![]() |
[Web]Nedstat teller laadt telkens opnieuw
Hoi,
Ik heb vandaag mijn website helemaal frameloos gemaakt, m.b.v. php, maar nu valt het op dat, niet altijd, maar wel vaak, de Nedstat teller opnieuw wordt geladen als er op een link (naar een pagina binnen de website) wordt geklikt. Ik ben bang dat dit een verkeerd beeld van de statistieken gaat geven.. Weet iemand of hier iets aan te doen is? :) Groetjes, Joël. |
Frames geeft pas een slecht beeld, het geeft alleen een bezoeker van die ene pagina weer..
Geen hits of mensen zonder die pagina. Nedtsta is zo gemaakt dat er per IP maar 1x geteld wordt. (Altans, dat is de bedoeling.. Helaas is nedstat niet geweldig betrouwbaar). |
Citaat:
6. 7 April 21:31 Adelphia Communications, United States 7. 7 April 21:33 Adelphia Communications, United States 8. 7 April 21:36 Adelphia Communications, United States 9. 7 April 21:37 Adelphia Communications, United States 10. 7 April 21:38 Adelphia Communications, United States :).. |
Bij wat?
|
|
Aannemend dat het gaat om www.solvethecube.co.uk
Het lijkt mij erg sterk dat je daar geen stat pagina bij krijgt... Volgens de servereigenaar hosts.co.uk in ieder geval wel.. "Visitor Statistics" |
Als je je site dan toch mbv php bouwt, kun je ook wel ff zelf een tellertje schrijven. Heb je het zelf onder controle enz enz. Of je kunt met php de serverlogs uitlezen (moet je het wel f zien te regelen met je host)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:49. |