![]() |
Zoen jij wel eens met mensen die je niet aantrekkelijk vindt??
Hoi!
Zoen jij wel eens met mensen die je niet aantrekkelijk vindt?? Ciao!!! p.s ik doe t niet in iedergeval :nono: :) |
Lijkt me niet.
|
uhm ja.. tuurlijk dat is toch logisch? :confused:
uhm ja... |
Nee, nooit.
|
Nee, maar ik heb ook nog nooit buiten een relatie gezoend en die vond ik wel aantrekkelijk.
|
hmm,, 2 weken geleden nog..? :rolleyes: :D
|
Op de manier van 'O gatver, nee dankje' (uiterlijk) of er simpelweg niets voor/bij voelen? Bij het eerste zie ik niet waarom, dus nee :p
|
Vroeger wel, nu niet meer
|
niet zomaar nee..
|
Nee, dat is wel heel dom.
|
Nee.
|
pfff als je dronken bent is iedereen knap
|
Een keer gedaan :bloos: maar dan ook echt nooit meer. Het mist gewoon iets, en je hebt dr ook nog eens geen ene fuck aan. Nee, doe mij maar aantrekkelijke mensen (Y) ;)
|
neen
|
Alleen seks, niet zoenen.
|
Neh.
|
Nee, ik moet ze op zn minst leuk vinden.
|
nee:)
|
nee, dûh :rolleyes: .
|
noem me ouderwets maar ik zoen alleen met iemand die ik echt leuk vind en waar ik een relatie mee wil/ heb, zoenen is bij mij liefde voor nodig. Marja dat schijnt tegenwoordig anders te zijn.........
|
Dat is wel eens voorgekomen. Ook wel eens dat ik er 's ochtends achter kwam dat ie helemaal niet zo knap was als ie 's avonds leek :D
|
Vroeger wel, nu niet meer..
|
nee
|
Ik begrijp de logica daarachter niet.
|
Ik zie hier dus duidelijk de ontkenningsgroep :nono: Tuurlijk gebeurt t wel eens, maar dat je het gewoon niet door hebt :D
|
Citaat:
jaaaa vertel Reza maar eens wie dat was :mad: In ieder geval, dat heb ik wel eens gedaan ja. Hoewel ik diegene op dat moment wel aantrekkelijk vond denk ik (dronken he :o) maar goed, telt dat dan ook? |
ehm... nee? Waarom zou ik?
|
Nou nee.
|
Mhaw, ooit wel eens, maar ik heb geen idee waarom en nu moet er toch wel een beetje aantrekkingskracht aan te pas komen wil ik zomaar met iemand zoenen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is wel 'ns gebeurd ja, na te veel drank.
Die jongens waren ook niet afgrijselijk ofzo verder, maar niet aantrekkelijk. |
nee.. wel eens met een jongen die niet echt mooi te noemen is.. niet lelijk, maar op het moment was het zo lekker aan het dansen en tjah.. mannen en dansen vind ik aantrekkelijk.. dus op dat moment was hij aantrekkelijk voor me.
|
Citaat:
|
Over het algemeen zie ik wel iets in de mensen met wie ik zoen, anders zou 'k nie met ze zoenen, duh...
|
Nooit gedaan iig :o
|
Uhm.. wel gedaan ja. :o
|
Citaat:
Nee. |
Als je dronken wordt dan is men wel aantrekkelijker, maar zelfs dan hanteer ik nog wel enige criteria.
|
Jawel.
|
ja wel is gehad... Als je weer nuchter bent, of in het licht zijn ze opeens niet meer zo knap :D
|
ja als ik me verveel of als ik dronken ben (maar in het laatste geval heb ik t toch niet door) ...
|
ach een drankje hier..een drankje daar..dan zoende k weleens met jongens waark niks bij voelde..
maar zoenen met iemand die ik on aantrekkelijk vind? nope |
Och och die hedendaagsche jeugd toch!
|
Citaat:
|
Nog niet voorgehad.
|
Citaat:
|
ja weleens gebeurd, maar ook nooit meer! :p
|
Citaat: