![]() |
vrouwelijk orgasme
Zoals reeds bekent kunnen vrouwen in tegenstelling tot mannen sneller meerdere en langere orgasmes krijgen.
Daarom mijn vraag: Wat was je beste orgasme, kwam het door mastruberen of door je vriend(in) en hoe lang duurde het? |
mn beste orgamse kwam door mezelf *tja, als je vriend het niet kan* en ja dast was ook heel lullig bedoeld, goed gezien
en wanneer? geen idee... maar tduurde langer als normaal en daarna viel ik meteen in slaap...:) |
ik krijg van jullie allemaal de langste en heftigste orasme ooit :o
|
Citaat:
|
nou niet alleen vrouwen hebben een ultimate orgasme :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn beste orgasme kwam deels door mn toemalige vriend en een deel door mezelf. We hadden sex in de doggie-style. Hij neukte me, en ik vingerde me. Ik was gwoon kapot nadat ik klaarkwam. Ik btw ook nog nooit zo hard geschreeuwd :p
|
vrouwen die schreeuwen/gillen tijdens de seks..
ahhh :D , geweldig :cool: (y) |
nou ik heb ook een keer een meid gehad die ongelovelijk hard kreunde tijdens de seks. het was laat en mijn huisgenoten lagen al te meuren dus ik probeerde haar stil te krijgen... was natuurlijk niet gelukt...
volgende dag vroeg een van mijn huisgenootjes: zo wim, het was gisteravond wel gezellig heh? :) tjah... lawaai tijdens seks heeft wat, maar tot op zekere hoogte hoor! |
Citaat:
Mijn beste was in bad,was alleen,het verschil was dat het orgasme langer duurde |
ik krijg van gebeft worden altijd hevigere orgasmes dan van masturberen of gevingerd worden. Maar er is er niet één die zo uitsteekte boven de anderen dat ik 'm me nu nog als ultiem orgamse herriner.
|
hoelang is lang?
mijn orgasme kan 10 seconde of langer duren als ik wil |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |