![]() |
Beef in de 013
Beef speelt 8 april in het Tilburgse 013
Wie gaat er heen? *IK,IK* |
Ik, Ik Niet.
|
zeker niet voor beef.
|
nee dank je
|
Die nieuwe single is niet eens zo slecht, vooral dat gitaardeuntje is leuk.
|
013, Paard ze spelen weer overal in het land hoor.
|
Citaat:
Ik vind die nieuwe single eigenlijk een stukkie minder dan hun oude shit. |
ik heb ze op paaspop 2 weken geleden gezien maar het niet egt mijn ding
|
Vaak zat gezien, zie ze waarschijnlijk nog wel 1000 keer als ze in de buurt van Eindhoven spelen. Ga er de stad niet meer voor uit.
|
Citaat:
|
jakkie
|
Citaat:
En beef is natuurlijk helemaal zomer 2005! |
Zou ms gaan vanavond in Den Haag, maar gaat niet door. Andere keer deze zomer dan maar.
|
wat een KUTBAND
of nouja vooral, wat een kutzanger |
ze spelen toch wel ergens op een gratis festival in de buurt, daar ga ik dan wel heen misschien
|
ik ga morgen al naar D.A.C. hiphopisdesjit in de 013 :cool:
|
Correctie, het is in de Mezz te doen, in Breda
Maar waarom is Beef een kutband? Zijn ze slecht? Of maken ze slechte muziek? (is een groot verschil) Ik denk dat ze ondergewaardeerd worden naar mijn mening greetz |
de AMERSFOORTSE cooperatie jaja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmmmm
Vind het kut |
Citaat:
hmmm, figuurpoepen is ook moeilijk...onderbouw het eens man! |
die baslijnen zijn ook vaak gewoon puur jatwerk :d af en toe herken je weer es wat en dan lach je je slap dat die kerel een keer een prijs heeft gewonnen voor beste bassist van NL ofzo :p
|
Citaat:
wat heeft onderwaardering te maken met het feit dat je ze op de radio hoort? :o . Heb je überhaupt verstand van muziek? :s |
Gozer
10 man onderbouwen hun mening niet, en je zeikt over de mijne Ga figuurpoepen zielig persoon |
Citaat:
|
Citaat:
heeft ie veel bereikt met jatwerk :D. Maar ben je niet in de war met Twan van Gerven (de lead-gitarist)? Deze heeft in 2004 een prijs gewonnen voor beste gitarist van Nederland (een Duiveltje). Ik heb ze live gezien( :eek: ), en hij heeft die prijs echt verdiend vind ik. Greetz |
Citaat:
je snapt er echt geen zak van! Onderwaardering heeft daar geen figuurdrol mee te maken! Het gaat om de kwaliteit van de band die ondergewaardeerd wordt, niet het aantal keer dat ze je ziek maken op de radio...jezus hee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vind je gewoon een lul Moet ik dit argument ook onderbouwen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ze al een paar keer gezien, ik vind het wel aardig maar niet leuk genoeg om er weer naartoe te gaan.
|
Citaat:
|
kappen met het geflame
|
Citaat:
|
Die gasten zijn gewoon superstrak, heb ze al een stuk of 6 keer live gezien, en elke keer is weer een feestje.
Kijk, als je niet van reggae houdt, dat kan, maar slecht kun je ze niet noemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |