![]() |
Keuze muziek film/docu
Ik ben een soort van filmpjes aan elkaar aan het plakken
een soort documantaire over onze klas (examenklas) en heb soms ook alleen maar beelden met muziek. maar ik zoek nu een beetje rustig rap liedje wat een beetje gaat over school over examen/school verlaten. Ideeen? ander soort bijpassende liedjes ook welkom. |
nerd - provider
'I went to see what my friend was talking about He told me cocaine would get you clout My momma said he’s trouble and schools my route But I went to high school and got kicked out' ? |
iets van slipknot:p
|
Citaat:
|
Ali B - Schoolverlaters
En dan vooral het stukje waar hij dit rapt: 'ik was niet de goedste van de klas omdat ik de enige allochtoon daar was maar nu ga ik weg van school en zij zitten nog daar ik lach ze uit, vooral die meisje met die gekke haar' |
Citaat:
maar de rest niet :) |
Citaat:
|
'het leven hier op straat is veel en veel beter
ik hoef niet over die mensen die in hollen woonden te weten ik loop op straat met mijn matties en ik heb geen knuppel ja die gekke man die praatte over vroeger was voor mij de druppel oedala ik ben van school gegaan ik wil niet eens een echte baan oedala ik ben van school gegaan alle meisjes willen mijn banaan' |
Citaat:
|
Citaat:
|
grapje?:s
wat bedoel je?:s |
James Brown - Killing Is Out School Is In
|
Citaat:
\En hou idd maar op met overal slipknot te posten. Het is duidelijk dat daar hier niet naar gevraagd wordt. |
Edo G Featuring Pete Rock - School'em ?
|
Citaat:
ehhhhhh je zou verscheidene hip-hop soundtracks kunnen uitproberen, zoals black & white, menace to society, het got game etceteraa. daar zit altijd wel iets tussen ;) |
Citaat:
Slipknot is géén Hiphop Dus Jouw post was óf als grap bedoeld (en als dat zo is vond ik het absoluut niet grappig) óf gewoon dom omdat je dan niet weet wat Hiphop is en/of wat slipknot is |
Citaat:
|
Er was ook zo'n liedje met "Hassan politie komt er aan, Hassan!" waarop Hassan dan zegt "Houd je bek, slet".. Die kan je ook gebruiken..
En maar hopen dat je geen lui hebt die je niet zo aardig vinden en daarom maar de Buma/Stemra gaan bellen ;) |
Citaat:
die was idd gaaf, eerder hilarisch. |
Citaat:
|
maar je heb geen muziek voor mij...? :)
|
Citaat:
mijn verbinding is ook niet zo uber goed @ the moment (n) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |