![]() |
[FILM] Boogeyman
Boogeyman
Ik weet niet of het een remake is van de in 1980 of de 1982 (Stephen King's) verschenen versie.. Maar het lijkt mij een zeeeer matige film, niet echt de moeite... Genre: Horror / Thriller / Drama / Mystery 21 April 2005 in de nederlandse bioscoop. Verhaal Tim lijkt een normaal en gelukkig leven te leiden in Chicago. Niets is echter minder waar, want hij wordt achterna gezeten door een angstaanjagend verleden dat te maken heeft met het monster uit de slaapkamerkast: de Boogeyman. Wanneer Tims moeder overlijdt, met wie hij geen contact meer had, keert hij terug naar zijn ouderlijk huis op het platteland. Tim moet zijn angsten onder ogen komen en ze zien te overwinnen. De enige manier om dit te bereiken is een nacht alleen door te brengen in het mysterieuze vervallen Victoriaanse huis. Deze mysterieuze horrorthriller komt van regisseur Stephen T. Kay, die in 2000 de remake van 'Get Carter' maakte. Hoofdrolspeler in 'Boogeyman' is Barry Watson, die lange tijd in de Amerikaanse televisieserie '7th Heaven' meespeelde en ook een rol had in 'Teaching Mrs. Tingle'. Emily Deschanel is zijn tegenspeelster, zij had eerder bijrolletjes in grote films als 'Spider-Man 2' en 'Cold Mountain'. |
Nog zo'n schijtfilm. PG-13 horror de gexte!!!11!!1!!!! :rolleyes:
|
Ik vond hem zeer waardeloos. Heb hem maar verwijderd.
|
Heb de trailer gezien en mij lijkt ie echt erg :cool: (y) .
|
Lijkt veel op Fear of the dark en dat was al en ***** film
|
Erg slecht en onlogisch. Aan het einde heeft men een grappige vondst met 'binnendoor weggetjes' en tijdreizen, maar dat kan de film onmogelijk redden. Leuk voor tienermeisjes die zich om de paar minuten kapot kunnen schrikken.
|
Op geen enkele manier interessant. Ik blijf er uit de buurt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb m gezien in de sneak. Ach ja, idd zo'n standaard tiener'horror' filmpje...
Ik heb me wel vermaakt daar niet van, maar de film klopt niet (duh) maar slaat nergens op. Idd dat tijdreis gedoe... Het einde zuigt echt enorm, vooral vanwege t feit dat ze 'The Boogeyman' een uiterlijk hebben gegeven. het was al beter geweest als ze dat gewoon helemaal niet hadden gedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat Terminator 3 overigens voor 16 is en The Matrix voor 12 kan te maken hebben met het feit dat de spietsing in The Matrix nergens echt verschrikkelijk expliciet was(dus met extreme close ups of grafische shots van gore). Ik kan me dat althans niet herinneren. Verder kan het ook komen doordat het twee verschillende maatschappijen betreft die met een ander oog naar geweld kijken en dat er dus geen wezenlijk onderscheid wordt gemaakt tussen deze twee vormen. Wellicht(maar waarschijnlijk niet) begeeft een van de twee zich hierdoor bewust of onbewust op strafbaar terrein. Maar ja, zolang niemand een klacht indient......Ditzelfde geldt ook voor The Others ----- The Grudge etc. etc. |
Een vriend van mij had deze film tijdens SneakPreview gezien.
Hij zij dat hij nog nooit zo'n enge film gezien had... Dus eigenlijk ben ik wel benieuwd.. |
Citaat:
|
Verschrikkelijke film...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |