![]() |
wat snoep jij op een dag?
ik ben bezig met stoppen met snoepen, en t valt me op dat ik normaal gesproken best veel 'snoep'
koekjes, snoepjes, chocola... wat snoep jij op een dag? |
Soms wat chocola en nooit koekjes en snoep. Bij mij kun je beter vragen wat ik per week snoep, want erg veel is het zeker niet.
Ik hou wel van slagrooomsoesjes en straciatella ijs als dat ook tot snoepen gerekend wordt :) |
te veel.......
|
Vrijwel niks.
Af en toe een stukje kruidkoek in de week. Ik koop niks, dus ik snoep ook niks :) Alleen gister wel een reep chocolade op :bloos: maar ja soms mag dat he :p |
Zo min mogelijk.:)
Maar het komt neer op een bakje soep na school op dagen dat ik thuis ben na school. En op de andere dagen een broodje oid in de stad. |
Veel te veel :( en ik ben dus ook bezig met te stoppen met snoepen (of toch zoveel mogelijk). Maar dan zit je voor de tv/computer en krijg je zo'n zin in een zakje chips, of een koek, of een reep chocola...
Pff:( |
Eigenlijk alleen chips. Ik houd niet zo van die zoetigheid.
|
Snoep niks eigenlijk, hou ik niet van.
Chips hou ik ook niet van. Soms neem ik wat nootjes. En soms een biscuitje of een plakje cake/ontbijtkoek o.i.d. |
Ik snoep eigenlijk nooit meer.
|
Ik snoep vreselijk veel :|
Of ik heb zin in iets lekker zoets, dan eet ik zo een halve zak banaantjes leeg, of ik heb zin in chocolade, dan eet ik een halve bon-bon-bloc op... of iets zoutigs... Verschrikkelijk stom, ik wil daarom ook stoppen. En dat ga ik ook doen :) Ik heb me voorgenomen dat ik alleen op zaterdag iets lekkers mag, en dan in normale mate. Daarbuiten drink ik maar water wanneer ik zin heb in snoep, als een soort van gezonde vervanger. Ghehe, alsof ik moet gaan stoppen met roken :) (Mja, ik snoep vaak wanneer ik niets anders te doen heb - dus bv voor de tv zit of achter de pc - om gewoon íets te eten.) |
Ik probeer niet zoveel te snoepen, en dat lukt op zich ook nog wel aardig, maar als ik dan wat snoep is het ook meteen veel. Dwz dat ik dan niet één stukje chocolade neem, maar meteen een hele reep. Maarja. :o En ik eet iedere dag wel een koekje en een chocolaatje 's middags bij de thee.
|
Ik snoep wel veel, maar over de dag verdeeld.
|
Omdat ik redelijk weinig sport, moet ik op mijn gewicht letten. Daarom snoep ik vrij weinig. Ik kan zeker 4 à 5 dagen per week zonder snoep of misschien wel een hele week! Ik heb ook gewoon discipline: als er iets lekkers op tafel ligt wat je alleen maar dik maakt (koekjes of chocolade of bonbonnetjes of zoiets) en ik zeg dat ik er maar 1tje van neem, dan neem ik er ook 1tje! Dan houd ik me aan mijn woord. Of als ik zeg dat ik niets neem, dan neem ik ook niets.
Chips is mijn favoriete snoep. Een keer op de twee weken een zak chips moet kunnen. Soms dus nog een reep chocolade, een koekje, wat nootjes, maar met mate. Ik snoep vergeleken met andere jongeren dus vrij weinig. Maar dat wil ik zelf ook omdat ik fysiek nogal lui ben en slechts 1 keer per week sport. :bloos: |
Ik snoep eigenlijk bijna nooit.
