![]() |
Eindexamenfuif
Jaja, voor het zover is, eerst nog n hoop leren.. ;)
maar toch :) hier bij ons is het gebruikelijk dat je op een overweldigende manier naar de examenfuif komt (door school georganiseerd) diegene die het origineelste komt, krijgt een prijs hebben jullie nog originele ideeen? (niet voor mezelf, voor n vriend) ambulances, helicopters, politie-auto's, huifkarren, driewielers, zijn al geweest ;) |
ow je bedoelt het vervoermiddel naar het gala...
wat dacht je van een boot...? En als er geen water in de buurt is dan doe je gewoon een boot op aan aanhangwagen... |
Millitairbusje? Een hele tijd tendems? Lijkenwagen?
|
Citaat:
een koets? :o |
Wat dacht je van met z'n allen in een vuilniswagen te gaan zitten.
|
Citaat:
In een limo met een aantal volg busjes aankomen, daar springt allerlei beveiligingspersoneel uit terwijl jullie uit de limo stappen. |
Dubbeldekkerbus is wel leuk :) In Hilversum (waar k op school zit) kan je die huren. Moet je wel chauffeur regelen :)
Of te paard.. doet ook wel.. |
Een slee met huskies ervoor?
|
zo'n gele schoolbus zoals ze die in amerika hebben.
hier in onze omgeving rijdt d'r ook wel eens eentje rond, dus ze zullen vast te huur zijn. |
Fuif dat woord heb ik al lang niet meer gehoord :D
Wij moeten zelf een Gala regelen, de school helpt ons daarbij (wat niet zo nodig is) maar geeft ons geen financiele middelen etc.. (op een fles champagne na;)) En dat gaat elk jaar nog goed (y) :) Pak de Tapkar. |
http://carlozzz30.mypicgallery.com/c...2147_large.jpg
http://carlozzz30.mypicgallery.com/c...2149_large.jpg Bij mij op school komen er elk jaar wel zeer leuke auto's voorbij... hummers, porsches, oude amerikanen... Ik hoop ook nog ff wat te kunnen regelen voor 10 juni. |
dat hebben wij nou niet op school, ja een schraal gala en je ziet maar hoe je er komt. geen mooie auto;s en veel bekijk.
je mag van geluk spreken áls er al mensen komen. nee gala bij ons op school is helaas niet spectaculair :( |
ik ga met een quad :D
|
Op een draagstoel gedragen door negertjes.
|
Citaat:
|
Met de Hele klas in een engelse dubbeldekker bus
|
Citaat:
|
Per parachute.
|
Citaat:
|
gewoon ff lekker met een tank aankomen rijden, en dan tegen de parkeer-boy zeggen dat hij de tank niet in de zon moet parkeren omdat dat slecht is voor de lak...
|
Bedankt voor de ideeen ;)
|
Wat doe je nu?
|
Als iedereen met vreemde voertuigen komt...de fiets
beter nog, kom lopend |
Citaat:
|
Citaat:
|
prins op het witte paard? Ferrari enzo zien te regelen? Tja als orgineel wil zijn mischien een ouwe carnavals wagen? :cool:
|
een soort van paard van troje actie is nog veel leuker! Dus al binnen zijn zonder dat iemand dat weet!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:46. |