![]() |
[FILM] White Noise
White Noise
Ik heb alleen een korte trailer gezien, het kan best een aardige film zijn... Maar misschien ook weer niet... Genre: Mystery / Thriller / Drama / Horror Verhaal Het rustige leven van architect Jonathan Rivers (Michael Keaton) verandert op slag door de onverklaarbare verdwijning en dood van zijn vrouw, Anna. Een tijd daarna wordt Jonathan benaderd door een man die beweert contact te hebben met de overleden Anna via EVP - Electronic Voice Phenomenon - waarbij de doden via audio en video apparatuur communiceren met de levenden. Jonathan staat eerst nogal sceptisch tegenover dit verhaal maar gelooft al snel dat de boodschappen werkelijk van Anna komen. Hierop probeert hij ook zelf contact met haar te krijgen, op het obsessieve af. Zijn speurttocht via de EVP en de bovennatuurlijke berichten openen een deur naar de andere wereld, waardoor iets onaangenaams zijn leven binnendringt. Electronic Voice Phenomenon is een proces waarmee overledenen communiceren met nabestaanden door middel van dagelijkse elektrische apparaten zoals een radio en televisie, vast te leggen op cassettedecks en videorecorders. Niet iedereen gelooft hierin, maar het was voor regisseur Geoffrey Sax een mooie aanleiding om een thriller te maken. 'White Noise' is het speelfilmdebuut van Sax, die vanaf de jaren zeventig series en tv-films regisseerde voor de Engelse omroepen. Hoofdrolspeler Michael Keaton kennen we vooral van de Batman-films van Tim Burton, waarin hij de stoere vleermuisman zelf speelde. Tegenspeelster Deborah Kara Unger is bekend uit David Finchers 'The Game' en 'Payback' met Mel Gibson. EVP? EVP staat voor "Electronic Voice Phenomena". Kortweg houd het in dat via electronische apperatuur bepaalde storingen ontstaan die omgezet kunnen worden in stemmen. Hier is serieus onderzoek naar :) www.aaevp.com Nederlandse website: http://www.evp-voices.com/html/index3.html http://www.whitenoisemovie.com |
Ik vond de film vies tegenvallen (n)
|
Hmm de trailer zag ik in de bioscoop en die word wel spannend gebracht eigenlijk...mjah...waardoor de film zelf alleen maar zwaar kan tegenvallen denk ik!!!
Ik ga er echter wel heen met een vriend, aangezien ik het hem beloofd heb...dus ben benieuwd :) Ik heb kaarten gewonnen voor de voorpremiere van "The Interpreter" thriller met Nicole Kidman....VETTE FILM als ik de trailers en reviews mag geloven...komt daar ook nog een topic voor wellicht nu er opeens allemaal nieuwe filmtopics uit de grond schieten...anders maak ik er vanavond zelf effe een soortgelijk topic aan |
Zeer matige film met hooguit twee of drie effectieve scenes. En veel te veel gaten.
|
lijkt me ook goeie film...heb ook de trailer gezien en dat zag er wel spannend uit (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
@ALX & Cosa_nostra: Waarom? |
Citaat:
Ze hadden van het gegeven een veel betere film kunnen maken, maar helaas.. |
Ik vond het op zich nog best een aardige film, al zaten er wel wat dooie momenten in. Hij was niet zoals ik had verwacht, maar echt tegenvallen doet ie ook niet. Maar misschien is dat omdat ik er niet echt hoge verwachtingen van had.
Aardig om een keer te huren ofzo. |
Ben erin geweest want kreeg gratis kaartjes aangeboden ofzo.. maar kon het verhaal moeilijk oppakken aangezien hij al een kwartier bezig was. Maarl ijkt me toch wel een gave film.
|
ik vond hem ook erg tegenvallen (n) t einde.. hoe die dood gaat.. pfff
|
pff spolier..fucking mongool
|
:mad: :mad: omg nu weet ik al hoe 't gaat aflopen zodra ik de film zie :( :mad:
;) |
Heb de film gezien en vind het wel een redelijke film...echter niet echt om van de daken te schreeuwen :)
Er zaten wel een aantal angsaanjagende scenes in, en spannende scenes etc...maar een aantal keren liep het verhaal gewoon dood....nou ja dood....dat het gewoon effe veel TE saai en sloom werd.....dooie momenten zoals een ander al zei! |
Waardeloos.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoveelste goedkope horrorfilm in een korte tijd. Overbodig.
|
Citaat:
:nono: Kheb de film vorige week gezien en ik vond het best wel een goeie film hoor. Niet top maar wel een goeie film, het einde was best wel verrassend. Ik geef de film een 8. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeker geen horror. maar ik vond 'm ook tegenvallen en sommige dingen blijven me onduidelijk en wat neppig soms, maar zooo slecht nu ook weer niet. best leuk eigenlijk.
|
Citaat:
|
Omdat er geen monsters of rare spookachtige personen of dingen in voorkwamen. :o
|
Citaat:
|
De film die hier ook bedoelt wordt he :o
Kvond em echt niet eng hoor, en ik heb geen monsters of enge wezens gezien. |
Citaat:
|
Dat is dan mislukt :o
|
Citaat:
|
Slechte horrorfilm ja maar een goeie thriller, tenminste ik vond het toch best wel een goeie film.
|
Citaat:
|
:confused:
|
Citaat:
|
hahaha die trailer ook...
die eerste twee geluids opnames zijn nog okee, best echt... en dan die "you will suffer" *galm galm* hahaha ik heb nog nooit zo hard gelachen :p hilarisch :D ontopic: slechte film vond ik. weinig verassend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik geef het op. Echt waar.
|
Citaat:
http://popi73.hihome.com/hol/casper.jpg |
Citaat:
2: Wat probeer je hiermee te zeggen? :) |
Bagger Film (n)
|
Citaat:
|
De Trailer wekte veel interesse op bij mij. Ik had erg hoge verwachtingen van deze film.
Maar na hem gezien te hebben moet ik zeggen dat hij zwaar tegenvalt. Zelfs ik (en ik ben echt een held op sokken) vond hem helemaal niet eng. En leuk was ie ook al niet. |
Die trailer leek haast wel een hele andere film...
De film viel wat tegen. |
de trailer heb ik niet gezien maar ik zat wel een drie keer met mn sjaal voor mn ogen en mn oren dicht.. ik ben echt erg ik weet het :P
maar ik keek even op die NL site over EVP dat hebben ze volgens mij zelf ingesproken want het klonk wel heel nep.. maar dat kan aan mij liggen.. ik vond het opzich we een maffe film alleen dat einde was nogal saai en voorspelbaar.. |
Ik heb 'm overigens vorige week gezien...
Niet de moeite waard om er uberhaupt een topic aan te wijden :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |