![]() |
Blowen gezonder dan roken!!!?
haj haj toen ik vanmiddag met een paar vrienden zat te blowen dacht ik zo dat het eigenlijk heel logisch klinkt als je zegt dat blowen gezonder is dan roken, okeej gezond is het niet maar als je nou ff vergelijkt he!! Wiet komt uit de natuur en is gewoon een plant eigenlijk heel natuurlijk, er blijft geen tabak achter in je longen als je het gebruikt, dat is dus het verschil met roken denk ik er blijft tabak achter enz enz, zo kan je wel ff doorgaan!!! Is dit logisch of niet? Of is dit gewoon een dwaaz verhaal? XX
|
use the fucking search.
|
en het is een dwaas verhaal, want tabak komt ook uit de natuur.
|
en ze heeft een stomme naam.
|
lekker puh
|
oh, en 1 joint is voor je longen even schadelijk als 7 sigaretten. (y)
|
|
heh daz nou jammer :S me dont know, Ik was alleen maar een logische verklaring te vinden (of ie bestaat of nii) Owkee, toen ik dat verhaal typte was ik ook niet helemaal ON THE EARTH!!
|
|
als je het nou puur via een waterpijp rookte of met een verdamper zou het minder schadelijk zijn dan sigaretten :)
|
blijft geen tabak achter in je longen?? :eek:
hoe de neuk rook jij dan wel niet? Stouw je die sigaretten in je luchtpijp ofzo? |
// is een overdosis BrEeZah schadelijk voor je nagellak? :s
Wietjesrook bevat onvolledig verbrande platenresten, en daar is je ademhalingsgestel niet echt op gebouwd nee. De rotzooi die die andere zes (7 min 1 sigaret/shag die je in de joint gooit) sigaretjes moet voorstellen komt dus daaruit. Tabak is meer bewerkt dan wiet inderdaad, maar minstens zo natuurlijk. Rotzooi is immers rotzooi is rotzooi. Maar wel lekker :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wiet is veeeeeeel beter voor je dan gewoon roken. |
Citaat:
verder klopt de stelling in zoverre dat wiet minder verslavend is en dat mensen minder blowen dan roken. dus uiteindelijk kan roken als gewoonte meer schade met zich meebrengen dan blowen als gewoonte. maar een joint is schadelijker dan een sigaret (en om de één of andere reden vinden mensen die blowen het nodig de rook extra lang in hun longen te houden, ook al is de thc binnen 1/10 sec al opgenomen ofzo) |
Sorry hoor maar je IQ moet wel erg beneden peil zijn :rolleyes:
Roken is slecht voor je (al rook ik zelf ook) :eek: Blowen gaan je longen van kapot en je herencellen sterven af (niet in de grote mate dat je zomaar verlampt raakt of iets dergelijks) Maar aan je vraag te zien heb je al niet zoveel hersen sellen meer :rolleyes: dus doe maar rustig aan met dat groene spul ;) |
Citaat:
hoofd door lamp vervant kihi :D :o |
jah, het schijnt zo te zijn ja
|
in wiet zit 7 tot 8 keer meer teer dan in tabak, voor zover ik weet.
Daar zal het ongetwijfeld ook door komen. En nog even voor iedereen hier die het niet weet: VAN BLOWEN STERVEN ER GEEN HERSENCELLEN AF, THC verlamt ze alleen tijdelijk... |
Citaat:
wie heeft die fabel toch de wereld ingebracht?? |
Wat is het soms toch fijn aan dit forum dat er mensen zijn die onbenullige- of fabelposters op hun plek zetten waar ik de moed al opgegeven had :D
- nieuw fabeltopicje dan maar |
Hersenen
Cannabisgebruik heeft geen blijvend effect op de hersenen, ondanks dat het gebruik ervan de werking van de hersenen beïnvloedt. Wél heeft blowen tijdelijk gevolgen voor het geheugen, de concentratie en het snel kunnen oppikken van informatie. Waarschijnlijk geldt dit het meeste voor erg jonge mensen. Nadat de cannabis is uitgewerkt, functioneren de hersenen weer normaal. Longen Cannabis is voornamelijk gevaarlijk voor de longen, doordat het meestal wordt gerookt. Bij roken komen schadelijke stoffen in de longen, zoals teer. Bij blowen komt er zelfs drie tot vier keer zoveel teer in de longen als bij het roken van een gewone sigaret. Door het roken van cannabis wordt de kans op een aantal luchtwegziekten verhoogd. |
blowen is ongezonder want er zit ook peuk in je swami die je niet door een filter rookt, en wiet zelf is ook niet echt wat je noemt gezond...
|
Citaat:
|
hmmm okej :bloos:
nja et maak muhh ook niet uit of et gezond is of niet :s verslaafd ben ik tog al :( .......................................... |
Tabak komt ook uit de natuur en is ook een plant en is ook eigenlijk heel natuurlijk.
|
Biologisch, eigenlijk heel logisch.
|
ik lees dit onder het genot van een lekkere jonkel
krijg spontaan een glimlach op mijn gezicht :D |
Het is in ieder geval niet goed voor je spelling.
|
laat dat arme kind nou, beetje aardiger jongens, want ik wil der neuken (Y)
|
ownee, laat maar (n)
|
opgelost en uitgelegd.
nu dicht voor zeehond's opmerkingen echt uit de klauwen lopen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02. |