Heel soms eens een stukje peperkoek, maar dat noem ik niet bepaald snoep. Chocolade o.i.d. lust ik eigenlijk niet zo graag, maar af en toe gaat er wel eens een zuurtje in ofzo. Ook eet ik af en toe zo'n vitalineakoekje, maar dat is ook maar 1x per week ofzo. Ik eet wel héél véél fruit en yoghurt als tussendoortje... |
ik eet elke dag wel iets van snoep, maar ik snoep niet veel. Vaak 1 koekjes (of 1 koek) of 2 blokjes chocola of 1 blokje chocola en 1 koekje, ofzo. Eigenlijk snoep ik alleen koek en chocola, van ander snoep hou ik niet zo :P
|
snoep wel beetje te veel. vooral chocolade
|
Niks, toen ik ging lijnen ben ik daarmee gestopt, dat was in het begin heel moeilijk, maar nu heb ik er niet eens meer zin in.
|
Paar suikervrije dropjes voor mn keel.
|
dat ligt er maar net aan.. de ene keer meer dan de andere keer...
al moet ik zeggen dat ik vandaag niet veel gesnoept heb(y) |
Ik snoep per week
-ongeveer een kwart bus pringles leeg of ongeveer 125 gram borrelnootjes. Verder eigenlijk niks, soms 1 koekje bij de koffie als ik bij mijn oma op bezoek ga :D (uit beleefdheid) Ik eet wel veel andere tussendoortjes; soep, fruit, boterhammen op de raarste tijdstippen. (lees: nu :p ) |
Ik snoep sinds 2 weken niet meer. Eet nog wel fruit enz als tussendoortje.
|
nix...:D
|
Ik snoep erg veel.
Als ik me verveel of onrustig ben, ga ik snoepen. Maar als alles op rolletjes loopt snoep ik eigenlijk niks :) |
Ik ben gelukkig grotendeels gestopt met snoepen... alleen op woensdag avond eigenlijk wel standaard verorder ik een zakje M&M's (250 gram)
Daarvoor kwam het wel eens voor dat ik EN een zak chips verorberde EN 1 of 2 chocolade repen ofzo op een dag... ja... werd tijd om te stoppen :p |
Citaat:
|
Oh ik snoep heel wat af. Serieus, ik heb vet vaak honger, en dan eet ik wat koekjes, of snoepjes.. of chips.. en ik ben ook een echte mac donalds liefhebber :D
maar weet je wat handig is.. ik kan zo veel eten als ik wil.. maar ik kom er niet van aan :rolleyes: Snelle stofwisseling zegt me moeder dan of zo :P |
Te veel
|
Ik snoep niet erg veel. Ik snoep het meest op zaterdag. Dan koop ik op de manege een hele zak snoep.
Ijsjes eet ik wel. meestal 4 keer per week. Zowel in de zomer als in de winter. Maar dan binnen. |
Citaat:
|
Veel, koekjes, snoep, chocola enz. Ik heb het geluk dat ik er niet dik van wordt.
|
Ik eet eigenlijk meer granenrepen/kwark/fruit op een dag, dan dat ik echt aan de chips zit ofzo. Als ik snoep is het trouwens meestal chocolade :D
|
ongeveer gemiddeld 100 gram snoep
8 koekjes ofzo soms nog wat chocola :o |
ik let op m'n lijn, dus ik probeer niet te snoepen. heel af en toe een klein stukje chocola, maar verder niets.
|
Citaat:
|
Citaat:
of 2 blokjes van een reep ofzo en dat is maar eens in de 5 dagen ofzo. |
Soms helemaal niks, soms ben ik een uur achter elkaar aan t eten :bloos:
|
Ik ben een M&M addict, en ik vreet ook minstens een zakje per dag. Als ik niet aan M&M's toekom dan haal ik wel ergens een reep chocola ofzo.
|
Citaat:
|
veel :bloos:
|
Citaat:
|
ik heb zo mijn periodes
|
1 stukje bounty in de 2 weken.
|
Ik probeer het te beperken tot 1 koekje per dag :)
|
Wat er te snoepen is, het liefst nootjes of gewoon snoep (maakt niet uit wat) en anders een klein stukje choco.
|
Hmm.. ik sport gemiddeld 4 keer per week en ik eet wat ik wil.. maar als ik aankom dan ga ik wel letten op wat ik eet.. verder kan het me niet veel schelen..
|
Citaat:
|
zo veel mogelijk :bloos:
|
Een toverbal.
|
ben vandaag begonnen met 'opletten'...
nog niks gesnoept en dat is best wel uitzonderlijk :cool: maar ben t weekend jarig dus dat wordt n ramp.. ga me dan ook even 2 dagen te buiten aan al het lekkers en daarna weer netjes niet snoepen! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:45. |