![]() |
Bikini-lifestyle
Beetje vroeg in het jaar. Maar dames, welke wordt het dit jaar. Hardroze? Of lieve print? Vertel het al je S.com vriendjes!
|
Ik heb nog een donkergroene-met-lime-randje triangel bikini liggen die ik vorig jaar in Spanje heb gekocht, maar er komt/komen er nog bij (y) Ik weet alleen nog niet precies wat voor één.
|
Aangezien je de eerste bent die reageert, zeg ik: hou ons op de hoogte! ;)
|
ik heb er nog 3van afgelopen jaar maar natuurlijk wordt er nog wat nieuws aangeschaft. ik heb nog niks leuks gezien (n)
|
doe ik niet aan :nono:
|
Ik heb nog een paar bikini's van vorig jaar, maar ik wil nog zo'n badpak met super-decolleté erbij :cool:
|
Bikini's zijn uit, naakt is in!
:D |
Een triangel, zwart met witte stippen.
Een witte triangel van Heidi Klum uit de Otto :D Een glimmend mintgroene triangel met randjes en pailetten. Een witte triangel met roze letters en een bruin/roze randje. |
ik heb nog een bikini met een tropischeiland print maar ik wil ook wel een nieuwee
|
Ik heb nog zo'n groene triangel met roze/rode/witte bloempjes op, van de hünkemoller van vorig jaar, maar ik wil er ook nog 1 nieuwe.
|
Citaat:
Ik heb nog 3 of 4 'oude' maar ik ga wel weer bijkopen, mocht ik een leuke zien. |
Ik heb n nieuwe, n bruine met goud :confused: hijs heel sexy ik ben dit jaar dé babe van t strand :rolleyes:
|
Kleurtjes!
Ik heb een bikini met strepen allemaal in verschillende kleuren :) |
Ik wil nog een limegroene en een felroze.
|
ik heb heel veel domme bikini's allemaal en ik wil een 50centcandyshopwhore-badpak met naveldecollete.
of gewoon een leuke groene bikini. maar eigenlijk haat ik het strand gewoon. :) |
ik plak wel stickertjes van paarden op mijn tieten net als lil'kim
|
een zwartwitte hawaiprint die je ook binnenstebuiten kan draaien( :cool: ) en dan is die rood.
ik heb nog een groene, en een hardblauwe triangel maar die vind ik niet leuk.:o |
een roze
een paarse een gele met meloentjes een witte met blommetjes ik mag wel een hoop gaan zwemmen dit jaar om mn geld eruit te halen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik een een rode (h&m)triangelbikini met glimmende rode hartjes gekocht
|
Gewoon zwart!!! Kleed af:P
Nee maar daar voel ik me altijd het prettigst in! Deze is ook erg leuk: bandjes in een knoop om mijn nek zeg maar... Enne er zitten leuke lintjes aan de heupkanten!:D |
In het belang van andere strandbezoekers vertoon ik mij niet op het strand, en al helemaal niet in een bikini.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil persé een bordeaux kleur bikini, dus dat wordt nog zoeken.
|
Citaat:
bij hunkemoller dus |
Ik heb nog een lichtgroene met bloemetjes... mss dat ik er nog eentje koop, als ik een heel erg leuke zie :)
|
Ik heb een zwarte met felroze sterretjes. En een gewone zwarte.
|
Mag ik als jongen reageren? :):)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
waarom vertellen we het hem eigenlijk :s |
Een roze halter-bikini
Een rood/wit/bruin/zwart/lichtblauw/beige/oranje gestreepte triangel-bikini Maar ik wil dit jaar een leuke zwarte (met streepjes/stipjes/dingetjes/blabla). |
ik draag weleens de bikini van mijn vriendin.
' :p ' |
Ingewikkelde Marlies Dekkers SunDressed bikini in oranje-rood
|
Citaat:
mijn bikinis van vorig jaar zijn allemaal kapot of faal(vaal?) geworden, ik moet dus ook nieuwe, het worden gewoon h&m-dingen denk ik..... heb nog niets leuks gezien dus dat schiet ook niet op |
Citaat:
Citaat:
|
-een rose met verschillende kleurtjes streepjes (triangel)
-een groene met paar verschillende kleuren streepjes (triangel) -een paarse met bloemen (gwoon BH model) -een zebra bikini (triangel) EN EEN NIEUWE GEKOCHT!! -een zwarte met knal rode en groene touwtjes, die ook in het broekje als riempje zitten!! errug mooi Tip: Bij hema hebben ze errug mooie, betaalbare bikinis, da hek die zwarte ook gekocht :D (triangel) |
ik had een hele mooie, vorig jaar gekocht. Offwhite met bruine randen, bruin met oranje kleurige bloemen erop en dan een hotpant en triangeltop maar helaas heb ik het broekje gewassen met een rode sok (Y)
Ik wil nu weer een bikini met hotpants, een bruine maar ik heb nog nergens leuke gezien (n) |
zwart
|
ik heb vandaag een licht blauwe gekocht met bloemetjes :)
|
|
ik wil zo'n model als die foto van hagel maar dan met een ander printje
maar waarschijnlijk blijf ik dezelfde als 300 jaar geleden dragen (y) en dat zijn 3 broekjes en 2 topjes door elkaar omdat ik het nooit bij elkaar houd en altijd met haast weg moet (ik zwem wekelijks) |
ik heb een rode triangel, met blauwe bandjes en er zit een hartje op mijn tiet :D
|
Ik heb ook een triangel. Een zilvere.
|
Citaat:
|
Citaat:
dit en ik vind je vies |
Citaat:
leuke smaak heb jij trouwens |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |