Azie met mijn vriendin. Is het nu handiger om een Iriver H340 te kopen of een imagetank? Want een Iriver kost nu nog maar 370 euro en een imagetank kost zon 250 minimaal voor 40 GB. Verder heb ik al een Xclef dus die zou ik evt kunnen verkopen. Hoe zit het met de daling van de prijzen van de imagetanken? Is er eigenlijk al veel concurrentie? Ik weet dat er al een topic is maar volgens mij gaat dat over 1 specifiek model. Als er ergens een actie is dan ben ik wel benieuwd. Ik ga namelijk over 1 maand ook 6 weken weg dus mischien kan ik hem dan al kopen. Rob Versteeg ps: Ik heb nog wel een school hardeschijf, alleen die is 5400 rpm. Hij zit nu nog in de bracket, is dat ook de goeie grootte of moet je van die laptop harde schijven hebben? |
Je kan die harddisk inderdaad in een extern kastje stoppen. Maarja, dat kan ook kapot gaan.
Is het niet handiger om af en toe een internetcafe in te duiken en al die shite up te loaden naar een of andere FTP server? (Die van jou zelf natuurlijk dus). |
ik zeg: ga voor die iriver.
lijkt me onvoorstelbaar leuk speelgoed |
De iRiver natuurlijk :p
|
Citaat:
Bedankt |
Afzetters! Je moet er gewoon een afstandbediening bijkopen voor € 35
of zelfs eentje van 50 euro. Ik moet er natuurlijk eentje bij, dat is logisch maar wat duur zeg. pffffffffff lekker nep is dat zeg.... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |